Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברכב שרכשתי לפני כחודש מורגשים רעידות כאשר עוצרים את הרכב ומשאירים בהילוך (D).

ברגע שאני מעביר להילוך סרק הרכב אינו רועד.

בבקרים בעת התנעה הרכב רועד ועושה רושם שאינו מחזיק סל"ד יציב.

יש לציין שהוחלפו עם רכישתו 4 מצתים וסלילי הצתה מקוריים.

חבר המליץ לבדוק את הגיר המושמץ ברכב הזה וטוען שהרעידות מגיעות בגלל הגיר.

מה יכולה להיות הבעיה או איך לבודד אותה? מצערת, חיישני טמפ' וכו'

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

אולי פשוט תושבות מנוע/גיר?

בהנחה שהתושבות של האוטומט זהות לידני, הייתי מתחיל מתושבת הגיר הידועה כתושבת המשקפיים.

פורסם

צריך לעשות הבחנה בין רעידות על סלד יציב לרעידות על סלד לא יציב. אם הסלד נמוך ולא יציב וכתוצאה מכך הרכב רועד יש לבדוק את צינורות הואקום והאויר שאינם קרועים ואם תקין לגשת לניקוי יסןדי של המיצערת.

פורסם

אוקיי תודה לכם יבדק הוואקום, התושבות הוחלפו מספר ימים לאחר רכישת הרכב (כל ה3 שישנם)

מה לגבי הבחנה של בעיה בסלקטור בגיר ולכן הרכב רועד.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

אני מסתובב עם סניק 1.6 כבר הרבה שנים ושני דגמים ולא נתקלתי בתופעה כזו

בכל התקופה הוחלפה רק תושבת אחת.

אגב,מי שהשמיץ באוזנייך את הגיר היה בעל רכב עם גיר כזה או שהוא ניזון משמועות בלבד?

הוא לא הכי טוב שפגשתי בחיים אבל ממש לא טראומטי כמו ששמועות עושות אותו. גיר סביר לרכג מסוג זה, ודי נוח מרבית הזמן.

חבל שלא ציינת מאיזה איזור אתה כדי לקבל המלצות לבעלי מקצוע שיוכלו לסייע לפתור את הבעיות (שמתי לב שיש לך כמה כאלו. הרכב נרכש כנראה במצב תחזוקה רע)

באזור המרכז אני ממליץ על מוסך שאפט (חפש בשרשור בעלי מקצוע) ואם תרצה מורשה רנו לך להמכונן.

בהצלחה בפרוייקט השיפוץ!

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אוקיי תודה,

אני רוצה לתת כמה פרטים שאולי יעזרו בהבחנה (גם אני מתחיל לרדת מהמחשבה שמדובר בגיר מה גם שעושה רושם שהוא מתפקד נהדר.

 

כאשר מניעים את הרכב בבוקר הסל"ד גבוה

לאחר מספר דק' הסלד יורד ל500סל"ד וככה הוא נשאר במצב (D) גם כשמעבירים ל (N) הסל"ד אינו עולה

החלפת 3 התושבות עשו שיפור ניכר ברעידות של המנוע.

לפי מה שאני יודע הסל"ד צריך להיות במצב עבודה על 700-800סל"ד.

הגיוני שאם הסל"ד לא מגיע ל700-800סל"ד במצב עבודה זה אומר שהבעיה אינה בגיר?

הצעתם לי לבדוק את צינורות הוואקום שקשורים למצערת

יש משהו נוסף שכדאי לעשות?

מחיפוש בפורום ראיתי שיש בעיה בקונקטור שמתחבר למצערת, אני הצצתי אצלי וראיתי שהוא מחובר עם סיליקון אפור ודבוק חזק

כדאי לפתוח לנקות בתרסיס ולהחזיר?

מה עם ניקוי מזרקים, יכול לעזור?

שוב תודה רבה

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

במנועי 2 ליטר יכולים להיות כמה בעיות

ראשית פיח בית מצערת

יכול להיות גם טיימינג מעט לא מכוון כי אם לא עובדים נכון עם הכלים של הטיימניג מפספסים קצת ואז יש עבודת מנוע לא יפה

יכל להיות גם בעית של דליפות משסתומים

מציע להתחיל באבחון עם סורק תקלות וניקוי בית מצערת

פורסם

היום כשאני הלכתי לעבודה אבא של אישתי לקח את הרכב למוסך במפרץ חיפה.

צמוד לבית מלאכה של קרוב משפחה שלי יש מוסך, הקרוב משפחה והמוסך שכנים כך שגם לא גבה כסף עבור הדיאגנוזה.

מה שכן נתן הצעת מחיר אם נרצה לטפל אצלו בבעיה.

 

התחלתי מהסוף אז עכשיו להתחלה,

במוסך בדקו את בעיית הרעידות וגילו שהבוכנה השנייה (מהצד של המצבר) לא תקינה הבדיקה נעשתה על-ידי מד לחץ.

בדיקה נוספת שעשו החדירו צינור אויר בלחץ במקום הפלאג וראו שאין יציאת אויר במיכל העיבוי של הרדיאטור, משמע המים לא מעורבים בסיפור.

מה שכן הפלאג השני מכיוון המצבר היה רטוב וכל השאר יבשים (יש לציין שהפלאגים הוחלפו לפני פחות מחודש ונרכשו מקוריים וחדשים כולל סלילי הצתה מקוריים).

המנוע בעל 16 שסתומים יש סיכוי שהבעיה בשסתומים תפוסים או חלק תפוסים של הבוכנה השנייה אולי כיוון שסתומים?

האם זה אומר בהכרח שחייבים לפרק ראש מנוע?

אין דרך לשחרר שסתום תפוס?

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

עוד מקור בעיות במנועים אלו זה הנשם אבל יש לי הרגשה לא ממש טובה עם המנוע ואולי כדאי להכנס למקום שמכיר את המנועים האלו לאבחון קצת יותר עמוק

צריך להתחיל בבדיקה קומפרסיה ולחץ הפוך ופירוק סעפת כדי לבחון משקעים על שסתמי היניקה

פורסם

תודה רבה לך,

ביום ד' אגש למוסך נוסף כדי לקבל חוות דעת נוספת.

עפ"י הבדיקה שנעשתה היום במוסך הבעיה היא עם השסתומים לדעתי

יכול להיות מוביל שסתום שבור או גומיות לא תקינות של השסתומים ?

אבדוק את הנשם שהצעת לבדוק ואדווח

יש מצב שבגלל שעבודת השסתומים אינה תקינה הצטבר פיח שמפריע לאטימה?

מה הסיכוי שאינפוזיה למערכת הדלק דרך המצערת תעזור במשהו?

האם לדעתך גוברים הסיכויים שצריך לפתוח ראש?

 

אני באמת מתלבט מה לעשות סה"כ אני באמת אוהב את הרכב הזה ואין לי כוונה למכור אותו, אני מעדיף להשקיע מה שצריך לתיקונו.

אם הייתי יודע לכוון טיימינג ברכב הזה הייתי פותח ראש על המדרכה ליד הבית, ושולח את הראש לחרט שיישר את הראש ויטפל בו ויכוון שסתומים ויחליף הכל.

יש לי את כל הכלים הדרושים כולל לסגירת הראש

אין לי רצון להיות שפן נסיונות של מוסך שיפתח ראש מנוע ויתחיל להחליף חלקים בלי לדעת באמת מה הבעיה

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

×
×
  • תוכן חדש...