Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

מחר אנחנו מתכננים לצאת לקמפינג.

אנחנו מאוד אוהבים לעשות קמפינג אך בדרך כלל היינו עושים זאת בכנרת בחוף גופרה.

הפעם חשבנו לגוון להקים אוהל במקום אחר.

בדקנו מקומות נוספים אך הם יחסית יקרים (60 שקל לאדם) ובנוסף לא מקבלים כלבים (שזה קריטי עבורנו - למשל בחורשת טל).

לכן, הוחלט למצוא מקום לא מוסדר על גדת נחל נחמד אך הבנתי שבתחום מועצה אזורית גליל עליון מחלקים דוחות למי שנטה את אוהלו על גדות הנחלים.

קבלנו המלצה על מקום נחמד ולא מוסדר בחצבאני אך לא הצלחתי להבין בתחום איזו מועצה החצבאני עובר.

אשמח לקבל המלצות מנסיונכם העשיר על מקומות בהם ניתן להקים אוהל ללא חשש ממעבר על החוק (עד מה שהחוק הזה מטומטם - כמובן שאני מדבר על חוק העזר העירוני של מ.א גליל עליון ולא על החוק של שמורות טבע שכן בשמורת טבע זה ברור מדוע אסור לקמפנג).

תודה מראש.

פורסם
בוקר טוב,

מחר אנחנו מתכננים לצאת לקמפינג.

אנחנו מאוד אוהבים לעשות קמפינג אך בדרך כלל היינו עושים זאת בכנרת בחוף גופרה.

הפעם חשבנו לגוון להקים אוהל במקום אחר.

בדקנו מקומות נוספים אך הם יחסית יקרים (60 שקל לאדם) ובנוסף לא מקבלים כלבים (שזה קריטי עבורנו - למשל בחורשת טל).

לכן, הוחלט למצוא מקום לא מוסדר על גדת נחל נחמד אך הבנתי שבתחום מועצה אזורית גליל עליון מחלקים דוחות למי שנטה את אוהלו על גדות הנחלים.

קבלנו המלצה על מקום נחמד ולא מוסדר בחצבאני אך לא הצלחתי להבין בתחום איזו מועצה החצבאני עובר.

אשמח לקבל המלצות מנסיונכם העשיר על מקומות בהם ניתן להקים אוהל ללא חשש ממעבר על החוק (עד מה שהחוק הזה מטומטם - כמובן שאני מדבר על חוק העזר העירוני של מ.א גליל עליון ולא על החוק של שמורות טבע שכן בשמורת טבע זה ברור מדוע אסור לקמפנג).

תודה מראש.

 

אתה חייב מקור מיים ליד החניון?

http://shvilisrael.myfastforum.org/sutra9974.php

 

אני אהבתי את האתרים הבאים (רק ישנתי שמה כמובן כחלק משביל ישראל..)

1.מצודת ישע

2.חניון הפיתול

3.שיח כובס

 

 

פורסם

האמת שכן, מקור מים הוא די חיוני והוא אחת האטרקציות.

מתחקור של הממליצים על הקמפינג בחצבאני עולה שהמקום נמצא ליד בית הלל שנמצאת בתחום המועצה האזורית מבואות החרמון ששם אין חוק שאוסר קמפינג ליד נחלים.

בכל מקרה אשמח להמלצות נוספות.

פורסם

הייתי בשבוע שעבר בחוף הירוק- חוף חוקוק הצפוני.

על המים, מקלחות מדשאות ומתקני משחקים לילדים.

אסור מנגל, אסור מערכות הגברה ואסור קריוקי.

יופי של מקום!

פורסם

מול יסוד המעלה הקמפינג לגדות הירדן חופשי ונטול דוחות. תהנו.

אם אתם מיעים תגיעו מוגני יתושים

פורסם

מול יסוד המעלה הקמפינג לגדות הירדן חופשי ונטול דוחות. תהנו.

אם אתם מגיעים תגיעו מוגני יתושים

×
×
  • תוכן חדש...