Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מרוצה משירות שקיבלתי אצל מוסך צמרת מורשה שברולט, הוד השרון


sparkgear
שימו לב! השרשור הזה בן 3804 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם,

רציתי לספר לכם סיפור של מה קרה לי ב 11/10/13 במוסך "צמרת" – מוסך 'מורשה' שברולט שבהוד השרון.

הסיפור קצת ארוך, אך אני אתמצת בשורה אחת " לא להיכנס למוסך צמרת- בהוד השרון, מוסך של שקרנים ורמאים, שצריך לקחת להם את רישיון העסק.

אז נצלול לסיפור....

צלצלתי בשעה 7:30 אם אפשר להגיע בכדי לטפל בשברולט ספארק שלי .

נעניתי בחיוב ושמחיר הטיפול נע בין 450 ל 600 ₪. (דיברתי עם יוסי – תזכרו את השם)" עוד 10 דקות אני אצלך" אמרתי לו.

הגעתי למוסך ב 7:47, קיבל אותי בחור חמוד בשם סרג'יו ופתח לי כרטיס עבודה.

ביקשתי לדעת מה הולכים לעשות בטיפול וכמה זה כמובן יעלה לי, הבחור סרג'יו הדפיס לי הצעת מחיר על סך של 598.92 ₪

ועדכן אותי שזה המחיר בסיס ועליו לפעמים יש תוספות כגון: ברקסים.

ביקשתי מהאדון הנחמד שלא להחליף שום דבר פרט להצעת המחיר שהביא לי, ושאם יש בעיה עם ברקסים – לעדכן אותי.

הרכב נכנס לטיפול.

בשעה 9:00 קורא לי המכונאי ואומר לי "בחור הברקסים הקדמיים שלך גמורים.. להחליף???"

אני: "לא, אל תחליף שום דבר פרט לטיפול שחתמתי עליו"

בתגובה הלך המכונאי למנהל המוסך וסיפר לו שאני לא מעוניין להחליף ברקסים.

קורא לי מנהל המוסך ואומר לי " בחור, אתה חייב להחליף בלמים קדמיים וצלחות דיסק, הן גמורות ואסור לך לנסוע כך"

אני: "אדוני איני מעוניין להחליף, אין לי כסף לכך, חודש הבא אגיע ואחליף"

מנהל המוסך: " נו מה הבעיה אני אפרוס לך תשלומים ,אני לא יכול לשחרר אותך ככה, אם לא תחליף אני שולח מכתב למשרד התחבורה שיוריד לך את האוטו מהכביש"

אני: "אדוני אני מתנצל אבל אני לא רוצה להחליף, אני מבקש ממך לסיים את הטיפול ולתת לי ללכת"

באותו הרגע הלכתי לשבת בחדר ההמתנה כ 20 דקות.

לאחר 20 דקות אני חוזר לרכב, ורואה שלרכב עדיין מפורקים הגלגלים הקדמיים.

אני אומר למכונאי: "אחי סגור ת'גלגלים, וסיים לי את הטיפול אני רוצה ללכת.."

המכונאי: "מה סגרתם בסוף אתה לא רוצה להחליף?"

אני: "לא!!!"

המכונאי: "אין בעיה 10 דקות הרכב יוצא, לך תסגור חשבון בינתיים"

אז הלכתי לסגור חשבון, הגעתי לדלפק הקבלה שם ישבו יוסי, ועוד פקידה אחת.

אמרתי לו שברצוני לסגור חשבון, והוא אמר שאין לו עדיין את טופס העבודה על הרכב, ושהוא מחכה שהמכונאי יסיים בכדי לסגור חשבון.

אז התיישבתי בחדר ההמתנה, בו ברגע נכנסה בחורה צעירה, עם אותו רכב, שברולט ספארק לבנה.

נחשו מה, אחרי 10 דקות של עבודה על הרכב שלה נכנס המכונאי לתוך חדר ההמתנה, וצועק ליוסי

"יוסי, השברולט ספארק הלבנה, ברקסים ודיסקים קדמיים להחליף דחוף, הכול שחוק!!!"

באותו רגע יוסי מסתכל עלי, אני מסתכל עליו, הוא מסתכל על הבחורה, אני מסתכל על הבחורה, הוא קורא לי ואומר לי בוא בוא מהר נסגור לך חשבון(ללא הניירת המבוקשת).

