Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם לגבי ראלי 97, יד נדמה לי 4 או 5.כ 100 אלף ק"מ.

לפי מה שזכור לי שאסי קידמי וקצה אחורי, או להפך.

מבחינה חיצונית לא הכי שמורה, יש פה ושם שריטות קילופים.

הבעלים מוכן להוריד 3 מתחת למחירון.

כמה הייתם משלמים על רכב הנ"ל בידיעה שתיקוני השאסי הבצעו כראוי, ואין כמעט כל השפעה על הרכב כרגע. (זוהי רק הנחה לשם השאלה, הרכב עדיין לא נבדק)

פורסם

אם הוא אומר שיש פגיעת שלדה עוד לפני שבדקת, הפגיעה חמורה מספיק - ולכן תברח - ויפה שעה אחת קודם....

 

3 מתחת למחירון זה ממש מעט בשביל פגיעת שילדה - אבל 106 ראלי אי אפשר לדעת...

 

אישית, כפי שאמרתי - הייתי מוותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

106 ראלי מוזנחת עם 2 תאונות שלדה שתוקנו כראוי (לא שזה משנה יותר מדיי) לא שווה 3 מתחת למחירון.

 

 

106 ראלי מוזנחת עם שלדה נקייה תקבל מחירון או קצת פחות (אפילו שלא מגיע לה).

106 ראלי שמורה עם קצה שלדה תקבל 3 מתחת למחירון.

 

106 ראלי מוזנחת עם 2! פגיעות שלדה - עדיף שתוותר.

אתה מחפש ראלי בשביל ההתנהגות ואני לא בטוח איך היא נוסעת אם 2 תאונות שלדה, בטח לא כמו שהיצרן רצה שהיא תיסע.

פורסם
מה דעתכם לגבי ראלי 97, יד נדמה לי 4 או 5.כ 100 אלף ק"מ.

לפי מה שזכור לי שאסי קידמי וקצה אחורי, או להפך.

מבחינה חיצונית לא הכי שמורה, יש פה ושם שריטות קילופים.

הבעלים מוכן להוריד 3 מתחת למחירון.

כמה הייתם משלמים על רכב הנ"ל בידיעה שתיקוני השאסי הבצעו כראוי, ואין כמעט כל השפעה על הרכב כרגע. (זוהי רק הנחה לשם השאלה, הרכב עדיין לא נבדק)

הוא לא ימכור אותה גם בעוד חצי שנה במחיר הזה.

 

אם הוא ימכור אותה, אני מוכר את האוטו שלי ב95 אלף שקל. מה יש ?! היא שמורה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אומנם לא כל פגיעת שילדה זה דבר איום ונורא אך אני בספק שאתה שוקל לרכוש ראלי בגלל הנוחות ואו היופי שלה...

בקיצור לדעתי רצוי לרדת מהאקסאמפלר.

פורסם
אומנם לא כל פגיעת שילדה זה דבר איום ונורא אך אני בספק שאתה שוקל לרכוש ראלי בגלל הנוחות ואו היופי שלה...

בקיצור לדעתי רצוי לרדת מהאקסאמפלר.

מי שבאמת מבין בתחום ומחפש רכב לשם ההנאה בלבד לא היה אפילו שוקל לקנות ראלי עם פגיעת שלדה.

לדעתי הוא פשוט רוצה להצטרף לילדי הראלי / לקנות אותה בשביל הייחוד / פוזה כלשהי.

 

בקיצור : אולי זה קצת קיצוני אבל מבחינתי רכב שעבר פגיעת שלדה כלשהי, לרבות קצה שלדה, הוא מצורע מבחינתי ...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מה דעתכם לגבי ראלי 97, יד נדמה לי 4 או 5.כ 100 אלף ק"מ.

לפי מה שזכור לי שאסי קידמי וקצה אחורי, או להפך.

מבחינה חיצונית לא הכי שמורה, יש פה ושם שריטות קילופים.

הבעלים מוכן להוריד 3 מתחת למחירון.

כמה הייתם משלמים על רכב הנ"ל בידיעה שתיקוני השאסי הבצעו כראוי, ואין כמעט כל השפעה על הרכב כרגע. (זוהי רק הנחה לשם השאלה, הרכב עדיין לא נבדק)

לא הייתי נוגע בראלי עים 2 פגיעות שילדה(גם לא עם 1)!

ובטח לא 3 מיתחת!!!

