Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מרוצה משירות שקיבלתי אצל מוסך צמרת מורשה שברולט, הוד השרון


sparkgear
שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שניר106 לא התכוונתי לשפוט אף אחד ואני מחזק את פותח התרד' ולכן הבאתי בשבילו קצת ידע מקצועי שיכול לשמש אותו בעתיד או עכשיו עם ירצה לקדם את נושא התלונה נגד המוסך.

אני אישית לא נכנס למוסך במידה ואני לא מכיר אותו או מישהו המליץ לי אליו, והמוסך שאני מטפל בו את הרכב שלי הוא מוסך כללי לכל סוגי הרכבים, אבל הוא בהחלט מספיק מקצועי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הפוסט הזה וכל התגובות לא היו באים לעולם אילו המוסך ונציגיו היו בלשון העם בני אדם ומנהלים שיחה מכובדת וענינית עם הלקוח. עצם העלאת הפוסט מספיקה מבחינתי כדי לא להתקרב למוסך כזה, שנותן לענינים לגלוש לאן שהגיעו, גם אם הלקוח שגה ועמדתם נכונה ומוצדקת מקצועית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכול חברי הפורום,

אלו שהגיבו, ייעצו, עזרו, תמכו, שללו וכו.

תודה רבה לכם, הרכב עבר היום טסט כמו גדול בלי בעיות.

אעדכן אתכם בהמשך טיפול כולל בדיקה ויזואלית שלישית אצל מוסך אחר.

בברכה,

image.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך,

אנא פנה אלי במסר פרטי עם פרטי יצירת קשר ואדאג שיחזרו אליך לבירור האירוע.

תודה

 

גם אם הוא לא ישלח לך את פרטיו, אני בטוח שלא תתקשה למצוא במערכת מישהו בשם 'עופר גלאור' שהגיע למוסך ההוא ב11/10, כמה כבר כאלה אנשים יש? :wink:

 

לעניינינו, יכול להיות שהמוסכניק הזה צדיק בסדום ומנסה למנוע את מקרה אטיאס (חס וחלילה לא עלינו) הבא. מה שבטוח הוא שככה לא עושים את זה, גם אם הוא אמר רק חצי מהדברים שפותח השרשור ציין - מדובר בהתנהגות שלא מתאימה לשום בעל מקצוע שעובד עם אנשים.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכול חברי הפורום,

אלו שהגיבו, ייעצו, עזרו, תמכו, שללו וכו.

תודה רבה לכם, הרכב עבר היום טסט כמו גדול בלי בעיות.

אעדכן אתכם בהמשך טיפול כולל בדיקה ויזואלית שלישית אצל מוסך אחר.

בברכה,

 

בפעם המאה

אין שום קשר לתוצאות בדיקה בלמים בטסט ומצב הבלמים בפועל מבחינת שחיקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך,

אנא פנה אלי במסר פרטי עם פרטי יצירת קשר ואדאג שיחזרו אליך לבירור האירוע.

תודה

 

האם למשפט הזה היה אי פעם המשך בעולם האמיתי, או שזה משהו שכל הנציגים בפורום אומרים כדי לייצר חזות של "אכפת לנו"? :roll:

 

עד כמה קשה באמת למצוא אדם שרשם את שמו ותאריך הביקור כבר בהודעה הראשונה? מי בדיוק "יחזור אליו לבירור הארוע"? ואם באמת יש לכם אנשים שמטפלים בנושאים כאלה - למה שאתם לא תיצרו איתו קשר בעצמכם (אפילו במסר פרטי כפי שהצעת) ואז תדווחו על תוצאות החקירה, במקום לרוץ וליח"צן את עצמכם עם הודעות כמו זו שכתבת?

 

בחייאת, יש גבול לזלזול באינטליגנציה של הגולשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מגזים בדרישות שלך לגמרי ואין פה שום זלזול באינטיליגנציה של אף אחד אלא רצון לעזור

אם פותח השרשור ממש ירצה הוא יפנה לשירות והעניין יבדק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברי פורום יקרים,

פנו אליי כבר מכלל הגורמים בימים האחרונים.

ושוב כמו שאמרתי בעבר, הנושא פה הם לא הבלמים אלא היחס המזלזל והבוטה כלפי.

בברכה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מגזים בדרישות שלך לגמרי ואין פה שום זלזול באינטיליגנציה של אף אחד אלא רצון לעזור

אם פותח השרשור ממש ירצה הוא יפנה לשירות והעניין יבדק

 

כן, אלטרואיזם נטו, זה מה שהולך פה. הדאגה נוגעת ללב.

