Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו הזהרות שמופיעות בספרות עבודה של ניסאן (מנוע של רנו ומערכת של בוש) בנושא מרסס פיאזו:

 

FUEL INJECTOR

Fuel injectors are driven by over 100 V.

FUEL injector electronics are polarized. In case of intervention on wiring harness, do not invert

wires. It is destructive for the piezo components.

Do not drive the fuel injectors if their body is not connected to the battery ground (risk of electrostatic

discharge). For instance, fuel injector body have to be in contact with cylinder.

Piezo fuel injector connector must not be unplugged while engine is running. Risk of major damage

to the engine (fuel injector could stay opened).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובכן .. עדכון קל :

המיספייר נגרם בגלל פלאגים סדוקים שהודקו חזק מידי כשהוחלפו .. וכבונוס היה צורך להוריד סעפת יניקה כי אחד הצינורות ואקום של מערכת הגז היה לחוץ מידי .. אהה ובמקרה זה היה באותו צילינדר כך שזה היה מבלבל בהתחלה .

הכי סדוק היה מס 3 אך כל הצד האחורי 1-3-5 היו סדוקים ( הצד עם הגישה הקשה - מנוע v6 רוחבי )

פורסם

אגב זה שהחליף פלאגים במקור היה המוסך ה״מורשה״ .. וזה שהוציא ושם חדשים ( שאגב שילמתי עליהם שוב ..) זה המוסך השכן .. מדמיינים לכם איזה שוק כשמוציאים פלאג ששמו לפני חודש ונראה ככה ..

חוץ מזה החלפתי גם כבלים וגם coil מרכזי על הדרך .. ככה כדי לחדש את כל המערכת ..

פורסם

אהה ועוד משו קטן שה״מורשה ״ לא עלה עליו והבנתי לבד ..: מנורת abs הייתה דולקת והוא טען שזה מחשב מכיוון שהמחשב שלו ( כן .. של המורשה ..) מתריע על כל הגלגלים ..

אז ניסיתי במחשב שלי יש ( של launch או משו כזה ..) לאפס מספר פעמים ואז לחכות שהתקלה תופיע .. ( קראתי בפורום של שברולט שלפעמים תקלה גוררת תקלה אחרת בגלגל אחר ..) והפלא ופלא גלגל אחד רק מתריע .. ועוד על מה ? על circut !! פשוט בדקתי אם יש ניתוקים .. פירקתי כל החיבורים באזור הזה ניקיתי והחזרתי ..שוב איפוס וואללה אין יותר שום תקלה!..


×
×
  • תוכן חדש...