Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת: מאזדה 6 פרימיום 2.5 ל' 170 כ"ס


Guest car4fun
שימו לב! השרשור הזה בן 3173 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^

זה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה. למרות זאת, המנוע במאזדה 6 הזו הוא בעצם מנוע עתיק של פורד וככזה היעילות האנרגטית שלו די עלובה. לכן אני נאלץ שלא להסכים לגבי צריכת הדלק: אין שום סיכוי בעולם שהבהמה האלכוהוליסטית הזאת מסתפקת ב-8.2 ל'/100 ק"מ בעיר. בנסיעה מעורבת הרכב מציג נתון של 10.5 ל'/100 ק"מ כאשר סגנון הנהיגה הוא מנומנם.

 

מעט פחות קריטי, אך אני מתקשה להאמין שהיא תצליח להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות. לדעתי מדובר על 9.5-9.7 שניות (9.5 לפי הספר אם זכור לי נכון). אגב הגרסה הידנית אמורה להשלים את המיאוץ הנ"ל תוך 8.4 שניות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין מיזוג מאחור. זה הופיע סוף סוף בדגם החדש.

מבחינת נוחות, באם מדובר על כסא הנהג, הוא נוח למדי. גם כאן, לדעתי יש שיפור בדגם החדש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והופה הפכת רכב ששופר בטוב טעם והרבה מחשבה

לרכב מהכפר של מוחמד.

 

איזה הגזמה, ליאל. לשים דבר כזה על סופר לנסר אולי כן אבל על רכב כזה?כולם עושים את זה גם בחו"ל. צאו מהסטיגמה8) . ואת האמת שאמרתי את זה בצחוק כי סביר להניח שהבחור לא בן 18...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מיזוג מאחור. זה הופיע סוף סוף בדגם החדש.

מבחינת נוחות, באם מדובר על כסא הנהג, הוא נוח למדי. גם כאן, לדעתי יש שיפור בדגם החדש.

 

כן, אבל אשמח לשמוע את תגובת פותח השרשור, למשל האם המיזוג מספק את היושבים מאחור (ילדים), ועל תמיכה צידית/גבית בכסא... no offense :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Non taken

הגבתי כי יש רכב כזה בדיוק בבית.

 

המזגן חזק ונוסעים מאחור לא יסבלו, אך אין ספק שפתחי מיזוג מאחור היו מוסיפים.

תמיכה צידית בסיבובים סבירה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לפי התמונות החישוקים האלה עדיפים בהרבה על המקוריים של מאזדה, יפים יותר ואלגנטיים ולא צעקניים. מעניין אותי איזה מותג זה. המקוריים נראים זולים מאוד.. בנוסף האגזוז המקורי זו נקודה אסטטית חלשה בדור הזה של ה-6, אבל נראה שבמקרה הזה הגזימו קצת עם הקוטר.

 

אלה ג'אנטים של אדוואנטי 18".

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קטנה:

הDSC זה ESP בשפת פשוטי העם?

עד כמה שידוע לי ESP זו גם מערכת לבקרת יציבות. ייתכן ויש הבדלים בין סוגי המערכות.

 

^

זה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה. למרות זאת, המנוע במאזדה 6 הזו הוא בעצם מנוע עתיק של פורד וככזה היעילות האנרגטית שלו די עלובה. לכן אני נאלץ שלא להסכים לגבי צריכת הדלק: אין שום סיכוי בעולם שהבהמה האלכוהוליסטית הזאת מסתפקת ב-8.2 ל'/100 ק"מ בעיר. בנסיעה מעורבת הרכב מציג נתון של 10.5 ל'/100 ק"מ כאשר סגנון הנהיגה הוא מנומנם.

 

מעט פחות קריטי, אך אני מתקשה להאמין שהיא תצליח להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות. לדעתי מדובר על 9.5-9.7 שניות (9.5 לפי הספר אם זכור לי נכון). אגב הגרסה הידנית אמורה להשלים את המיאוץ הנ"ל תוך 8.4 שניות.

נכון זה מאוד תלוי בנהיגה, וכפי שאמרתי, רגל קלה. נכון או לא, לא תוכל לקבוע. המחשב שלי בתדלוק האחרון הראה את הנתון הזה על בול על הנק'. פעם קודמת לכן, הוא הראה 8.5. אולי הרגל שלך לא כל כך קלה, ואתה לא כל כך מנומנם. ואולי אנחנו גרים באיזורים שונים מבחינת דרך תלולה עליה וכו'.

