Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הפרויקט יצא לדרך לאחר שקיבלתי את כל הפריטים שלי מ I4D ואת הפלסטלינה מאיזה חדרון ביפן..

התחלתי בשטיפה יסודית עם גרניק, הקצפתי שטפתי ייבשתי.

527be89358cc0.jpg

527be89365a89.jpg

 

הכנתי תמיסה מקצת קצת שמפו של קרשר בתוך בקבוק ספרי עם מים והתחלתי לעשות פלסטלינה.

אחרי 40 דקות מייגעות סיימתי לפסטל ויש לי משהו לומר לכם, הפלסטלינה הזאת לא מביישת אחלה פעילות גופנית.

יש לציין שאחי הקטן עזר לי עם הגרניק להוריד את הסבון המלוכלך שמשאירה הפלסטלינה תוך כדי שאני עובד ואני חייב לומר שזה היה צעד חכם, הסבון סיכוך לא התייבש על הפח.

 

יבשתי טוב טוב עם מגבת ה- UBER המדהימה וניגשתי לעבודה.

התחלתי מהמכסה מנוע וככה סביב כל הרכב, זאת פעם ראשונה שלי אז לא ידעתי כ"כ כמויות עד שהסתדר לי עם התחושה והעין.

יישמתי את הווקס עם מטלית מיקרופייבר חדשה חמודה, אחרי שהוא התייבש על הרכב כחצי שעה הורדתי עם מטלית מיקרו חדשה אחרת.

 

ואני פשוט מרוצה מכל שניה "שבזבזתי" בפרויקט הזה, התחלתי בשעה 5 סיימתי בשעה 8.

הפח מרגיש כמו זכוכית וקיבל אפקט מראה מגניב 8)

 

צילמתי קצת לבנתיים, מחר אני אעלה תמונות באור יום :yum:

 

תמונה של הפח - כמו מראה.

527be89338d10.jpg

527be8932dc08.jpg

527be893504b5.jpg

 

וכמה דברים מחליקים

http://www.youtube.com/watch?v=vglyzzJ3fTc&feature=youtu.be דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

תעלה תמונות ביום,ככה לא רואים טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יש לי גם את הסבון הזה של קרשר אבל לא טרחתי בכלל לפתוח אותו איך הסבון הזה?

וכמה אתה מדלל אותו? מה היחס?

 

סבון קרנף, אני מרטיב את הרכב בקטנה עם אקדח מניפה ואז מקציף אותו.

היחס שאני עושה זה 1/12, אני משתמש במקציף 0.6 ליטר.

 

יוצא שזה 0.50 מ"ל סבון.

פורסם

היחס שאני עושה זה 1/12, אני משתמש במקציף 0.6 ליטר.

 

יוצא שזה 0.50 מ"ל סבון.

 

מילי = אלפית.

 

1 ליטר = 1,000 מיליליטר (מ"ל).

 

0.6 ליטר = 600 מ"ל.

 

ביחס של 1/12 יוצא 600/12=50 (מ"ל).

×
×
  • תוכן חדש...