Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

ברצוני לעזור לחבר להתקין רמקולים אובלים

צריך לנסר אצלו את הפלטה האחורית

והבעיה היחידה שלי שאני לא זוכר את המידות

פעם שקניתי רמקולים של פיוניר

היה על הקופסת קרטון שלהם את הסירטוט המדויק של הגודל של הביצה שצריך לנסר

למישהו יש את זה במקרה?

או יכול למצוא לי באינטרנט פשוט חרשתי ולא מצאתי

ואז אני ידפיס וישרטט את זה

ויצא לי מדויק

 

תודה לכול מי יעזור לי

תאמינו לי עבודת קודש אתם עושים בפורום הזה

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

קבל עזרה אחי ...

 

אם אתה גר באיזור הקריות אני אשמח לתת לך את אותם קרטונים מקוריים !

אם לא , בעבודה לא הרבה יותר מסובכת

צירפתי תמונה , תוכל להדפיס את התמונה ולפיה לחתוך

שים לב שאתה מדפיס את התמונה על 100% ולא על כל הדף .

 

לצורך העניין צירפתי עוד תמונה , שבה אתה יכול לראות את הרמקול לעמת דף ה A4 (לרוחבו כמובן)

שתדע שיצא לך באמת כמו שצריך

 

מיותר לציין שזה מדוייק לחלוטין אם תדפיס כמו שצריך

 

ושאני לא אחראי על שום דבר שיקרה או שיהיה כתוצאה מהשימוש בתמונה הנ"ל .

6X9_A4.jpg

6X9.jpg

פורסם
למה שלא תניח את הרמקולים, תסמן עם טוש מסביבם ותחתוך?

 

 

מסכים איתך אבל הוא צריך להוריד כמה אינצ'ים קטנים כדי שהרמקול ישב לו בול...

פורסם

אני בכלל בדעה שאם אתה לא יודע תלך לבעל מקצוע כי זה לא עבודה קלה בכלל, וזה פח.

 

אבל אם הוא רוצה לנסות.... בהצלחה.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
אני בכלל בדעה שאם אתה לא יודע תלך לבעל מקצוע כי זה לא עבודה קלה בכלל, וזה פח.

 

אבל אם הוא רוצה לנסות.... בהצלחה.

מי קבע שזה פח , דבר שני אם הוא לא ישאל, ויתעניין , ויקפוץ למים,

אז איך הוא ידע ?

 

לפי דעתי העשייה לבד מהווה חצי מההנאה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תודה רבה רבה לכולם

זה לא חיתוך מתכת

זה פלטת עץ מעפנה אז למה לעזעזל לשלם לעשות את זה

ועוד ביחוד שאני עושה את זה מהנאה גמורה וגם לוגם כמה בירות אצל החבר

 

על השטות הזאת רצו 150 ש"ח אין גבול לחוצפה

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

תשמע.... אני לא יכול לשפוט מתקינים בגלל רמת העבודה שלהם.

אולי רמת העבודה של המקום שהלכת אליה, גבוהה, והתשלום בהתאם.

(למרות שבכלל לא נראה לי ש150 שח זה מוגזם במקרה הזה... אבל אולי אני טועה..)

 

בכל אופן, הציעו לך רעיון לא פחות טוב.

תניח את הרמקול, תשרטט אותו "הפוך" ותיצור אלפסה פנימית, ותנסה להכניס את האלמנט עד בסוף.. תעשה "שיפוצים" בקצוות... עד ש"ייפול" פנימה... (לפי דעתי זאתי הדרך הטובה ביותר בשביל יד לא "מיומנת" ליצור מעטפת בריאה לאלמנט)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני יכול לסרוק לך את הדוגמא המקורית של פיוניר,

אך קודם כל תבדוק את הדוגמא של SagiLo (שאני מאמין שכבר הדפסת כבר)

ואם זה לא נראה לך תואם, תגיד לי..

 

בהצלחה.

אורן.

פורסם

סיימתי את ההתקנה הרגע.

יצא מדויק להפליא

תודה רבה לכולכם על היעוץ

(בקשר לשים את זה הפוך פחדתי שיהיה מוגזם והרמקול יפול למטה)

עבודה של 13 דקות מקסימום כולל הנקיון אחרי זה

 

וזהו הבן אדם מבסוט עד השמים

ומיק מיק

במה יכולה להשתנות בכזה מקרה איכות ההתקנה?

מה הוא כבר יעשה

ינסר את זה בגלים?

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

גם לדעתי 150 שקל להתקנה כזאת זה מוגזם, אם זה היה מתכת אז הייתי מבין.

 

בכל מקרה העיקר שיצא בסדר, תתחדש :)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
סיימתי את ההתקנה הרגע.

יצא מדויק להפליא

תודה רבה לכולכם על היעוץ

(בקשר לשים את זה הפוך פחדתי שיהיה מוגזם והרמקול יפול למטה)

עבודה של 13 דקות מקסימום כולל הנקיון אחרי זה

 

וזהו הבן אדם מבסוט עד השמים

ומיק מיק

במה יכולה להשתנות בכזה מקרה איכות ההתקנה?

מה הוא כבר יעשה

ינסר את זה בגלים?

אתה רחוק מלשלם רק על "עיגול" כשאתה פונה למתקין.

מה היית עושה לדוגמא, אם היית חורג מהעיגול ?

חוץ מזה, כפי שציינתי , אי אפשר לשפוט מתקינים לפי העלויות שלהם, כי יש מספיק חבר"ה שמצדיקים את העלויות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
סיימתי את ההתקנה הרגע.

יצא מדויק להפליא

תודה רבה לכולכם על היעוץ

(בקשר לשים את זה הפוך פחדתי שיהיה מוגזם והרמקול יפול למטה)

עבודה של 13 דקות מקסימום כולל הנקיון אחרי זה

 

וזהו הבן אדם מבסוט עד השמים

ומיק מיק

במה יכולה להשתנות בכזה מקרה איכות ההתקנה?

מה הוא כבר יעשה

ינסר את זה בגלים?

נו אז ספר לנו במה השתמשת ?

×
×
  • תוכן חדש...