Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספידסטר טורבו קרבה ובאה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

speedster_2.jpg

 

לרודסטר המדהימה של אופל, הספידסטר, תצטרף בתערוכת ז'נבה הקרובה,

גירסא מחוזקת שתצויד במנוע מוגדש מסדרת האקוטק של אופל.

המנוע בנפח 2.0 ליטר עם מגדש טורבו שימוקם במרכז האוטו, ינפק כ-195 כ"ס

ועמו תזנק האופל הקלילה (930 ק"ג) ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות בלבד.

תאוצת ביניים בין 80 ל-120 קמ"ש בהילוך רביעי תתבצע בתוך 5.1 שניות.

 

15.jpg

 

ישבן סקסי

 

הביצועים מרשימים עקב יחס משקל / הספק מעולה של 4.7 ק"ג לכ"ס.

נאמר כי מהנדסי אופל ( :shock: ) שיפרו את שילדתה של הספידסטר על מנת

שתוכל "להסתדר" עם תוספת הכח.

חישוקים בקוטר 17 אינץ', שבכה קדמית שונה ועיצוב פנימי שונה יבדילו את הטורבו

מהגירסה האטמוספרית מבחינה חיצונית.

 

08.jpg

 

הספידסטר של אופל מורכבת משילדת אלומיניום וממרכב פיברגלאס, בשתי הגירסאות.

שתי הגירסאות ייוצרו זו לצד זו במפעלי לוטוס באנגליה.

יבוא לישראל :?: Dream on... :(

 

05.jpg

 

opelspeedster01.jpg

MCS 2008

פורסם

אין לכם מושג כמה קשה להתיישב בפנים :wink:

 

לצאת זאת בכלל מכה - הכסא כמעט ברצפה, מסביב חומות פיברגלאס בגובה אדיר, ההגה מפריע להוציא את הרגליים, וצריך להיות מאוד גמיש בשביל לעוות את הרגל בצורה שתספיק להוציא אותה בלי לשבור משהו :D

 

בכל מקרה, נזכרו באיחור, לאליז הכמעט זהה יש גרסה מוגדשת ממזמן, 190 כ"ס על פחות מ-900 קילו זה מרשים מאוד...

 

למיטב ידיעתי גם לגרסה הרגילה יש חישוקי 17 אינץ'. הבעיה בספידסטר היא כיול השלדה. היא מכוילת לתת היגוי, ולכך עוזרים גם הצמיגים בעלי המידות המוזרות - 225 מאחור ו-175 מלפנים. הרבה תת היגוי בטוח, מעט מאוד היגוי יתר "מסוכן". (אפשר לראות את זה גם בתמונות!)

 

לכן היא נפסלת - אני רוצה אליז!!!!

 

רוני, שמדד גם 80-120 לא מזמן (גם 5 שניות, אבל בהילוך שלישי... :? )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אין לכם מושג כמה קשה להתיישב בפנים :wink:

 

לצאת זאת בכלל מכה - הכסא כמעט ברצפה, מסביב חומות פיברגלאס בגובה אדיר, ההגה מפריע להוציא את הרגליים, וצריך להיות מאוד גמיש בשביל לעוות את הרגל בצורה שתספיק להוציא אותה בלי לשבור משהו :D

 

:mm_yeah:

 

נכון, צודק, צריך להיות ממש גמד כדי להיכנס למכונית הזאת. אם כבר להיכנס, אבל לצאת זה עוד יותר מצריך שרירי בטן-ישבן מוצקים יותר. אומרים שמיאטה צפופה - זוהי שיא הצפיפות - בטוח.

 

חוצמזה אני לא יודע כלום על הספידסטר, אלא רק מקווה שאולי מרחב הפנים גדל קצת מזה שבדגם מלפני שנתיים.

172

פורסם
לכן היא נפסלת - אני רוצה אליז!!!!

