Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו השאלה שלי היא כזאת

 

יש כרגע אחלה מערכת

 

יש לי ככה

MOREL PULSE 6 מקדימה

KENWOOD 6X9 200W מאחורה

 

במידה ואני רוצה לחבר מגבר

מה כדאי לי לעשות ?

לקנות מגבר 2 יצאות ולחבר רק לקומפוננט

או שיש גם טעם לחבר ל 200W ?

 

כרגע לא מדובר בכלל על סאב

פורסם

מה התקציב שלך בכלל

 

 

לדעתי כדי ליקנות 4 ערוצים ולהגביר את הקומפוננט ו2 שנישארו לעשות ברידג' וליקנות סאב

 

או פשוט לחבר את האחוריים..

פורסם
מה התקציב שלך בכלל

 

 

לדעתי כדי ליקנות 4 ערוצים ולהגביר את הקומפוננט ו2 שנישארו לעשות ברידג' וליקנות סאב

 

או פשוט לחבר את האחוריים..

הכל תלוי בסופו של דבר בתקציב...

אם יש לו מספיק או לא...

פורסם
לדעתי עדיף 4יציאות. אם תרצה להוסיף סאב אז לא צריך לקנות עןד מגבר ובנתיים אתה יכול לחבר גם אתה6X9 גם למגבר

 

אני חושב שאתה צודק.

גם בשביל להתקדם בעתיד.

לסאב או משהו.

ROVER=~~

פורסם

לדעתי אם כבר אתה בוחר במגבר 4 יציאות כדי שישמש בעתיד לסאב, שים לב שהוא יהיה מספיק חזק לסאב.... :idea:

כל כלב בא יומו ! :onfire:

×
×
  • תוכן חדש...