Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

אני מתלבלט בין שני הרכבים הנ"ל, קרוז 2009 או טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

הבנתי שהחסרונות העיקריים בקרוז הם העברת ההילוכים המוגזמת שלה, ומנוע חלש יחסית, לעומת זאת אני מעוניין לדעת איך עומד הגיר הרובוטי של הקורולה מול הגיר הבעייתי של הקרוז?

 

אני אהבתי את הקרוז בהרבה יותר מבחינת מראה ואבזור, והרכב בכללי נוח יותר לטעמי.

 

אשמח לקבל גם חוות דעת מבעלים של קרוז לגבי אמינות הרכב ותקלות, האם נתקלתם בתקלות רציניות וכמה זמן הרכב מבלה במוסך, כנ"ל לגבי הטויוטה.

וגם אני מעוניין לדעת אם הקרוז של 2009 קיבלה "עדכון גרסה" שפתר את עניין החלפת ההילוכים, כי בפורום שמצאתי בחול אומרים שהיה איזשהו עדכון שעזר לבעיה, אומנם לא פתר אותה לחלוטין.

עריכה:

ראיתי גם מספר הודעות כאן בפורום לגבי זה שבגלל בעיית החלפת ההילוכים בקרוז, מאוד בעייתי לבצע עקיפות, עד כמה זה נכון?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי shaullx
פורסם
קרוז 2009 - אוטו אצלן ואוהב דלק.

קורולה אדיפה.

 

אני לא מכיר רכב (חוץ מחשמלי,הברידי) שלא אוהב דלק. קורולה רובוטית דורשת הסתגלות וסבלנות רבה. גיר לא נעים בכלל - כמו במגאן 2004-2006, איום ונורא. אישית, לה הייתי מתקרב. אמנם גיר של קרוז 2009 גם לא מושלם, אבל לפחות לא חובט כמו בקורולה ולא דורש הרבה הסתגלות. קרוז גם מאבזר ובטיחותי יותר מקורולה 2008.

פורסם

קרוז שלי אוכל 1 ל 12. קרוז של חבר(2013 1.6 ) אוכל 1 ל10. קרוז 2009 אוכל... הכוונה שלי ברורה, אני מקווה :-)

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם
קרוז שלי אוכל 1 ל 12. קרוז של חבר(2013 1.6 ) אוכל 1 ל10. קרוז 2009 אוכל... הכוונה שלי ברורה, אני מקווה :-)

 

דיי ברורה. :-D 1ל -10, אלא אם כן אתה מנסה להפוך קרוז 1600 לרכב מירוצים. הכל תלוי בך ובאופן נהיגה שלך.

פורסם

לך עם מה שאהבת ושנכנס לך ללב, הכי טוב . זה נותן לך הרגשה כאילו לא התחרטת . הקרוז רכב טוב ובטיחותי.

לי יש קורולה 2008 ,ובע''ה אולי אתקדם לקרוז 2011 עם המנוע והגיר המעודכנים.

פורסם

קרוז 1.6 2009 שונה מקרוז 1.6 2011.

זאת הכוונה. שונה בסוסים, שונה במנוע(אם אני לא טועה ecotech הוא מ2011).

לכן צריכת דלק פחות טובה ב2009 מאשר ב2011.

הנתונים של צריכה הם בנסיעה משולבת, רגועה.

גיר רובוטי של טויוטה לא נורא כלל. נהגתי ביאריס 2008 במשך שנתיים, עם גיר רובוטי. לא הרגשתי משהו נוראי. יש כמה נקודות, כמו הדרדרות בעלייה

או סיגנון העברת הילוכים. לא משהו שאי אפשר

להתרגל תוך כמה שעות.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם
קרוז 1.6 2009 שונה מקרוז 1.6 2011.

זאת הכוונה. שונה בסוסים, שונה במנוע(אם אני לא טועה ecotech הוא מ2011).

לכן צריכת דלק פחות טובה ב2009 מאשר ב2011.

הנתונים של צריכה הם בנסיעה משולבת, רגועה.

גיר רובוטי של טויוטה לא נורא כלל. נהגתי ביאריס 2008 במשך שנתיים, עם גיר רובוטי. לא הרגשתי משהו נוראי. יש כמה נקודות, כמו הדרדרות בעלייה

או סיגנון העברת הילוכים. לא משהו שאי אפשר

להתרגל תוך כמה שעות.

 

אפשר להתרגל גם לעגלה עם סוסים, וגם תוך כמה שעות. תגיד שזה לא נכון :-D. הגיר הזה הוא כשלון הנדסי ושיווקי. בטויוטה הבינו זאת מהר מאוד, ושנה לאחר מכן הגיעה קורולה עם גיר אוטומטי "רגיל".

×
×
  • תוכן חדש...