באותו רגע קמה הבחורה אליו ושוב אותו ויכוח איתו, שבו הוא הסביר לה בזו הלשון : "את רואה אותו" מצביע עליי , "הוא לא רצה לעשות ברקסים קדמיים, ועכשיו אני שולח מכתב למשרד הרישוי ויורידו לו את האוטו מהכביש"

אני: "אדוני אל תיתן אותי כדוגמא, כי אז אני אצטרך להתערב לך בשיחה וזה לא יהי לך נעים"

יוסי: " מי אתה בכלל חכמולוג אחד, אל תתערב, תשלחי תשלחי מכתב למשרד הרישוי – פונה לפקידה"

לעניינינו, ביקשתי חשבון, להפתעתי אני מקבל חשבון של 698.92 ₪.

אני אומר לו אדוני זה לא יכול להיות החשבון שקיבלתי בבוקר היה שונה, ומחיר קצת נמוך יותר.

הוא עונה לי (יוסי) "הנה חכמולוג, אני אוהב חכמולוגים, כן מה הבעיה"

אמרתי לו שלפי הצעת המחיר שקיבלתי בבוקר זה היה מחיר שונה, שעמד על 598.92 ₪, אז הפקידה אומרת לי, "לא רצית להחליף בלמים, אבל על פירוק והרכבה של הגלגלים אתה עדיין משלם".

אמרתי לה " שאני מצטער אך אני אפילו לא ביקשתי לבדוק את הבלמים, ואם הם פירקו אותם זו בעיה שלכם ולא שלי, ולא אני אמור לשלם את זה"

לאחר מריבה קצרה והטחת האשמות מצידו של יוסי וכמה מילים בוטות כלפיי ממנו, התרצה יוסי והחליף לי את החשבון לחשבון של 616 ₪ , אמרתי לו "אבל זה עדיין לא מה שכתוב בהצעה שקיבלתי הבוקר".

אז הוא עונה לי" אבל שמתי חומר, ניקיתי לך את כל המנוע וכו"

אני: "אבל אני לא ביקשתי את זה בכלל למה עשית?????"

יוסי: "אם לא תשלם את זה אני אנקז לך את כל השמן מנוע ששמנו לך שם"

אני: " בסדר"

יוסי: "פונה לפקידה שלידו, תכתבי עכשיו מכתב למשרד הרישוי שיורידו לו את האוטו מהכביש"

הפקידה: "כבר כתבתי להם שהאוטו שלו לא בטיחותי ושיורידו לו אותו מהכביש"

אני: "אז כמה צריך לשלם??"

יוסי: ניבולי פה

אני: "קח כרטיס אשראי, ואני משלם בדיוק 598.92 ₪ לא פחות ולא יותר"

יוסי: ניבולי פה

אני: "תודה, ושבת שלום לכם"

יוסי: "תעוף מפה ואל תחזור, וגם אל תגיד לי שבת שלום, לא צריך את השבת שלך".

בקיצור מוסך מעאפן שקרנים ורמאים, וזהו מוסך מורשה של חברת שברולט, וזו הסיבה בדיוק שאני נכנס רק למוסכים מורשים, בכדי למנוע את האי נעימויות הללו, עזבו את זה שהרגשתי, מרומה, ועוגמת נפש עמוקה מאוד, לאחר שחטפתי מנת צעקות קללות, ואיומים להשבתת רכב מהבחור.

ממליץ לכם לא להיכנס למוסך צמרת שבהוד השרון. חלק מהקבלות נמצאות ברשותי כולל הצעת המחיר הראשונה למזלי.

מקווה שגם אתם לא תיפלו בפח.

בברכה,

עופר גלאור

1378055_10151958560447363_1512779993_n.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

להבא תקליט את השיחה.

 

שלח מכתב ליבואן שברולט ואיגוד המוסכים.

 

לצערנו הרב, שרלטנים כמו יוסי יש עוד הרבה...

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת מוצא של הלקוח הישראלי היא שתמיד מנסים לרמות אותו, גם אם מדובר באמת לאמיתה.

אולי באמת רפידות הבלמים היו שחוקות ?

לא ציינת נסועה, ואם בכלל החליפו למכונית דיסקיות בלם.

כמובן שזכותך להחליף דיסקיות בלם היכן שתרצה, אבל מראש היתייחסת למוסך כאל רמאי שמחפש להוציא ממך כסף לחינם.

עד שלא נשמע את תגובת המוסך, אני לוקח את דבריך בעירבון מוגבל מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כבר לא כ"כ קשור לעניין הבלמים אם תקינים או לא....

אני את התמורה לכספי קיבלתי, וקיבלתי טיפול - בדרך זו או אחרת.

אבל הבעיה היותר חמורה זה איומי הסרק, והמחירים הלא הגיוניים שנותנים לאנשים.

תמונה (1).jpg

תמונה (2).jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת מוצא של הלקוח הישראלי היא שתמיד מנסים לרמות אותו, גם אם מדובר באמת לאמיתה.

אולי באמת רפידות הבלמים היו שחוקות ?

