Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חריגה קטנה בטיפול 15000 - בעייתי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד 30 ק"מ אני מגיע ל15000

לצערי לא הצלחתי להגיע היום לעשות טיפול כי היה עמוס במוסך

העניין הוא שיש לי נסיעה היום מהדרום לת"א, אני מעריך סה"כ נסיעה של 150 ק"מ (הלוך חזור)

ונסיעה יום ראשון עד למוסך עוד כ-40 ק"מ.

השאלה היא מה יקרה אם אגיע לטיפול נגיד (נגזים) עם 15300?

מדובר בקיה פיקנטו ידנית

תודה.

פורסם

חריגה של 300 ק"מ?

לא יקרה שום דבר לא לרכב ולא לאחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמובן שהכוונה בשאלה הייתה בנוגע לאחריות.

שמעתי שמוסכים מורשים עושים עם זה באלגן כשחורגים, פשוט לא יודע עד כמה.

עד כמה זה חריגה "מקובלת"?

ותודה לעונים.

פורסם
כמובן שהכוונה בשאלה הייתה בנוגע לאחריות.

שמעתי שמוסכים מורשים עושים עם זה באלגן כשחורגים, פשוט לא יודע עד כמה.

עד כמה זה חריגה "מקובלת"?

ותודה לעונים.

 

עד +/- 1000 ק"מ אפילו לא יזכירו את זה.

 

 

פורסם

תלוי גם כמה זמן עבר מהטיפול הקודם ומה הוראות היבואן בנושא. חריגה קטנה בקילומטראג׳ אמורה להיות חסרת משמעות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

אני מכיר אדם עם ניסן כלשהי, שמבחינת מס' הק"מ היה עדיין בסביבות ה 15,000 ק"מ קצת יותר,

אבל מבחינת הזמן עברה כבר שנה וחצי (זאת אומרת חצי שנה יותר), ועדיין לא אמרו לו שום דבר כשבא לטיפול,

או שזה יתעורר רק אם יהיה צורך להפעיל אחריות ואז פתאום הם יזכרו לבדוק את כל הסדר הכרונולוגי של הדברים כדי לנסות להתנער.

 

בכל מקרה החריגה שאתה מדבר עליה זה שום דבר.

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם

אולי זה מכיוון שלא בכל מקום רוצים ישר להתנער...

יש עדיין מקומות בהם רוצים לתת שרות ללקוח, רוצים שיגיע לטיפול גם בשנה הבאה ושיקנה שוב פעם רכב של אותו מותג.

 

נכון, הוא איחר בחצי שנה והפר את תנאי האחריות.

אבל בן אדם בא לעשות טיפול, לא בא לממש אחריות.

 

כנראה פיספס את המועד בתום לב, לא ידע שצריך לטפל גם לפי זמן.

 

כשיבוא לממש אחריות - למשל להחליף רדיו או מנגנון חלון חשמלי אז ברור שאין כל קשר לאיחור בטיפול.

סיכוי שתתפתח תקלה שקשורה באופן ישיר לאיחור של חצי שנה בטיפול ושתהווה בסיס להסרת אחריות הוא נמוך ביותר.

 

אז למה לבלבל לן אדם את המוח?

מספיק להסביר לן להגיע בזמן בפעם הבא וזהו.

 

ס"כ רוצים שישאר לקוח מרוצה.

 

 

פורסם

Buki

 

להפך - אני הוא זה שבזכותו הוא קלט שהטיפול אמור להיות כל 15,000 ק"מ או שנה,

(ולא שנתיים כמו שהוא חשב והתווכח איתי עד שהביא את ספר הרכב וקרא בעצמו),

 

את שאר התוספת לגבי נושא האחריות העתידית סתם פרעתי כאן במחשבות איתכם,

כך שאני לא מבין על מה ההתרעמות.

 

 

so far so good so what

פורסם

השאלה היא מה יקרה אם אגיע לטיפול נגיד (נגזים) עם 15300?

מדובר בקיה פיקנטו ידנית

תודה.

 

לא יקרה כלום, אבל אני רק רוצה להגיד לך שהדייקנות הזאת בטיפולים נהדרת.

אני מכיר מלא אנשים שגוררים טיפולים חופשי ...

שאפו.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

באלבר פעם אמרו לי שעד 1500 ק"מ זה בסדר. מצד שני, אלבר היא לא דוגמה כשזה נודע לטיפול מסור ברכב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...