Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין הרבה חסרונות. אם מובילים ילדים אז הבנתי שיש קרינה אלקטרו מגטית חזקה במושב האחורי. הרבה מעל שני מיליגאוס. לא שמישהו פרסם מחקר ברור על קרינה אלקטרומגנטית. אבל אישית אני נזהר בדברים הללו. אני יכול למדוד לך ביום ראשון. בחלק הדגמים המזגן נסגר ברמזור. סכנת הזעה ברמזור. תוודא. עלות בטריה אינה שולית.

 

 

אני נוטה להעריך מי שמטריח עצמו ובודק דברים כאלו בעצמו, בלי קשר לעמדתו ולאמינות התוצאות שלו. הכי פשוט לבדוק בגוגל. לעשות משהו לבד קצת יותר קשה.

 

save, בזהירות אני רוצה להעלות תהיה לגבי והבדיקה שביצעת. אני מבין שיש לך מכשיר ואני מבין שהעניין מטריד אותך במידה כזו או אחרת. אבל מה שמפליא אותי הוא שהשרשור הזה הוא מה ששלח אותך לבצע בדיקה בפריוס?

 

לכשעצמי אין לי דעה מגובשת לגבי הקרינה מסוללות וסלולרי.

מצד אחד בני אדם גרמו לעצמם נזקים לא מעטים לאורך השנים.

מצד שני הרבה חששות התגלו כקשקוש והאינטואיציה שלי היא שהחששות בעיקרם אינם רציונליים ומשחקים על פוביות שקל להעיר.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי כן יש קביעה משפטית בנוגע לקרינה.

 

לפני כמה שבועות הלכתי לבקר חבר, כאשר נכנסתי לבניין שלו (זה כמה בניינים עם כניסה צמודה בצורת מעגל כזה), היה על המעלית פתק של הועד-בית, והיה רשום: בבניין X בעל הדירה שוכר לחברת סלולאר Y את הדירה, והחברה התקינו בה אנטנות סלולאריות.

הוא ביקש מכל בעל דירה, להעביר אליו 100 שח (תחשבו שזה כמה בניינים עם כמה דירות, יוצא כמה אלפים), כדי להתחיל הליך משפטי נגד בעל הדירה.

אני אומר, הוא לא סתם מתחיל לבקש כסף, הוא בטוח ישב עם עו"ד שינחה אותו.

 

אימי הייתה גננת כמעט 30 שנה.

היא שמה לב לכמות (במשך כמה שנים) שרק גוברת, של ילדים שמגיעים אליה לגן עם אוטיזם\אוטיזם קל, ואחוז גדול מהם באים מקרבת אותה שכונה מסויימת בעיר. (היה לה גן רגיל לכל דבר).

אני לא רוצה לצאת בהצהרות, אין לזה שום הוכחה, פשוט זה מספרים מהשטח, וכנראה שבאמת יש משהו במקום הזה שאף אחד לא מדבר עליו.

 

לכשעצמי אין לי דעה מגובשת לגבי הקרינה מסוללות וסלולרי.

מצד אחד בני אדם גרמו לעצמם נזקים לא מעטים לאורך השנים.

מצד שני הרבה חששות התגלו כקשקוש והאינטואיציה שלי היא שהחששות בעיקרם אינם רציונליים ומשחקים על פוביות שקל להעיר.

 

תראה זה פוביות שקל להעיר, אבל אלו פוביות בלי אינטרס.

אף מחקר לא ישנה את אופן השימוש של אנשים בסלולארי.

תמיד ישתמשו בו, זה עניין של נוחות ויתרון הן מבחינה עסקית והן מבחינה ארגונית. (במיוחד שכל ילד היום גודל עם אייפון ביד, ומגיל קטן).

חברות הסלולאר כבר מיליארדריות וימשיכו כך כי הן רק מתפתחות.

 

אתה יכול לדמות את זה לחברות הסיגריות.

הם עשו את המיליארדים שלהם, והם עדיין טוחנים כסף, כבר כמה שנים טובות (אם לא עשורים) אחרי שהוכיחו שהסיגריות גורמות למחלות.

פורסם

שרשור שלם על קרינה ואף אחד לא דיבר של קרינה של אטיופים באמצעות מיקרוגל?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בקיצור חבל שלא נולדתי בשנות ה50, כמו הורים שלי.

הם עברו את כל השנים הכי טובות מכל הבחינות כולל מוזיקה טובה ורכבים יפים ונוסטלגיים, לא היה בדור שלהם את כל המחלות והתסמונות והבעיות שיש לאנשים בעשור האחרון.

מה גם שלא היה צריך ליהיות בדור שלהם מינימום מהנדס כדי להרוויח טוב ולעבוד בתנאים טובים, יחסית למציאות היום.

 

כל המחלות שאתם מדברים זה נטו בגלל כל התפתחות התעשייה והטכנולוגיה.

זה מין עוגה שהמרכיבים שלה כוללים: זיהום אוויר, עישון, סמארטפונים, אוכל מתועש, חומרי הדברה, עבודות שחק, ועוד הרבה מרכיבים.

