Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לאחר שנה וחצי ללא רכב אני מתחיל להתייאש, אני ״מבזבז״ שעה-שעה וחצי ביום על התניידות לעבודה וחזרה (6 ק״מ לכיוון) שהייתה לוקחת גג 20 דקות (לשניי הכיוונים יחד!), ועוד בלי לחשב נסיעות אחרות.

 

נא להמנע מהמלצות על הליכה (רחוק), אופניים (יש - לא נוח כל יום), כלים חשמליים (ניסיתי ולא רלוונטי) ומתחבורה ציבורית התייאשתי.

 

אז חשבתי על קטנוע - 50 סמ״ק, עם ביטוח זול במיוחד - אבל לא מצאתי באף יבואן כלי חדש! האם זה הגיוני?

הביטוח ל125 עולה פי 1.5 לשימושים שאין לי צורך בהם ואני לא מתכוון להשתמש בהם.

 

מה אתם הייתם עושים?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגדול מעדיף לא משומש, בעיית תקציב אין ממש אז חשבתי על חדש מהשקית

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

האם נסעת על קטנועי 50 סמ"ק? הם בדרך כלל חלשים מאוד ולא יעמדו בקצב של תנועה בכביש לא עירוני.

אם הנסיעה היא תמיד לבד ובתוך העיר, הם מספיקים. בכל מקרה אין היצע של כלים חדשים כך שלא צריכה להיות לך התלבטות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תמיד לבד ותמיד בתוך העיר, ותמיד נסיעות קצרות של מספר חד ספרתי של ק״מ.

אין כלים חדשים בכלל?? פשוט לא מוכרים יותר?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם (נערך)

למיטב ידיעתי אין קטנועי 50 סמ"ק חדשים יותר. (קח דבריי בעירבון מוגבל)

אם הסיבה שאתה נמנע מלקנות משומש היא חשש לבעיות - בקטנוע יש הרבה פחות דברים שיכולים להתקלקל, ולכן פחות "מפחיד"

לקנות קטנוע משומש מאשר רכב משומש.

 

יש לך 2 אופציות - או לקנות קטנוע 50 סמ"ק משומש ולבדוק אותו לפני כמובן,

או לקנות קטנוע 125 (חדש או משומש) וככה גם תהנה מכוח מנוע סביר.

אגב, מחירי קטנועים 125 סמ"ק חדשים הם בסביבות 10K.

 

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי adarbaratz
פורסם

היבואנים הפסיקו להביא כלים אלה מחוסר ביקוש.

אתה יכול לחפש כלים משומשים עם אחריות ב- trade-in של היבואנים.

ציינת שאין בעיה של תקציב - למה להתעקש על 50 סמ"ק?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הביטוח ל125 עולה פי 1.5 ויותר, מעבר לזה שאישתי פחות אוהבת את הרעיון של 125 :oops:

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
הביטוח ל125 עולה פי 1.5 ויותר, מעבר לזה שאישתי פחות אוהבת את הרעיון של 125 :oops:

תזכיר לה שאין דבר מסוכן יותר מקטנוע שלא מסוגל לעמוד בקצב התנועה. אתה נתון לרחמיהם של נהגים מסביבך. אתה יכול לקנות דיוק 125 ישן או משהו דומה בכלום כסף. תעשה לו ישור קו וטיפולים בזמן והוא יסע הרבה אחרי שנהיה כולנו בקבר.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

אשתך צודקת. דו-גלגלי זה רכב מסוכן (מבחינה סטטיסטית).

העניין הוא שקטנוע קטן יותר הוא לא בטוח יותר.

אישית אני מעדיף אופנוע על פני קטנוע קטן.

אל תוותר על קסדה שלמה, כפפות, מעיל רכיבה קל ואפילו מגיני ברכיים - גם אם הנסיעה היא קצרה מאוד.

פורסם

למרחק כזה קצר, תבדוק כמה עולה קטנוע חשמלי.

אין לי מושג כמה עולה אחד, האם הוא יתאים לך (מבחינת טעינה, טווח בהחלט יספיק) ואם הביטוח זול יותר על החשמלי.

פורסם

לפות"ש - אם מדובר על מספר ק"מ (עד 15 ) ממליץ בחום אופניים חשמליות\רגילות איכותיות. עלות הקניה תיהיה דומה ,אך האחזקה זולה לאין שיעור. חוץ מזה, תמיד נחמד לשפר כושר ע"י דיווש.

בנימה אישית - אני רוכב דו"ג משנת 97, ללא הפסקות, ואני חייב לציין שלאחרונה אני פשוט נדהם מהג'ונגל בכבישים - בעיקר כמות נהגים המדברים בטלפון תוך כדי נהיגה ושמים זין על כל מה שקורה מסביב, כולל רוכבי דו"ג. אם אין לך נסיון קודם על דו"ג, קח עצה לחיים - רד מזה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפות"ש - אם מדובר על מספר ק"מ (עד 15 ) ממליץ בחום אופניים חשמליות\רגילות איכותיות. עלות הקניה תיהיה דומה ,אך האחזקה זולה לאין שיעור. חוץ מזה, תמיד נחמד לשפר כושר ע"י דיווש.

בנימה אישית - אני רוכב דו"ג משנת 97, ללא הפסקות, ואני חייב לציין שלאחרונה אני פשוט נדהם מהג'ונגל בכבישים - בעיקר כמות נהגים המדברים בטלפון תוך כדי נהיגה ושמים זין על כל מה שקורה מסביב, כולל רוכבי דו"ג. אם אין לך נסיון קודם על דו"ג, קח עצה לחיים - רד מזה.

 

לקחתי את העצה לחיים שגם אבא שלי נתן לי.

אני רוכב מדי פעם עם אופניים לעבודה, אבל אני לא יכול להשתמש בהם בהתנהלות בעיר מכיוון שהן יקרים ואי אפשר לקשור אותם בחוץ.

 

מצד שני אופניים חשמליים - אני גר בקומה רביעית ללא מעלית ואיני יכול לקשור למטה עקב ריבוי גניבות, אז האופציה היחידה זה אופניים קלים (20 קילו גג, מניסיון של סחיבת אופני DH ארבע קומות מספר שנים) ועדיין לא מצאתי שילוב מספק של קל ואיכותי.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

50 סמ"ק חדשים, מאז שינוי הרישיונות אי שם ב2007 הביקוש ירד, ממה שידוע לי נעלמו כליל מהחברות למינהם.

 

כלים מאוד מאוד אמינים עם אחזקה זולה בצורה מצחיקה, קונים ב1000-2000 שקל משהו טוב, ובמקרה של תקלה רצינית זורקים לפח (וזה אפילו יותר משתלם מירידת ערך של חדש), טיפולים אפשר לעשות לבד אם עברת את גיל 3, או לשלם למוסך 200-300 שקל לטיפול.

 

מניסיון אישי שלי, 3 קטנועי 50 עברו בידיים שלי, כולם נקנו ב500 שקל פר קטנוע, כולם לא קיבלו טיפול מעולם, כולם עברו נסיעות יומיומיות בעליות של חיפה, וכולם עברו ימי שטח בהרים שמסביב לעיר, גם אחרי שכל הקטנוע התפרק לחתיכות המנוע לא הפסיק לנסוע. כולם אגב, נמכרו אחר כך למרבה במחיר, ולרוב ברווח של 100-200 אחוז, ממה שידוע לי הם עוד נוסעים (ואני מדבר איתך על כלים מודל 97-04)

 

שווה לשקול את האופציה הזו, המלצה אישית, או פיג'ו טרקר או פיאג'ו טייפון.

×
×
  • תוכן חדש...