Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד אהבתי את הג'אנט הזה על הלאון, ראיתי כזה בעבודה שלי וממש התלהבתי ("בייבי אר-8" ;-)).

 

יש אותו ב-17" ו-18".

123.jpg

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבל זה הכי כיף להראות כמו 1.2 משפחתי עם הגאנט המקורי, כשמתחת למכסה מנוע יש לך 300+ כ"ס :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אבל זה הכי כיף להראות כמו 1.2 משפחתי עם הגאנט המקורי, כשמתחת למכסה מנוע יש לך 300+ כ"ס :-)

נכון 300+ כוח וצמיגים 205\55\16 שילוב מנצח, אין ספק :)

פורסם

אז שידרגתי!!!

סט מדהים של מומו,18 ,מיוחד וקל מאוד!!

נראה פצצה על הלאון הלבנה שלי!!:-P

כיף גם שלא רואים אותו על כל לאון שנייה בכביש...:lol:

אז עוד אין תמונות על האוטו בגלל הסופה...אבל הנה טיזר:

awtk.jpg

פורסם

גאנטים של דגם S כלשהו של אודי (לא זוכר איזה). גאנט יפה, תתחדש.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה מאוד דומה אבל זה לא הג'אנט של ה-RS3.

הנה מה שחשבתם:

 

Audi-RS3_Sportback_2012_1600x1200_wallpaper_11.jpg

 

 

נראה כמו אחלה בחירה של ג'אנט במידה הנכונה! חייבים לפחות 18" לדעתי.

תתחדש!!! אל תשכח להעלות תמונות של הרכב איתו :-D

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אז שידרגתי!!!

סט מדהים של מומו,18 ,מיוחד וקל מאוד!!

נראה פצצה על הלאון הלבנה שלי!!:-P

כיף גם שלא רואים אותו על כל לאון שנייה בכביש...:lol:

אז עוד אין תמונות על האוטו בגלל הסופה...אבל הנה טיזר:

awtk.jpg

 

MOMO זה לא. לפחות לא זה שבתמונה.

 

הכיוון הכללי מעניין, רק חבל שבחרת ברפליקה די לא מבריקה של ה-RS3.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
MOMO זה לא. לפחות לא זה שבתמונה.

 

הכיוון הכללי מעניין, רק חבל שבחרת ברפליקה די לא מבריקה של ה-RS3.

 

reds זה סדרה ש momo מייצרת.

וזה לא אמורה להיות רפליקה זה דגם בפני עצמו.

פורסם

נראה טוב מאוד! רק חבל שצילמת כשחצי מהגלגל הקדמי בצל ובגלל זה הוא נראה קטן יותר...

עוד לא יצא לי לראות לאון עם ג'אנטים כאלה :-D

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
reds זה סדרה ש momo מייצרת.

וזה לא אמורה להיות רפליקה זה דגם בפני עצמו.

 

אחרי חיפושים קצרצרים באינטרנט - אחדד כמה דברים.

 

- MOMO הוא מותג לעצמו (לשעבר איטלקי. כיום טוענים כי היצור עבר למזרח), המייצר סדרת חישוקים אחת ויחידה, בה כמובן יש מספר לא קטן של דגמים (חלקם גדול מהם ראיתי מוצע למכירה גם בארץ, אך איני בטוח אם כולם אכן קיימים כאן בארצנו...).

 

- REDS הוא מותג לעצמו, המשווק בעולם על ידי חברת MOMO. לפחות כך על פי מה שאיתרתי מחיפוש קצרצר בנט.

 

- החישוק שאתה רכשת הוא חישוק המבוסס על המראה של הסט שקיים באודי RS3. זאת לא רפליקה ישירה (לזה יש את YSM וכדומה), אך הדימיון ביניהם קיים - קצת קשה להתכחש לזה. לטעמי האישי, הסט שלך "חד" ו"זוויתי" מידי - אגרסיבי מידי על האוטו. קצת רובוטריקי כזה...

 

בכל מקרה, תתחדש ותהנה. שיפור ביחס לסט 16' המקורי (והכעור).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...