עם הייתי חם על האוטו(למרות שמה יש להיות חם על אוטו עם שאסי)

אז אולי ב-7 מיתחת.

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם
איך מרגיש בנסיעה רכב עם פגיעת שסי?? (שיגיב מי שהתנסה)

אין 2 פגיעות שלדה זהות 1 ל 1 כדי שתוכל להעיד מן הפרט אל הכלל. רכב שעבר פגיעת שלדה קשה יסבול ממגון בעיות החל משחיקת צמיגים לא ישרה בגלל שהוא עקום וזו והתנהגות שונה לחלוטין ממה שאמור להיות. שלא נדבר על רכבים שתוקנו בצורה חאפרית במיוחד ובסיס הגלגלים בשני הצדדים שונה משהו...

 

גיא

פורסם

יש הרבה נגיעות בשילדה שבכלל לא משפיעות על מקבילות הקורות הרכב ולכן לא פוגעות בהתנהגות הרכב או ביציבה שלו...

 

מעטים יכולים להגיד כי הם מרגישים הבדל בין רכב בעל שלדה "נקייה" לבין רכב בעל שילדה פגועה ברמה נמוכה כלשהי.

 

כל אופן הבעיה האמיתית היא במכירה-ובזה זה מסתכם.

 

למרות כל הדברים רכב עם 2 פגיעות שילדה לא יסב לך נחת-קרוב לוודאי שלא מדובר בצירופי מיקרים וכי הוא עבר התעללות סידרתית ומכוונת.

 

לא מומלץ...

פורסם

תחשוב גם על העיניין שלא תוכל בחיים למכור אותה!!!(אם תירצה כמובן)

בקיצור לא כדאי להכניס ראש בריא למיטה שבורה (עם שסי)

פורסם

גיבוב שטויות....

 

עכשיו כולכם תאכלו אותי :wink: ...

 

אבל, כנראה שרוב המומחים פה לא היו מבדילים בנהיגה בין רכב שעבר תאונת שלדה (ותוקן כראוי) לבין רכב שלא עבר.

איזה שטויות.... בלאי צמיגים... מידות פגומות... רכב כזה לא אמור לחזור לכביש ואם חזר זו עבירה על החוק.

בתור אחד שנסע על עשרות רכבים עם פגיעות שלדה וגם יש לו יום ניסיון בנהיגה אני מוכרח לציין שאני מופתע כל יום מחדש מהאנטי שיש לעניין פגיעת השלדה.

לידיעתכם - פגיעה קלה של אבן בגשר עליו יושב הראדיאטור ב 106 תחשב כפגיעת שלדה. גם החלפת כל הגשר הזה (מרותך) - לא תשפיע כהוא זה על התנהגות הרכב ואף אחד מכם לא יוכל לחוש בזה בנהיגה (גם מאקינן לא יוכל).

לגבי הרכב הספציפי... - תלוי מה רמת הפגיעה ואיך תוקנה. עדיין, גם אם תוקנה כראוי - 3 מתחת נשמע לי מחיר גבוה מידיי לרכב שאתה מתאר. ולו בגלל העובדה שרוב האנשים חושבים כמו שכתבו קודמיי ולכן, יירתעו (בצדק או שלא בצדק) לרכוש ממך את הרכב בעתיד.

 

השורה התחתונה, אם אתה ממש רוצה את הרכב ואין אחר בנמצא, גש למכון מומחה שיבחן את הרכב ולפי מצבו תחליט. אם תעלה את הממצאים פה, נוכל לתת תשובות יותר מדייקות - ולא קלישאות נדושות שהקשר ביינן לבין המציאות לוקה לעיתים בצורה חריפה.

אלון

פורסם

205CTI כל מילה בסלע... זה מזכיר לי את המקרה שהיה לחבר טוב שלי, כשאח שלו נכנס בעמוד וקיר בטון עם המרצדס E קלאס המשפחתית; הרכב שינה צורה ל-A קלאס והנזק היה עצום (בסביבות 45%). הרכב הוכנס לפחח אומן הרכב ישב שם שלושה חודשים ויצא פשוט חדש. כאשר הרכב נלקח למכוני בדיקה לא גילו כי הרכב עבר תאונה כל כך קשה ובוודאי שלא מצאו שהיתה תאונת שילדה. מצד אחר יש לי ידידה טובה שהיה לה תאונת שילדה והתיקון היה רע במיוחד ואז אתה בהחלט יכול לראות שהרכב אוכל צמיגים ושזה לא זה...

×
×
  • תוכן חדש...