Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חודש בסין


bengee
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אתייחס לשלל המקומות שציינת כיוון שלא הייתי בכולם אבל הנה השנקל שלי:

1.בסין יהיה קשה לתקשר בגלל מחסום השפה, לעיתים אתה תמצא עצמך מסביר לנהג מונית את הכתובת באיטיות וסבלנות, הנהג יהנהן כאות לכך שהבין אותך- הוא לא באמת הבין אותך ואתה עלול למצוא עצמך נוסע במונית במשך 10-15 דקות כשלנהג אין מושג מה היעד...

אתה חייב לכתוב את כתובות האתרים הרצויים בסינית ו\או להעזר בפקידי הקבלה במלון (במלונות 4 כוכבים ומעלה תמיד אמור להיות במשמרת לפחות דובר אנגלית אחד).

2.קניות מתחלקות ל-2: מוצרים מזוייפים\חיקויים ומוצרים מקוריים.

את המוצרים המזוייפים והחיקויים (בגדים למשל) אתה יכול לרכוש בסין, בעיקר בבייג'ין (שוק המשי ושוק הפנינים) או בשנזן בשוק שבמעבר הגבול עם הונג קונג, המחירים יהיו די דומים, הסחורה כנ"ל.

מוצרים מקוריים- אך ורק הונג קונג, גם תוכל להיות שקט שרכשת מוצר מקורי וגם מחירים זולים יותר עקב העדר מיסים מיותרים כמו שבסין.

3.מזג אויר- בדוק מראש את תנאי מזג האויר השגרתיים בהתאם למועד בו אתה מתכנן לטוס (חודש יולי לדוגמא יהיה לא ממש מומלץ להגעה להונג קונג).

 

בהנחה ואתה מגיע להונג קונג אני לא רואה סיבה להתעכב על שנגחאי, היא עיר מרשימה אבל עם מאפיינים דומים להונג קונג.

מקאו שווה יום מלא עד יום וחצי, אין בה יותר מדי מה לראות חוץ מהעיר העתיקה ועוד איזה כמה מקומות ממש בקטנה, חובה חובה חובה חובה לראות את המופע The house of dancing water רצוי את ההופעה של שעה 17:00 כך שלאחר ההופעה יהיה לכם זמן לארוחת ערב (hard rock caffee שממוקם באותו קומפלקס, למשל) ומיד להמשיך להופעה המומלצת השניה, Taboo שגם היא באותו קומפלקס.

אחרי ההופעה תחצו את הכביש למלון וניז'ן (ונציה) ותוכלו להשתעשע קצת בקזינו אם אתם בעניין.

 

כשאתם בהונג קונג תקפצו לאיזה כוס קפה.

 

תהנו

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד משהו, אם אתה רוצה להוזיל עלויות של הטיסות, אל תטוס באלעל. תעשה איזה קונקשיין עם טורקיש או אוזבקיסטן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לאחר משא ומתן עם אישתי היקרה (שבו דיי הפסדתי, כמובן, וזה לא יהיה טיול נהיגה אירופאי), הפור נפל על סין, לחודש.

אם תרצה, אני יכול לתת לאשתך את מספר הטלפון של חברי הטוב שיצא לטיול דומה באזור לרגל ירח הדבש שלו. כיום גם הוא וגם אשתו מסכימים שזה היה בזבוז של זמן וכסף, כי עם כל הכבוד לשיעורי הבית שנעשו ולקריאות ההתפעלות ברשת, זה פשוט מקום שלא מתאים לכל אחד ובמיוחד לתקופה כה ארוכה. לתובנה הזאת הם הגיעו כבר אחרי שבועיים, לכן השבועיים הבאים כבר היו סתם גרירת רגליים על מנת להצדיק את ההוצאה הגדולה.

 

אני מבין שבשלב התכנון זה נשמע כמו הרפתקה אקזוטית, אבל תחשבו מה יקרה אם תגיעו לשם ותגלו תוך זמן קצר שזה לא מוצא חן בעיניכם. בלי קשר למחוז בו תהיו סין היא עדיין סין, היא לא תהפוך בין לילה לאירופה או ארה"ב ולא תהיה ידידותית יותר לאדם הלבן. אישית לא ביקרתי שם אבל הייתי בטייוואן וקוריאה מספר פעמים - בטייוואן היה כיף, בקוריאה סבלתי בכל אחד מהביקורים ולא יכולתי לחכות עד שאזדיין משם לא משנה לאן. אם עוד הייתי משלם על הכרטיס אז בכלל הייתי מאוכזב לאללה.

פורסם

אילן פניתי אליך בה"פ, תודה!