 

ואם הנאנסת רוצה להתלונן - תואיל נא לאסוף את עצמה מהרצפה, להחליף את בגדיה הקרועים, לגשת לתחנת המשטרה ולא להטריח את הניידת להגיע עד אליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אלטרואיזם נטו, זה מה שהולך פה. הדאגה נוגעת ללב.

 

ואם הנאנסת רוצה להתלונן - תואיל נא לאסוף את עצמה מהרצפה, להחליף את בגדיה הקרועים, לגשת לתחנת המשטרה ולא להטריח את הניידת להגיע עד אליה.

 

זה מקרה קלאסי של הדבר הבא.

 

 

התפיסה שלך ככל הנראה מעוותת.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם למשפט הזה היה אי פעם המשך בעולם האמיתי, או שזה משהו שכל הנציגים בפורום אומרים כדי לייצר חזות של "אכפת לנו"? :roll:

 

עד כמה קשה באמת למצוא אדם שרשם את שמו ותאריך הביקור כבר בהודעה הראשונה? מי בדיוק "יחזור אליו לבירור הארוע"? ואם באמת יש לכם אנשים שמטפלים בנושאים כאלה - למה שאתם לא תיצרו איתו קשר בעצמכם (אפילו במסר פרטי כפי שהצעת) ואז תדווחו על תוצאות החקירה, במקום לרוץ וליח"צן את עצמכם עם הודעות כמו זו שכתבת?

 

בחייאת, יש גבול לזלזול באינטליגנציה של הגולשים.

שום זלזול ושום בטיח.

הנציג פנה אליו בפרטי או להיפך והעניין כנראה בטיפול וטוב שזה נעשה בצורה זו ולא על גבי הפורום.

 

נציג או מוסכניק שמתחיל 'דיון' עם חברי הפורום לעולם לא יצא נקי עם טוקבקיסטים אנונימיים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את גיא אישית ומוכן להניח שהוא בחור טוב, נקי כפיים ובר לבב. יחד עם זאת, לכתוב "פנה אליי ויחזרו אליך" זה כמו לרשום צ'ק ללא כיסוי - מייצר רושם כאילו כבר שילמת ומאפשר להנות מהמוצר שסופק באופן מיידי גם אם אין לך שקל בחשבון.

 

נכון לכתיבת אותן שורות לא ידענו (ותכל'ס גם עכשיו לא ברור) אם מישהו ב-UMI באמת מעוניין לטפל בסיפור הזה וללוות אותו עד הסוף. זה לא הפריע לגיא לרשום בפרהסיה את הצ'ק, לצאת בהצהרה ולקבל את המוצר (פרסומת ל-UMI). הוא אולי עושה את עבודתו השיווקית נאמנה, אבל מה בין זה לבין שירות לקוחות?

 

אילו באמת טובת הלקוח הייתה בראש מעייניו, יכול היה הוא בעצמו ליצור קשר עם פותח השרשור ולברר את העניין בשקט, בלי לעשות יח"צ למעסיק שלו במקביל. הבעיה כאן היא שהעגלה נרתמה לפני הסוסים ומראית העין של "מטפלים בזה" נוצרה הרבה לפני שבאמת הושג פתרון לשביעות רצונם של שני הצדדים.

 

לפי הדיון החד-צדדי שאנחנו מנהלים פה נראה שהטקטיקה של UMI הצליחה - פתרון עוד אין אבל תמיכה גורפת מקהל הקוראים כבר הושגה. למי שלא מסוגל לראות את התמונה הגדולה ולהבין על מה אני מדבר לא נותר לי אלא לאחל הצלחה בהמשך הדרך, בזכותכם נותני שירות כמו אותו יוסי ימשיכו לפרוח ולשגשג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך,

אנא פנה אלי במסר פרטי עם פרטי יצירת קשר ואדאג שיחזרו אליך לבירור האירוע.

תודה

 

היי גיא, לפותח השרשור אין אפשרות טכנית לפנות אליך בהודעה פרטית. הדבר מתאפשר רק לאחר מכסת הודעות מסוימת בפורום שהוא עדיין לא עומד בה. מציע שתשלח לו הודעה עם מספר טלפון רלוונטי, תודה.

 

ראוי לציין שפותח השרשור כתב שפנו אליו מגופים שונים, לא לגמרי ברור מי.

ראוי לציין גם שגיא משברולט הגיב במהירות ובכלל הוא עושה רושם אקטיבי ויעיל כנציג כאן בפורום.

 

בנוגע לטיעון של דריש שהנציג מקבל קרדיט על פעולה במקום לפעול ממש, טיעון מובן. אני משוכנע שדריש וספקנים אחרים ישמחו להתבדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...