לגבי זמני מיאוץ- אין וויכוח נבדק ונמדד יותר מפעמיים. נתונים ברשת מצביעים על 9.7 .

 

שתי שאלות:

האם יש יציאת מזגן מאחורה?

האם הכסא נוח ותומך מספיק?

 

 

תודה על הסקירה!

בכייף (:

אין יציאות מזגן מאחור. אבל בכל מקרה לא משהו כל כך מורגש לנוסעים מאחור כיוון שהמזגן עושה עבודה טובה. יש מספיק מרחב באוטו והרכב מתקרר או מתחמם די בקלות. לא אומר שהייתי מתנגד לשני תריסים מאחור , אבל לא משהו שאני מתייחס אליו.

 

לגבי מושב, אין לי מה להגיד. נוח. וגם כשהגב התחתון מראה סימנים שהוא מתעייף בנסיעה ארוכה, אני משנה את זווית הידית לגב התחתון והכל טוב.

 

עריכה: סתם טיפ ראוי לציון, בכל רכב כמעט, תוכלו לקבל אפקט קירור/חימום (דגש על חימום) גם מאחור, למושב הנוסעים.

פשוט כוונו את בורר המצבים של המזגן לרגליים ופנים או רק רגליים. מתחת למושב הנהג והנוסע כמעט בכל רכב קיים פתח יציאה של מיזוג המכוון אל הנוסעים מאחור. כך המיזוג יוצא מתחת לכסאות הקדמיים אליהם והם יקבלו את המיזוג ישירות לכיוון הרגליים שלהם , וכאן נכנס הדגש על חימום, פשוט כי חום עולה. נסו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

נשמח לקבל גם את עלויות הטיפול שתעשה בקרוב. זה יתן תמונה מלאה יותר לגבי עלויות החזקת הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעט פחות קריטי, אך אני מתקשה להאמין שהיא תצליח להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות. לדעתי מדובר על 9.5-9.7 שניות (9.5 לפי הספר אם זכור לי נכון). אגב הגרסה הידנית אמורה להשלים את המיאוץ הנ"ל תוך 8.4 שניות.

 

מכיוון שאני לא מצלם את עצמי בנהיגה מצאתי לך משהו באוטיוב:

 

תמדוד שוב , ושוב , ושוב. תגיד לי כמה יצא לך על השעון.

מרגע שהמחט רצה בשעון הסל"ד (מתחילה מ 5.8 שניות של הסרטון) עד שהמחט בשעון הקמש מגיעה ל 100 (מסתיים ב 13 שניות של הסרטון) ותגיד לי מה התוצאה שיצאה לך.

 

שים לב שאני מדבר על מדידה מרגע שהמחט של הסל"ד מתחילה לנועה ועד שהמחט של הקמ"ש מגיעה ל 100.

 

סיבובי מנוע יכולים להתבצע גם כשהרכב עדיין לא התקדם מלימטר קדימה. ז"א, כשלוחצים על הגז לוקח לרכב כמה מאיות שניה להתחיל תזוזה אך בנתיים מחט הסל"ד תעלה. זה בגלל שהוא צריך סלד מסוים כדי להתחיל לנוע.

 

שתף אותי בתוצאה שיצאה לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי ESP זו גם מערכת לבקרת יציבות. ייתכן ויש הבדלים בין סוגי המערכות.

שם מסחרי שונה למערכת שמבצעת את אותה פעולה (אם כי ברור כי כל יצרן מכייל את המערכת מעט שונה).

 

 

נכון זה מאוד תלוי בנהיגה, וכפי שאמרתי, רגל קלה. נכון או לא, לא תוכל לקבוע. המחשב שלי בתדלוק האחרון הראה את הנתון הזה על בול על הנק'. פעם קודמת לכן, הוא הראה 8.5. אולי הרגל שלך לא כל כך קלה, ואתה לא כל כך מנומנם. ואולי אנחנו גרים באיזורים שונים מבחינת דרך תלולה עליה וכו'.

לגבי זמני מיאוץ- אין וויכוח נבדק ונמדד יותר מפעמיים. נתונים ברשת מצביעים על 9.7 .