 

Edan82,

תודה על הטיפים המפורטים, נשתמש בהם, ואם עולה לך עוד משהו לראש, תרביץ.

נוחתים בבייגינג ב 5/4 , מאמין שבסביבות ה 28-27/4 נגיע להונג קונג.

 

Derish

הכרטיסים כבר נקנו, וברור לי שאני לא טס לארה"ב/אירופה, ושתהיה קצת בעיית תקשורת, אבל אם אנשים מצאו איך להנות במזרח לפני המון שנים, והיום ישנם שלל אפליקציות לתרגום זריז, אני מאמין שיהיה בסדר.

 

וחוץ מזה אנחנו עם ראש פתוח, הכל ברוח טובה וקלילה, נוסעים לטייל.

SCANSPEAK

פורסם

על הכיפאק!

נשמח לאיזה טיולון אורבני עם מישהו שמכיר ;-)

 

המופעים שדיברת עליהם מקודם הם במקאו נכון?

על הכיפאק,

SCANSPEAK

פורסם

אכן, המופעים שציינתי הינם במקאו ומתקיימים מדי יום במתחם ששמו City of dreams.

 

אגב, המופע השני בציינתי, Taboo, מוצג בתוך מועדון שנקרא Cubic שהוא מועדון לילה ברמה ולאחר המופע אתם כאמור יכולים לחצות את הכביש למלון וניז'ן השכן לקצת קזינו ולחזור כעבור איזה שעתיים למועדון שבסופי שבוע אמור להיות "אש" בשעות האלה עם יחס גברים\כוסיות מרשים.

 

דבר אחרון, ממש אין מה לחשוש מעניין הקושי בתקשורת, רק להבין שאתם תתקלו בזה ולהיות סבלניים, כמו שכתבת- אתם בטיול לכן אין סיבה להתרגש מכך ואם אני מצאתי את דרכי ברחבי שנגחאי ובייג'ין בלי לדעת מילה אחת בסינית בטרם עידן הסמארטפונים אז אין סיבה שלא תסתדרו.

בכל מקום בסין תמצאו בקלות נהגי מוניות (או חאפרים שמסיעים ברכבם הפרטי) שישמחו להציע לכם באנגלית שבורה כל אטרקציה אפשרית מטיולים יומיים לאתרים תיירותים פופולריים ועד בחורה לגמור איתה את הלילה (תרתי משמע).

 

אופציה נוספת שרלוונטית אם אתם לא לנים במלונות 5 כוכבים- פשוט תבדקו איזה מלון 5 כוכבים מוכר יש בסביבתכם ותקפצו אליו, שם תוכלו לקבל הדרכה והמלצות לאתרים וטיולים כולל מודרכים וכן מפות מתורגמות וכו'.

רשתות ה-5 כוכבים הנפוצות בסין הן שנגרילה, אינטרקונטיננטל, חלק ממלונות הולידיי אין ועוד איזה 1-2 שבטח שכחתי אבל בכל עיר מרכזית אתם תמצאו כמעט כל אחד מהמלונות שציינתי ובחלק מהערים גם כמה מלונות של אותה רשת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
זה נכון לא רק לעניין עלות הטיסה, זה תופס גם לגבי מערכת הבידור, מרווח הרגליים, איכות האוכל (כן אני יודע, שגב מבשל...).

אמת.

בעיקר אם מדובר בטורקיש. צי מטוסים מודרני, מטוסים מעולים, שירות מעולה, מערכת בידור ואוכל טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

Edan82

תודה על הטיפים, ממש לגזור ולשמור!

 

לגבי הלינה, הכיוון הוא מלונות דיי בסיסיים במהלך הטיול (חדר זוגי, שרותים ומקלחת צמודים, ורמה היגיינית נאותה), בסה"כ אנחנו באים לטייל ולא לנפוש במלונות, פרט להונג קונג שם אנחנו כן נרצה להתפנק.

 

לגבי טיסות פנים, כנראה שנצטרך 2 טיסות פנימיות, להזמין כבר מהארץ או שנסתדר בסוכניות נסיעות מקומיות/אינטרנט.

 

לגבי סלולר, יש איזה שהיא רשת שמכסה את כל סין?

חשבתי אם יש אולי לקחת סים עם חבילת גלישה prepaid כזה, ככה שיהיה?

לתת לנייד לנוח ולהתבסס על סוללה זה גם לא רע.

 

תודה!

 

 

נ.ב הטיסה כבר סגורה, אלעל יצא די אטרקטיבי (טיסה ישירה וקצרה יותר) ביחס למתחרים אז הלכנו על זה.

