Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא SZ בארץ


LotusElise
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המספר ניראה כמו פוטושופ..

בדרך כלל באלפא המספר קטן..

ותסימו לב שגם הוא קצת עקום. :roll:

 

 

 

 

אני בטוח כמעט במאה אחוז שזה פוטושופ .

קודם כל המספר באמת עקום ולא נראה כל כך שייך, ולגבי הנוף...אני לא משוכנע שזה צולם בארץ.

אם אני לא טועה כבר ראיתי את התמונה הזאת באיזה אתר עם מספר זר ,אני אנסה למצוא....

ואם בכל זאת אני טועה אז כנראה שבאמת הגיעו ימות המשיח...:wink:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה דברים:

 

הרכב עוד לפני שהתחיל להמכר הפך להיות קלאסי!

לראייה הרכב הנ"ל מופיע במחירון CLASSIC CARS ולא במחיר נמוך(כ-20000 ליש"ט)

יותר מכל פורשה 911(למעט קאררה RS),יותר מכל פיאט(למעט דינו ספיידר) יותר מהרבה יגוארים ואפילו יותר מחלק מהפרארי(308,400,מונדיאל).

הרכב נחשב קלאסי מכמה סיבות(עיצוב אגרסיבי של זגאטו,כמות ייצור מוגבלת-1000 יח',ביצועים וכ"ו).

עצם העובדה שמישהו החליט לייבא רכב כזה עם כל הקושי והבירוקרטיה הנלווים במקום לקנות עוד פורשה חדשה מהיבואן ראוייה לציון והערכה מיוחדת ולא לחוסר הערכה המופיע בשרשור זה!!!

ד"א לרכב יש מקדם גרר של 0.3 שנחשב מצויין,לרכב נמדד Gשל כ-1 (ברמה של מכוניות מסלול!)

ולסיום כתב הרכב האיטלקי הנחשב ג'יאנקרלו פריני כתב בזמנו :"אומר רק שזאת מכונית שמאוד הייתי רוצה כי תהיה שלי.מאוד רוצה.האלפא-זגאטו היא מכונית ספורט אמיתית,אלפא-רומיאו אמיתית,ולא אכפת לי לומר זאת עוד 999 פעמים."

אז...קצת כבוד8)

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
ממתי כמות היחידות שיוצרו היא מדד להצלחה? הצלחה היא כמות ביחס לצפי ולמחיר. יש לך נתונים בקשר לזה? (ובכלל - לא יכול להיות שאלפא ייעדו מראש 1000 מכוניות ולא יותר? אם היא הייתה מצליחה אולי היו מייצרים אותה במשך יותר משנתיים...)

 

אני אשמח לקרוא את המבחן מול הטסטרוסה, דרך אגב.

 

רוני

 

למה לא יכול להיות שאלפא יעדו 1000 מכוניות ולא יותר ??? למה סתם לכתוב דברים ?

זאת נחשבת לאחת מהמכוניות עם התנהגות כביש הטובות ביותר שיוצרו.

פורסם
אני בטוח כמעט במאה אחוז שזה פוטושופ .

קודם כל המספר באמת עקום ולא נראה כל כך שייך, ולגבי הנוף...אני לא משוכנע שזה צולם בארץ.

אם אני לא טועה כבר ראיתי את התמונה הזאת באיזה אתר עם מספר זר ,אני אנסה למצוא....

ואם בכל זאת אני טועה אז כנראה שבאמת הגיעו ימות המשיח...:wink:

 

אני לא יודע אם זה פוטוופ או לא, אבל יש ממש בידיעה.

פורסם
למה לא יכול להיות שאלפא יעדו 1000 מכוניות ולא יותר ??? למה סתם לכתוב דברים ?

זאת נחשבת לאחת מהמכוניות עם התנהגות כביש הטובות ביותר שיוצרו.

 

אמרתי - יכול להיות שהם כן ייעדו. לכן זה לא אומר שהיא בהכרח הצליחה במיוחד.

