Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בשנה האחרונה (זה התחיל אחרי טיפול במוסך) הרכב שלי משך חזק ימינה.

כיון שלא טיפלתי בזה שני הגלגלים הקדמיים התבלו מאוד בעיקר בקצוות שלהם (לחץ האוויר היה תמיד תקין).

 

אתמול החלפתי שני צמיגים קדמיים, וחשבתי לגשת מיד לעשות כיוון פרונט, אך הבעיה של משיכת ההגה ימינה) נפתרה ב 99.9 אחוז. (יכול להיות שיש עדיין משיכה קלה מאוד מאוד ימינה, אני עדיין לא משוכנע בזה, אבל בוודאי שזה לא כמו בעבר.

 

האם אני עדיין צריך לעשות כיוון פרונט?

 

תודה רבה.

פורסם

בדרך כלל שמתעסקים במוסך בכל מה שקשור לגלגלים הקדמיים, ציריות, בולמים ובלמים, ישנה סבירות שיהיה שוני בתפקוד האיזון התקין של הגלגלים.

 

מוסך שמכבד את עצמו כבר מוודא זאת לפני שמוסר את הרכב ללקוח ואף שולח אותו לפרונט מיוזמתו לתיקון הסטייה.

 

על מנת למנוע שחיקה של הצמיגים החדשים, גש כבר בימים הקרובים לאזן את הפרונט.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

ראשית, יש איזון גלגלים ויש כיוון פרונט. אין איזון פרונט.

 

 

שנית, החלפת בלמים לא מחייבת כיוון פרונט, כי לא נוגעים בחלקי מתלה.

 

לאחר פירוק הרכבת חלקי מתלה כמו בולם זעזועים, משלושים, חלקי מע' היגוי - החלקים החדשים לא חוזרים בדיוק לאותו מקום וכיוון משתנה.

 

לאחר עבודות אלו כן צריך לעשות כיוון פרונט.

 

איזון גלגים זה נושא אחר ולא קשור לכאן.

 

 

פורסם
ראשית, יש איזון גלגלים ויש כיוון פרונט. אין איזון פרונט.

 

 

שנית, החלפת בלמים לא מחייבת כיוון פרונט, כי לא נוגעים בחלקי מתלה.

 

לאחר פירוק הרכבת חלקי מתלה כמו בולם זעזועים, משלושים, חלקי מע' היגוי - החלקים החדשים לא חוזרים בדיוק לאותו מקום וכיוון משתנה.

 

לאחר עבודות אלו כן צריך לעשות כיוון פרונט.

 

איזון גלגים זה נושא אחר ולא קשור לכאן.

 

ואיך הסקת מכך שדיברתי על איזון גלגלים? איזון גלגלים זו מערכת שונה ופעולה אחרת לגמרי מאיזון פרונט.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
ישנה סבירות שיהיה שוני בתפקוד האיזון התקין של הגלגלים.

 

לפי זה :o

 

אבל למען האמת די הייתי בטוח שהתכוונת למשהו אחר וזה בטעות יצא לך כך.

 

 

פורסם
לפי זה :o

 

אבל למען האמת די הייתי בטוח שהתכוונת למשהו אחר וזה בטעות יצא לך כך.

 

הגלגלים אחרי הכל הם כן חלק נגזר של הפרונט :roll:

 

אם לא הגלגלים , איך נדע שהפרונט אינו מאוזן? (:

 

לא נורא, העיקר שהבנו אחד את השני בסופו של דבר.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לפעמים המשיכה היא לא קשורה לפרונט. למשל, אחרי החלפת צמיגים+פרונט האוטו המשיך קצת למשוך (לא זוכר אם מיד אחרי או כמה זמן אחרי). הוצלבו הצמיגים והורגש שיפור עצום+לחץ אוויר כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...