איפה ישבת בכזו :?::shock:

נהגת, גם :?:

 

אני מסכים איתך (ועם עומר, קצת... :wink: ), האליז אכן יותר יפה מהספידסטר,

אבל בעוד יבואן ללוטוס לא היה אף פעם בארץ, מכוניות אופל מיובאות בצורה

סדירה.

לכן, הספידסטר יכולה להיות בהישג יד (מעוות שכזה... :? ).

 

לסיכומו של עניין, האליז שולטת :lol:

MCS 2008

פורסם

אני ישבתי, ונסעתי במשך 3 דק' בערך בתערוכת אוטומוטור האחרונה בספידסטר...

אני כמעט 1.85 מ' ולהכנס (מי אמר לצאת...) היה הדבר הכי קשה שעשיתי (אחרי הלידת עכוז כמובן... :lol: )

הנסיעה ברכב היתה די קצרה ולא משמעותית (מהירות של שבילי גישה בגני התערוכה) אז אין לי מה להגיד על היכולות של הרכב לצערי...

 

 

אולי אם הייתי קצת יותר נמוך והרבה יותר רזה הייתי שוקל...

 

אה....

צריך גם כסף.... טוב נו, אני נשאר עם הקליאו!

:D

:-)

פורסם

די מספיק אנשים גם אם הייתי 2 וחצי מטר הייתי מתאבד בשביל כזה רכב , זה שהאליז מוצלחת יותר אתם צודקים. אבל בכל זאת אני רוצה לראות מישהו שיגיד שהוא לא מוכן לנסוע על הרכב היפה הזה.

פורסם

אני ישבתי באוטו קצת , עוד לפני שהוא הגיע לתערוכה בת"א .

 

התמזל מזלי וראיתי את הרכב עומד בשדה תעופה (יש רחבה של כל הרכבים המיובאים...ואני במקרה משרת שם) ליד ASTRA COUPE או משהו כזה , ביקשתי ונתנו לי קצת לשחק ברכב , אבל רק בעמידה... :(

 

 

אומנם צפוף אבל ההרגשה היא כאילו אתה יושב בקארט!

 

מדהים !

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
אני ישבתי באוטו קצת , עוד לפני שהוא הגיע לתערוכה בת"א .

 

התמזל מזלי וראיתי את הרכב עומד בשדה תעופה (יש רחבה של כל הרכבים המיובאים...ואני במקרה משרת שם) ליד ASTRA COUPE או משהו כזה , ביקשתי ונתנו לי קצת לשחק ברכב , אבל רק בעמידה... :(

 

 

אומנם צפוף אבל ההרגשה היא כאילו אתה יושב בקארט!

 

מדהים !

 

 

דוד

 

"ASTRA COUPE" - אולי התכוונת ל-GSI ?

ואכן היא מרגישה כמו ישיבה בקארט, צפוף ביותר.

 

ורוני, היכן ישבת בתוכה? כאשר היא הייתה באוטומוטור?

אגב, הייתי שם באיזה בניין ענק של איזה 7 קומות בברלין, גרמניה; הקיצר, זאת המכונית היחידה שנתנו לי לשבת בה (מכל האאודים, הפולקספאגנים, והסיאטים... שהיו שם).

 

 

גם אני חייב לציין שהאליז יפה יותר ממנה!

172

פורסם

ישבתי בתוכה בתערוכת מדריד 2002. יש אפילו וידאו...

 

הכוונה שלו הייתה לאסטרה קופה, שהגיעה לאוטומוטור.

 

דרך אגב, יש אסטרה קבריולט בארץ!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ישבתי בתוכה בתערוכת מדריד 2002. יש אפילו וידאו...

 

הכוונה שלו הייתה לאסטרה קופה, שהגיעה לאוטומוטור.

 

דרך אגב, יש אסטרה קבריולט בארץ!!

 

רוני

 

 

כן ,בדיוק לזאת התכוונתי.

 

מכונית חמודה מאוד , אני לא יודע איך היא מבחינת ביצועים אבל היא ספורטיבית ואלגנטית מאוד .

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...