Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

אז ככה יש לי שברולט מאליבו שנת 2006

לפני שנה בערך נסענו מחוץ לעיר ושמענו רעש של רכבת מוזר כזה ברכב מאחור ..

כשחזרנו לעיר הלכנו למוסך מורשה שברולט פורמולה באר שבע ואמרו לנו שמיסב אחורי שמאל הלך ..

והסכום שלו עולה המון כסף בגלל המיסב מגיע ביחד עם הנאבה של הגלגל ..

היום שוב היינו בנסיעה מחוץ לעיר והרעש החמיר בהרבה יותר .. ממהירות 70 ומעלה ..

1. האם זה חייב לבוא ביחד עם כל הנאבה ?

2. איפה ניתן להחליפו במקום הכי זול בגלל חוסר תקציב

 

תודה לכל העוזרים !

משה

פורסם

כנס למוסך לא מורשה יבואן, אולי יצא יותר זול.

 

החלק בא קומפלט (נאבה ומייסב).

לדעתי החלק לבד עובר את ה500 שח.

כנס לחנויות חלפים תבדוק.

פורסם

אוקיי הבנתי ..

עכשיו שאלה מצאתי את הנאבה באייבי

האם זה יגיע לארץ בכלל והאם זה החלק תודה רבה

 

הקישור :http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?sbk=1&nav=SEARCH&itemId=370883572825

פורסם

אתה יכול למצוא תחליפי בחצי מחיר.

 

למשל בשברולט אופטרה נאבה אחורית מקורית עולה כ800ש"ח(לזכרוני) וחליפית עולה 400ש"ח שזה מגיע נאבה מושלמת עם חיישן ABS וגוג'ונים חדשים.

 

מדובר ברכיב בטיחותי מאוד אסור להזניח ומומלץ שלא ליסוע ככה ברכב ולטפל בהקדם האפשרי, המיסב בשלב כלשהו יקרוס ויתפרק ובחלק מהמקרים הגלגל פשוט ננעל וכשזה קורה בזמן נסיעה עלול להתרחש אסון.

פורסם

בוקר טוב ..

ביררתי בכל חנויות לחלקי חילוף

וכולם נתנו לי את אותה התשובה 1100 שקל לנאבה אחורית אמריקאית

מה אני עושה ?

פורסם

אמריקאית כן.

 

תנסה תחליפי.

תשאל אצל כדורי, אולי יש לו, ואם לא אולי הוא יכול להזמין.

(ממליץ עליו כי מניסיון שלי הוא יותר זול מהרבה אחרים, בכל מיני חלקים לרכב).

×
×
  • תוכן חדש...