SCANSPEAK

פורסם

ראשית אני הפתח בהקדמה קצרה על סוג הטיול שלי ושל חברתי שחזרנו באוקטובר האחרון מטיול של חודש סין אז ככה אני וחברתי טסנו עם מזוודות גדולות. ההוצאה שלנו לטיול כולל טיסה מהארץ לסין ו 2 טיסות פנמיות ו שייט במעברות(מהונגקונג למקאו) כולל קניות היה כ 15K. עכשיו להמלצות:

לקח חשוב מהטיול לבוא עם חבילת גלישה של אינטרנט של 1 גיגה (לפחות) ולהוריד את האפליקציות הבאות:

1.booking (הזמנת מלונות)

2.google translate(אפליקציית חובה)

3.hnzi recognizer

4.explore beijing(רכבת תחתית בביגינג)

5.china metro

קניות אם אתה מעוניין לקנות זיופים אז ההמלצה שלי מהמסלול שלי הוא רק ביגין ואני נכי התחברתי ליאשו מרקט(קח לך לפחות יומיים לשם) יותר מהסילק מארקט אבל הדבר החשוב ביותר בכל סין ובמיוחד בקניות זה להתמקח וכמה שיותר.

המלצות כלליות: אני ממליץ גם בנוסף לקנות את הספר לונלי פלאנט.

ביגינג: אנחנו ישנו ב"ליאו הוסטל" בביגינג שנמצא ממש קרוב לעיר האסורה לסמטאות חואטנג וכיכר טיאננמן. המיקום פשוט מעולה אבל ההוסטל נורא החדרים מגיעלים לכן אני ממש לא ממליץ כמו שהמון ממליצים עליו. עם התקציב שלכם הייתי שוקל מלון ברמה טובה יותר. המקומות שכן הייתי ממליץ להגיע בביגינג כיכר טיאננמן , סמטאות חואטנג ,למקדש השמיים ולעיר האסורה שפחות התחברנו.

בצאנגדו: המקום שאני והחברה הכי אהבנו ביום שבת את חייבים ללכת לפארק האנשים מקום מדהיםם. בערב לעשות טיול בעיר ליד הנהר. את השם של המלון שאנחנו ישנו אני לא זוכר אם תרצה מחר אני יחפש וישלח לך אבל מאוד אהבנו את המלון. מומלץ גם בשישי בערב לעשות ארוחת שישי בבית חבד ממש חוויה. בצאנגדו חובה ללכת לקניון הגדול בעולם מקום מדהים ויפה. אני לא זוכר את כל האטרקציות שעשינו שם אבל הרבה השתמשנו בלונלי פלאנט שעזר המון.

על שאנזן אין לי הרבה מה להגיד היה מקום נחמד ויפה כשאתם מגיעים לשם תכנסו לאתר https://twitter.com/shenzhenparty ותראו על מסיבות. כמו כן לא הייתי ממליץ על קניות בקניון זיופים בשנזן בגלל מחירים הרבה יותר גבוהים.

הונג קונג- מקום מדהיםם אני בטוח שעידן יוכל להמליץ טוב בהרבה ממני על אזורים ובתי מלון בהונג קונג אבל המלצה אחת ממני זה ללכת לבית חבד בקוואלון של הרב איציק אדם מדהים עזר לנו המון שם.הונג קונג מקום ממש יפה אבל כדי באמת להנות צריך להכין תקציב גדול יותר מאשר לסין.

תחבורה בסין: במשפט אחד- מפחיד אש, מה שטוב בסין זה מערך רכבות תחתיות מדהים נוח מהיר זול ומגיע לכל מקום לא צריך יותר ממנו כלום.

טיסות פנמיות מומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם כי ככל שאתה מזמין מוקדם יותר הטיסה זולה יותר.

שפה: קשה למצוא אנשים שמדברים אנגלית בסין ומומלץ שלפני שאתה מגיע למלון שלך תדפיס את השם של המלון בסינית ותראה לנהג מונית כדי שידע לאן לקחת אותך. ותמיד לפני שאתה יוצא לאיזשהיא אטרקציה שיהיה לך בהישג יד את המקום של האטרקציה בסינית (הקבלה במלון ירשמו בשבילך) וגם את השם של המלון בסינית.

כסף: אנחנו באנו עם 300 דולר עלינו שהימרנו בנתבג ליואן והשאר באנו עם כרטיס אשראי והוצאנו כל פעם יואן בכספומט (לא לקנות מהכרטיס אשראי בבתי עסק בגלל מלות גבהות של חברות האשראי).

לפי דעתי בתקציב שלכם אתם יכולים להתפנק קצת במלונות טובים יותר תסתכל באפליקציה של booking על מלונות ומחירים.