 

אין מה לעשות בעניין הזה, האפשרות היחידה היא לעבור לאיזה אי טרופי שהאוכל שלך זה מה שאתה מגדל, אין טלפונים, אין מחשבים, אין זיהומי אוויר, הכל מהטבע.

אכן, שנות ה 50 הטובות.... איפה שאסבסט נמצא בכל חור ורק עשרות שנים אחרי זה יש אנשים רבים שסובלים מסרטן ועד היום יש כל מני מקומות בצבא עם אסבסט...

 

ד"א לחובב קונספירציות, מה עם הממשלות שעוקבות 24/7 אחרי איפה כל האזרחים נמצאים (זה דבר ידוע), יש להם אינטרס שלכל אחד יהיה פלאפון והם ימנעו מחקרים שטוענים אחרת...

פורסם
אכן, שנות ה 50 הטובות.... איפה שאסבסט נמצא בכל חור ורק עשרות שנים אחרי זה יש אנשים רבים שסובלים מסרטן ועד היום יש כל מני מקומות בצבא עם אסבסט...

שלא נדבר על ריסוסי ה-DDT ההמוניים לעולים צפון אפריקה, וההקרנות בכמויות הזויות של X-ray (קרינה מייננת, שדווקא מאוד מסרטנת), לחולי הגזזת.

באופן כללי התגובה הנ"ל גורמת לזה להישמע כאילו בשנות ה-50 אנשים חיו חיים ארוכים ובריאים יותר, כשלמעשה ההפך הוא הנכון.

פורסם

לפני כמה שבועות הלכתי לבקר חבר, כאשר נכנסתי לבניין שלו (זה כמה בניינים עם כניסה צמודה בצורת מעגל כזה), היה על המעלית פתק של הועד-בית, והיה רשום: בבניין X בעל הדירה שוכר לחברת סלולאר Y את הדירה, והחברה התקינו בה אנטנות סלולאריות.

הוא ביקש מכל בעל דירה, להעביר אליו 100 שח (תחשבו שזה כמה בניינים עם כמה דירות, יוצא כמה אלפים), כדי להתחיל הליך משפטי נגד בעל הדירה.

אני אומר, הוא לא סתם מתחיל לבקש כסף, הוא בטוח ישב עם עו"ד שינחה אותו.

 

אני לא מבין את הטיעון.

אני מסכים שאנטנה בבניין מורידה את ערך הדירות כי אנשים לא רוצים לגור ליד אנטנה.

זה לא אומר שהקרינה באמת מזיקה.

פורסם

פותח השרשור שאל מה היתרונות והחסרונות של היברידית: אז עניתי לו. כמובן שאני יכול להלאות אתכם בנתוני מדידה בדש בורד, ברחוב ובכל מיני מקומות (שאינם רלוונטים למכונית ההיברידית). אני בכלל קניתי מכשיר אחרי שגיליתי שקו מתח של כל הבניין מתחבר לי בדיוק מתחת לכיור. מותר לי להיות מודאג.

 

לגבי התוהים: לא הייתי הולך למדוד אלמלא פתוח השרשור. אין לי רכב היברידי אבל כבר שמעתי שאחרים מדדו ומצאו. בכל מקרה, לפני שאני מעתיק תשובה מגוגל, אני מעדיף לבדוק בעצמי (אם אפשר). שירות לרוכש האוטו העתידי... בשביל זה יש את הפורום הזה ואם פותח השרשור מעוניין, אני יכול לבדוק גם הונדה INSIGHT .

 

(דרך אגב הפריוס נכנסה היום למוסך. נדלקה איזה נורית אזהרה של CVFT .נראה לי שולי אבל הגיוני אחרי שלוש שנים.)

 

קרינה בבית הגלגלים אינה מעניינת . אנשים לא יושבים שם, בטח לא לשעות רבות. גם האלטנטור מייצר הרבה קרינה אבל היא כבר אפסית במושב הנהג. אז לעניות דעתי מספיק לבדוק קרינה במושב קידמי ואחורי וזהו (לאנשי עולם תחתון גם בתא מטען).

 

תחשוב על אדם שנוסע כל יום שעה לעבודה. זה מצטבר לשעות על שעות של חשיפה. תגידו שזה מוסיף לבריאות ?! שיבושם לכם.

בקטע הזה אני זהיר.

 

בתור אדם פרטי הייתי קונה רכב היברידי (ה C1 מאד קורצת) אבל בתור מוביל ילדים אני מעדיף לקנות דיזל ולזהם את האויר יחד עם כולם. קצת סטינו פה מהנושא.

(ועכשיו נפתח שרשור מה יותר בעייתי: רמות העופרת באויר של גוש דן והקריות או רמות הקרינה במכונית היברידית... ;)

ואח"כ נדון בזה שלאגור אנרגיה של תא שריפה לתוך מצבר מאבדים כ 50% בתהליך ... )


×
×
  • תוכן חדש...