Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי בNET ולא מצאתי אתרים למכירת חולצות . אני כעיקרון מחפש חולצות של DIRE STRAITS, וDEPECHE MODE. יש למישהו מושג אם יש בארץ חנות (רצוי באזור המרכז) שמוכרת חולצות כאלה? או אולי איזה אתר באינטרנט שמוכר?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

אני ממליץ לך לקפוץ לחנות שנמצאת בקומה השניה בדיזנגוף סנטר.

היא ממש בפינה,אם אני לא טועה מתחת למקדונלד..

אני לא הכי זוכר את השם שלה, אבל זאת חנות קטנה עם הרבה שטויות...

לונגים,פוסטרים,חולצות,שרשראות ומדבקות של הרבה מהלהקות הללו......

 

בהצלחה! :-D

פורסם
אני ממליץ לך לקפוץ לחנות שנמצאת בקומה השניה בדיזנגוף סנטר.

היא ממש בפינה,אם אני לא טועה מתחת למקדונלד..

אני לא הכי זוכר את השם שלה, אבל זאת חנות קטנה עם הרבה שטויות...

לונגים,פוסטרים,חולצות,שרשראות ומדבקות של הרבה מהלהקות הללו......

 

בהצלחה! :-D

תומר?:roll:

hope for the best, expect the worse.

פורסם
חיפשתי בNET ולא מצאתי אתרים למכירת חולצות . אני כעיקרון מחפש חולצות של DIRE STRAITS, וDEPECHE MODE. יש למישהו מושג אם יש בארץ חנות (רצוי באזור המרכז) שמוכרת חולצות כאלה? או אולי איזה אתר באינטרנט שמוכר?

 

פליקס

אהלן פליקס קודם כל אני חייב לציין שממש הייתי מפסוט שאתה אוהב את דפש מוד,זאת הלהקה שאני הכי אוהב:-)

 

לגבי חולצות שלהם תנסה בדיזנגוף סנטר יש שם חנות שנקראת "תומר"אני מאמין שתמצא שם.

 

תגיד יש לך את כל הדיסקים שלהם? אם כן אני מחפש משהו מסויים אולי תוכל לעזור לי:lol:

 

ENJOY THE SILENCE

פורסם
אהלן פליקס קודם כל אני חייב לציין שממש הייתי מפסוט שאתה אוהב את דפש מוד,זאת הלהקה שאני הכי אוהב:-)

 

לגבי חולצות שלהם תנסה בדיזנגוף סנטר יש שם חנות שנקראת "תומר"אני מאמין שתמצא שם.

 

תגיד יש לך את כל הדיסקים שלהם? אם כן אני מחפש משהו מסויים אולי תוכל לעזור לי:lol:

 

ENJOY THE SILENCE

מה אתה מחפש?

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
מה אתה מחפש?
יש כמה דיסקים שהייתי רוצה להשיג,קודם כל הדיסק רימקסים שלהם החדש הוא בא באלבום כפול,ויש גם משולש שזה גירסה מוגבלת ולא הצלחתי להשיג את זה בארץ:neutral:

 

היייתי רוצה גם את האלבום DEVOTION אבל בגרסה של ה LIVE

 

בגדול זה מה שדחוף לי כמובן שגם כל מיני בוטלגים היייתי מאד רוצה להשיג.

 

איך אני משיג:roll:

פורסם

לדעתי במקום לשבור את הראש בחיפושים לחולצה של דיפש מוד

פשוט תקנה חולצה שכתוב מאחורה "KICK ME", יהיה לה אותו האפקט :)

 

גילוי נאות: למחבר ההודעה יש כבוד לדיפש מוד, אבל רק עד אמצע שנות ה90 שלהם

פורסם

היום הייתי בתומר.. המלאי שלהם לא משהו... רוב החולצות שלהם הם של להקות הטראש למינהם.. סטייל קורן

 

מה שכן יש מקום אחר, בקינג ג'ורג' אם אני לא טועה(כשאתה יוצא מדיזינגוף סנטר לכיוון שוק הכרמל) יש מצד ימין מתישהו חנות עם פוסטרים של הרבה אומנים טובים כמו זפלין, בוב מרלי ועוד..יש להם חלוון ראווה עם גיטרות.