לא ציינת נסועה, ואם בכלל החליפו למכונית דיסקיות בלם.

כמובן שזכותך להחליף דיסקיות בלם היכן שתרצה, אבל מראש היתייחסת למוסך כאל רמאי שמחפש להוציא ממך כסף לחינם.

עד שלא נשמע את תגובת המוסך, אני לוקח את דבריך בעירבון מוגבל מאד.

אתה צודק, באמת צריך לשמוע את תגובת המוסך.

כפי שכבר אמרתי, זה כבר לא עניין הבלמים אלא עניין היחס הבזוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה משנה בכלל אם הבלמים טובים או לא, הוא לא מעוניין להחליף אותם וכמה שזה מעשה טיפשות- זו זכותו.

 

1. זו לא זכותו של אדם לנהוג ברכב שאיננו תקין בטיחותית, וזו חובת המוסך לוודא שהוא יורד מהכביש.

 

2. האיש, שהמוסך יכול לזהותו בקלות, קרא למוסך "שקרנים". אם הוא לא יכול לעמוד מאחורי הטענה שהבלמים באמת אינם תקולים, הוא הוציא את דיבת המוסך רעה.

 

אבל הבעיה היותר חמורה זה איומי הסרק, והמחירים הלא הגיוניים שנותנים לאנשים.

 

האיום איננו איום סרק.

אם אתה לא יכול להוכיח שהבלמים שלך תקינים, אתה בבעיה מול המוסך, שיוכל לנקוט נגדך בצעדים. בנוסף, אם הבלמים שלך לא תקינים, נהגת בחוסר אחריות משווע.

 

כמובן, אם הבלמים שלך תקינים, אז המצב הפוך... אבל אתה יודע שהם תקינים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה אם יש הבלמים תקינים או לא, יוסי הוא לא אבא של אף אחד, והוא צריך לפעול לפי הנהלים. שידווח ותו לא.

 

דבר נוסף שמכעיס, זה לא העניין עם הבלמים בכלל.

 

הקללות והיחס זה דבר פלילי, אם תרצו או לא.

 

דבר נוסף זה כמובן הצעת המחיר, לפני תחילת העבודה ניתנה הצעת מחיר של כ 600 שקלים, והוסכם על שני הצדדים בעל פה שלא להוסיף שום דבר מעבר לסכום שהוצע. ולכן מהסיפור ניתן להבין שהיוסי הזה התעצבן בגלל המחיר שהלקוח רצה להוריד ובצדק.

 

לסיכום - עצוב שיש מוסכים שמנצלים את כוחם על לקוחות, זה אחד הנושאים שהכי כואבים לי, רימו אותי גם הרבה בעברי, יש כל כך הרבה רמאים בתחום הזה, וכואב הלב על אנשים שאין להם איך לשלם נאלצים לשלם סכומים גבוהים לשווא.

 

בעל המוסך התייחס אליו כאילו הוא נוסע בלי בלמים בכלל, כשזה הסביר לו שהוא מתכוון להחליף בלמים חודש הבא....

 

טיפ- תחפש מוסך מורשה משרד תחבורה זול ואמין ואל תעודד את המחירים הגבוהים של היבואנים, עוד יותר טוב אם תקנה את החלפים בעצמך ותשלם רק על עבודה במוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהרפידות יחזיקו עד הטיפול הבא ונראה שלדיסק יש מדרגה.

 

הנ"ל לפי הערכתי האישית מהתבוננות בתמונות ואין לקחת אותה כחוות דעת.

ט.ל.ח

 

לגבי היחס במוסך, אין לי מילים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אכנס לדקויות אם היה צורך להחליף או שמדובר בתרגיל מצליח, רק אוסיף מעט על מקרי "מצליח" שקרו , קורים ויקרו. כולם מכירים את בדיקות החורף "חינם" שלפעמים סוחבות אחריהן כל מיני עלויות לעיתים יקרות . זוכרים גם זוכרים ביקור בפנצ'ריה לתיקון תקר שמסתיים באיום מרומז שהצמיגים גמורים ואסור להמשיך איתם. כזה תיקון תקר נגמר לפעמים בהחלפה של רביעיה. זה מה יש שבעלי המוסכים לחוצים לגמור את החודש בצורה סבירה על חשבוננו. כמובן שאין כאן הכללה וברור שלא כל המוסכים רמאים, צריך רק לפתוח את רשימת ההמלצות בפורום ולהתרשם שישנם לא מעט מוסכים הוגנים וישרים . מנסיון ברור לי שהידע בתחום איפשר לי לחסוך הרבה כסף בטיפולים שגרתיים במורשה יבואן , שם ניסו להשחיל עבודות ופריטים ממש מיותרים טכנית לעומת זאת לא זולים בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...