 

שימו לב - לא טענתי שהיא מכונית גרועה או משהו. זה לא שיש לי ניסיון עליה :-P

 

פשוט נראה לי שעושים ממנה משהו שהיא לא. ואתה מוזמן להוכיח לי שמדובר באחת מהמכוניות עם התנהגות הכביש הטובות ביותר שיוצרו. (אני דווקא קראתי שהיא מסוכנת מאוד על כביש רטוב, בין השאר).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

i might suspect that this is a photo shop becouse i dont think you can drice cars with yellow (french) headlights in israel, so even if he brought the car into the caountry he would not be able to put it on the raod... this si a photoshop picture i would say.

 

btw, the car costs about 25k euro in europe so its not that expensive, if someone has ole rights and wants to bting it into israel its not that much of a problem!!!

פורסם

סליחה אבל זה נראה לי כמו מתיחה גדולה\בדיחה מוצלחת של אנשי המועדון של אלפא - שאגב ידועים ברבב של שטויות.

המספר נראה ממש אבללל ממש ממש לא קשור לרכב,השמיים והרקע פסטורלי מדי לישראל - יום רגיל באירופה.

 

לפי בדיקה שעשיתי (נו קשרים וכו')

 

בשבוע וחצי האחרונים נכון מיום רביעי ואחורה....שום אלפא SZ לא ניכנסה לארץ - זה רק בעניין יבוא אישי.

 

אני לא יודע אם זה הגיע אם תייר וכו'...

פורסם
אמרתי - יכול להיות שהם כן ייעדו. לכן זה לא אומר שהיא בהכרח הצליחה במיוחד.

 

שימו לב - לא טענתי שהיא מכונית גרועה או משהו. זה לא שיש לי ניסיון עליה :-P

 

פשוט נראה לי שעושים ממנה משהו שהיא לא. ואתה מוזמן להוכיח לי שמדובר באחת מהמכוניות עם התנהגות הכביש הטובות ביותר שיוצרו. (אני דווקא קראתי שהיא מסוכנת מאוד על כביש רטוב, בין השאר).

 

רוני

מה הקשר?

 

ופורשה 911 טורבו הישנות היו ידידותיות לסביבה? אתה מנסה להוציא את עצמך צודק, בדבר שסתם מתוך אי שפיות זמנית רשמת אותו. יותר קל לקחת את הדברים בחזרה מאשר להראות צודק.

פורסם
מה הקשר?

 

ופורשה 911 טורבו הישנות היו ידידותיות לסביבה? אתה מנסה להוציא את עצמך צודק, בדבר שסתם מתוך אי שפיות זמנית רשמת אותו. יותר קל לקחת את הדברים בחזרה מאשר להראות צודק.

 

אי שפיות זמנית? לא ממש. שוב אגיד שאני לא טוען שהיא גרועה במיוחד, אפילו קראתי איפה שהוא שהיא די מהנה לנהיגה. פשוט שעד שלא אראה השוואה שבה היא יוצאת עליונה על פרארי כמו שנטען פה, אני לא אשתכנע שהיא מה שאתם עושים ממנה. אולי זה המראה האולטרה מוזר שמבלבל אתכם...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אולי זה המראה האולטרא מוזר שמבלבל דווקא אותך...:wink:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

דווקא לאחר צפייה בתמונה שנמצאת 2-3 הודעות מעלי, המראה שלה לא עד כדי כך מוזר.

אני לא מכיר את הרכב ולא שמעתי או ראיתי אותו אף פעם, בתמונה הראשונה של הפורנט ולפי הדיון על האוטו כבר חשבתי שמדובר באיזו מפלצת אקזוטית ולא במנוע 3.0 עם 200 סוסים צנועים יחסית.

 

ובעניין הלוחית רישוי והפוטושופ, זה באמת נראה כהלבשה על התמונה.

אבל לדעתי אם אף אחד לא היה מזכיר את זה, רובנו לא היו שמים לב לזה.

או שעשו עבודה ממש טובה, או שזה אמיתי :-)...קשה להחליט.


×
×
  • תוכן חדש...