פורסם
היום הייתי בתומר.. המלאי שלהם לא משהו... רוב החולצות שלהם הם של להקות הטראש למינהם.. סטייל קורן

 

מדהים, הפעם האחרונה שהייתי שם הייתה לפני ארבע או חמש שנים. גם אז כל מה שהיה להם זה חולצות של קורן, מגאדת', גאנז' ועוד פריטים ארכאיים שכאלו. הקטע הוא שאפילו אז זה היה מגוחך למדי, אז עכשיו ב-כ-ל-ל... מישהו שם צריך להתעדכן קצת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תעשה לבד.

גש לאופיס דיפו או כל חנות מחשבים אחרת, וקנה חבילת דפים מיוחדת להדפסה על חולצות.

אני קניתי של HP. זה לא זול, אבל כך אתה יכול להדפיס מה שבראש שלך שקשור לאיזה להקה שאתה רוצה.

אני עשיתי ככה חולצה של פינק פלויד, עם הדפס של עטיפת האלבום Atom heart mother, ויצא מדהים.

יש לציין חסרון בולט אחד: אפשרי להדפיס רק על חולצות לבנות או צבעים אחרים מאוד בהירים.

:puzzled:
פורסם
תעשה לבד.

גש לאופיס דיפו או כל חנות מחשבים אחרת, וקנה חבילת דפים מיוחדת להדפסה על חולצות.

אני קניתי של HP. זה לא זול, אבל כך אתה יכול להדפיס מה שבראש שלך שקשור לאיזה להקה שאתה רוצה.

אני עשיתי ככה חולצה של פינק פלויד, עם הדפס של עטיפת האלבום Atom heart mother, ויצא מדהים.

יש לציין חסרון בולט אחד: אפשרי להדפיס רק על חולצות לבנות או צבעים אחרים מאוד בהירים.

נשמע רעיון טוב. :-P

 

הדפים הללו מתאימים לכל מדפסת? יש לי HP 930C DESKJET האם הם יתאימו?

 

ממה שהבנתי, את הדפים הללו מדפיסים במדפסת, ואז מגהצים אותם לחולצה, לא? אבל האם אחרי כמה כביסות ההדפס לא ימחק?

ועוד דבר, המדפסת מדפיסה רק בגדול A4 שזה יחסית לחולצה דיי קטן, יש פתרון לזה? יש דפים בגודל A3?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
נשמע רעיון טוב. :razz:

 

הדפים הללו מתאימים לכל מדפסת? יש לי HP 930C DESKJET האם הם יתאימו?

 

ממה שהבנתי, את הדפים הללו מדפיסים במדפסת, ואז מגהצים אותם לחולצה, לא? אבל האם אחרי כמה כביסות ההדפס לא ימחק?

ועוד דבר, המדפסת מדפיסה רק בגדול A4 שזה יחסית לחולצה דיי קטן, יש פתרון לזה? יש דפים בגודל A3?

 

פליקס

לדעתי כל מדפסת יכולה להדפיס על הניירות האלה. מה שכן, חשוב לשנות בהגדרות הדפסה, את סוג הנייר שעליו מדפיסים (יש שם לא מעט אופציות מסתבר).

לעניין הגודל, לי בכל אופן הספיק ה- A4, כי ההדפס שעשיתי היה מלבני וקטן (בערך חצי מגודל של A4).

לעניין הדהייה: אני מצרף תמונות של ההדפס שלי, אחרי בערך 15 כביסות. לא במצב חדש, אבל בהחלט מחזיק מעמד.

DSC03903_1024.jpg

DSC03907_1024.jpg

:puzzled:
×
×
  • תוכן חדש...