ואתה נוסע רק בעיר? נשמע לי מוזר ביותר. רוב הזמן אבא שלי נוהג במאזדה והוא נוסע לאט ומתון.

אגב: http://www.kml.co.il/Car/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_6_2008-%202012_10809

 

מכיוון שאני לא מצלם את עצמי בנהיגה מצאתי לך משהו באוטיוב:

 

תמדוד שוב , ושוב , ושוב. תגיד לי כמה יצא לך על השעון.

מרגע שהמחט רצה בשעון הסל"ד (מתחילה מ 5.8 שניות של הסרטון) עד שהמחט בשעון הקמש מגיעה ל 100 (מסתיים ב 13 שניות של הסרטון) ותגיד לי מה התוצאה שיצאה לך.

צילום ביוטיוב לא שווה כלום. אולי המבחן בוצע כאשר קיים שיפוע שלילי כלשהו.

לגבי המדידה העצמית שאתה מתאר, אז קודם כל קח בחשבון ש-100 קמ"ש במד המהירות אינם 100 קמ"ש בפועל אלא מעט פחות. בנוסף, האם אתה יכול להתחייב לדיוק הנדרש?

מדידת תאוצה מתבצעת עם ציוד מדידה יעודי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ

שים לב שאני מדבר על מדידה מרגע שהמחט של הסל"ד מתחילה לנועה ועד שהמחט של הקמ"ש מגיעה ל 100.

 

סיבובי מנוע יכולים להתבצע גם כשהרכב עדיין לא התקדם מלימטר קדימה. ז"א, כשלוחצים על הגז לוקח לרכב כמה מאיות שניה להתחיל תזוזה אך בנתיים מחט הסל"ד תעלה. זה בגלל שהוא צריך סלד מסוים כדי להתחיל לנוע.

רגע, אז אם רוצים למדוד 0-100 ברכב עם DSG, מתחילים לספור אחרי ההשהיה של הגיר בתחילת הנסיעה?

הנה, הורדנו כמעט שניה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטיבו- ציינתי בתחילת השרשור שמדובר על נסיעה משולבת. כל יום 4 פעמים ביום ז״א 12 ק״מ כפול 4 ביום שאותם אני נאלץ תמיד לעבור דרך העיר שהיא פקוקה ומרומזרת ולאחר מכן, יציאה לכביש בין עירוני שפקוק ברמה שלפעמים בינונית ולפעמים אפסית, נתון משתנה . זה נתון ברזל, קבוע מידי בוקר וצהריים (גן) בלי נסיעות נוספות מן הסתם של טיולי שבת בצפון ,סידורים וכו׳.

 

לגבי מיאוץ- נכון שאין לדעת שאולי זה בירידה. אבל!

1. אם זה היה בירידה הוא היה מאיץ משמעותית יותר מהר.

2. אני נוטה להאמין לסרטון מהסיבה הפשוטה, זאת התוצאה שאני קיבלתי בפועל +\- כשהתוצאה בסרטון בכשניה יותר טובה משאני השגתי.

 

לגבי אופן המדידה, ככה מודדים ״ברחוב״. אף אחד לא מודד בתנאי מעבדה. לכן התוצאה רלוונטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה,

 

נתון התאוצה הרשמי של היצרן הוא הנתון הרלבנטי להשוואה מול רכבים אחרים.

 

נתון של 9.9 שניות לגירסת מנוע ה- 2.5 ליטר מאכזב לדעתי, בוודאי בהתייחס לרכבים חדשים, שבהם חלה התקדמות יפה מאד בביצועים. אלו ממש לא ביצועים ספורטיביים כמו שניתן לחשוב שיש בגירסה זו.

 

גם את נתון צריכת הדלק צריך לקחת בערבון מוגבל, שכן הוא יכול להשתנות קיצונית בהתאם לפרמטרים שונים. בסך הכל הנתון שהצגת הוא נתון יפה.

 

אני אוהב את הסגנון של הרכב, עיצוב ספורטיבי עם קורטוב פרימיום. מה עם תמונות של הרכב שלך, אנחנו מחכים :-)

 

איך תחושת איכות החומרים ברכב ואיך עיצוב הפנים לדעתך? האם יש איזו תחושת פרימיום?

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3173 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...