Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני מוציא רישיון על 500 ואני מתחיל לחשוב על לקנות אופנוע או קטנוע.

עקרונית אני מחפש משו קטן אבל לא יותר מדי קטן - 50 סמ"ק קטן מדי!

אז בכיוון של 125 או 150 יהיה מצויין, אבל לאחר שהבנתי שמבחינת עלות הביטוח זה בערך אותו דבר אז כבר חשבתי למצוא אופנוע בעל נפח יותר גדול ורציני, אופנוע חזק.

התקציב הוא בסביבות ה-7 אלף. אני יודע שזה לא הרבה אבל אשמח להצעות ממכם לאופנוע או קטנוע טוב, אמין , ונראה טוב.

 

חשוב לדעת, אני לא כל כך אוהב את כל הצורה של המוטוקרוס האלה כגון DT.

יותר אוהב את הצורה של האופנוע כביש הנמוכים שלהם מראה יותר קרבי.

לכל מקום שנרצה, בכל דרך שנבחר!!!

פורסם
אז ככה, אני מוציא רישיון על 500 ואני מתחיל לחשוב על לקנות אופנוע או קטנוע.

עקרונית אני מחפש משו קטן אבל לא יותר מדי קטן - 50 סמ"ק קטן מדי!

אז בכיוון של 125 או 150 יהיה מצויין, אבל לאחר שהבנתי שמבחינת עלות הביטוח זה בערך אותו דבר אז כבר חשבתי למצוא אופנוע בעל נפח יותר גדול ורציני, אופנוע חזק.

התקציב הוא בסביבות ה-7 אלף. אני יודע שזה לא הרבה אבל אשמח להצעות ממכם לאופנוע או קטנוע טוב, אמין , ונראה טוב.

 

חשוב לדעת, אני לא כל כך אוהב את כל הצורה של המוטוקרוס האלה כגון DT.

יותר אוהב את הצורה של האופנוע כביש הנמוכים שלהם מראה יותר קרבי.

בתקציב שלך לך על קטנוע, דיוק / סופק דיוק קימקו יתנו לך מענה נהדר.

התקציב שלך מאפשר לך אופנוע ישן שסביר להניח שיהיה במצברע כך שתדרש להוצאות אחזקה שמהר מאוד יתסכלו אותך וימאיסו עליך את השימוש בו. מקטנוע במצב סביר תהנה הרבה יותר.

 

אם אתה ממש פריק ונעול על אופנוע (וכנראה שלא לפי ההודעה) עדיף אופנוע בסיסי כמו GN.

תזכור שגם ציוד בסיסי כמו קסדה, מעיל, כפפות, מנועולים וכיסוי יקחו ממך כ 2000 ש"ח לפחות.

 

בהצלחה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...