האמת שכרגע אני לא חושב על עוד המלצות או תובנות שלי מהטיול שלי אז אם יש לך שאלות נוספות אשמח לעזור. ודרך אגב אני מתנצל שהפוסט שלי לא מנוסח כמו שצריך אני אחרי יום לימודים ארוך ובשעה הזאת אני לא 100 אחוז אז אני מתנצל מקווה שעזרתי

פורסם

בן,

 

בהונג קונג יש בתי מלון מהטופ של הטופ אך אישית לא הייתי ממליץ לך להתפנק דווקא פה על מלון מהסיבה שבתי המלון בהונג קונג סופר יקרים.

חדר מאוד קטן בבית מלון הכי בסיסי (סטייל 3 כוכבים) יעלה כ-150$ ללילה, משם אתה קופץ לאיזור ה-250$ לחדר נעים בבית מלון מעט יותר מפואר ומלונות ה-5 כוכבים המפוארים (למשל מנדרין אוריאנטל או 4 עונות) יקפיצו אותך לטווח ה-500$ ללילה.

 

לא זול.

דווקא בסין כן אפשר ללון במלונות טובים במחיר נעים יחסית, איזור 200$ ללילה אמור להספיק לחדר באינטרקונטיננטל למשל.

 

ה-מקום להתפנק במלונות זה מקאו, תסגרו לכם חדר באחד המלונות באיזור ה-Cotai strip, איזור ה-250$ ללילה נותן לכם לילה במלון וניז׳ן או שרתון למשל ואלה כבר מלונות מפוארים מאוד עם חדרים מפוארים וגדולים.

 

ארוחת שישי בבית חב״ד זה נחמד בהחלט (״סניף״ קטן ודי אינטימי עם ״לקוחות״ די קבועים), מצד שני אני לא בית חב״ד אבל האוכל אצלי לא רואה אותם ממטר, הבית תמיד פתוח ותמיד יש הרבה אוכל בשישי, מוזמנים בשמחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

Elions100

תודה על הטיפים, אם קופצות לך עוד אטרקציות אני אשמח לשמוע.

 

Edan82

ואו, ההתפנקות בהונג קונג באמת נשמעת קצת יקרה, לפי השם של המלון שהמלצת במקאו (וניציאן) אני רק מעריך שזה נסיון העתקה מלאס ואגס- ונראה לי שנלך על זה.

 

אני ואישתי קצת ביישנים, אבל נשמח לאיזה שהוא בילוי משותף.

 

תודה רבה!

SCANSPEAK

פורסם
כשאתם בהונג קונג תקפצו לאיזה כוס קפה.

 

ראבאק, הבן אדם ויתר על טיול נהיגה ואתה מציע לו קפה?? The least you could do זה להציע לו סיבוב במונית...

:-)

פורסם
Edan82

תודה על הטיפים, ממש לגזור ולשמור!

 

לגבי הלינה, הכיוון הוא מלונות דיי בסיסיים במהלך הטיול (חדר זוגי, שרותים ומקלחת צמודים, ורמה היגיינית נאותה), בסה"כ אנחנו באים לטייל ולא לנפוש במלונות, פרט להונג קונג שם אנחנו כן נרצה להתפנק.

 

לגבי טיסות פנים, כנראה שנצטרך 2 טיסות פנימיות, להזמין כבר מהארץ או שנסתדר בסוכניות נסיעות מקומיות/אינטרנט.

 

לגבי סלולר, יש איזה שהיא רשת שמכסה את כל סין?

חשבתי אם יש אולי לקחת סים עם חבילת גלישה prepaid כזה, ככה שיהיה?

לתת לנייד לנוח ולהתבסס על סוללה זה גם לא רע.

 

תודה!

 

 

נ.ב הטיסה כבר סגורה, אלעל יצא די אטרקטיבי (טיסה ישירה וקצרה יותר) ביחס למתחרים אז הלכנו על זה.

לגבי טיסות פנימיות - אין שום בעייה לקנות בשדה לפני הטיסה,וגם לא נתקלתי בהפרשי מחיר מול הזמנה מוקדמת.

מה גם שרוב הטיסות הפנימיות הם כמו מונית שירות-יוצא כל חמש דקות...

 

לגבי הסלולר - בניגוד לעבר, הסינים חסמו את האפשרות ל 3G בפריפייד... תתכונן לגלישה מוגבלת.

 

את הטיסה האחרונה שלי עשיתי עם אלעל-זול יותר,ישיר,קצר יותר והסיוט הכי גדול.... לעומת קתאי פסיפיק עם קונקשן באמסטרדם/מוסקבה וכו'.

 

בכל מקרה, הרבה אורך רוח להתמודדות עם קשיי השפה, ותעשו חיים!

 

נתי


×
×
  • תוכן חדש...