Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב אנשי האוף והגיבוב ודריש יקרים.

 

קבעתי להיפגש עם מישהי בשישי הקרוב, בפעם הקודמת היא קבעה לאן נלך אבל הפעם אמרתי שאני אבחר מקום. הבעיה היא שאני לא מכיר מקומות ששווה לצאת אליהם באזור ראשון-תל אביב והסביבה, לכן אצתי רצתי לפה לבקשת את המלצותיכם ממקור ראשון(!). בעיקרון אני מחפש מקום שהוא יותר לכיוון פאב מאשר מסעדה, מקום שקט שלא צריך להגביר בו את הקול. רצוי גם עם תפריט וממש לא חשוב אם יהיה כשר או לא, תקציב גם לא משחק תפקיד.

 

קיצר למה אני חופר, תזרקו מקומות איכותיים ונקווה לטוב (:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שכחתי מזה, עדיף מקום ללא עישון למרות שיש חוק האוסר עישון במקומות כאלה או שהשתנו דברים?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

שישי עלול להיות מועד בעייתי, רועש ועמוס כמעט בכל מקום.

אבל אל תדאג, we got your back, נמצא משהו. :wink:

 

באיזו שעה אתם מתכננים להיפגש ועל כמה גלגלים תגיעו?

פורסם

בראשון יש לך בעיה, בפאבים הקטנים, המקומיים, לא אוכפים את העניין הזה של העישון.

 

שני המקומות שאני מכיר שיש בהם הפרדה ממשית זה הטמפל-בר בסינימה (שיהיה וודאי מפוצץ באוכלוסיה "איכותית") ואחיו התאום במתחם היס פלאנט.

 

אופציה נוספת היא המיץ' שצמוד לקניון הזהב, שאומנם לא הייתי בו כבר שנים, אך שמעתי שהנ"ל שופץ עם הפרדה בין מעשנים ולא מעשנים - וממש בסדר שם.

 

בתל אביב יש לך את הנורמג'ין (או משהו בסגנון) שמגיש מספר נדיב של כ-50-60 סוגי בירות מהחבית, ללא עישון כלל, ותפריט סבבה.

פורסם

Porter & Sons. זאת יותר מסעדה מפאב אבל עם 50 ברזים ו80 בקבוקים לא כדאי לשלוח

רחוב הארבעה, ת"א

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מניח שאתה מדבר על עשר בערב, לא שעת היציאה הטיפוסית שלי ולכן אין לי כ"כ מה לעוץ לך.

 

בתור כלל אצבע - תתרחק מהערים הגדולות ואתה תהיה בסדר. אולי איזו הופעה חיה ואקוסטית באיזה מושב נידח, אולי בית קפה שומם באיירפורט סיטי... אתה יודע, אם כבר הגעתם עד הלום אז שווה להשקיע קצת במחשבה מקורית ולא להיות כמו כולם.

 

עלה והצלח, ואם אוכל לעזור במשהו - אל תהסס לבקש.

פורסם

דריש, רעיון מעולה, לא חשבתי על זה אם להיות כנה.

התכוונתי ל10 בערב.

גם מקומות מסביב לערים המרכזיות יבואו בחשבון.

 

תודה עד כה לעוזרים.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אפשרויות לא חסר, כיד הדמיון הטובה עליך. הפואנטה היא להוציא מהמשוואה בעיות חניה או עומסי תנועה פוטנציאליים, מסוג הדברים שהורגים את הרומנטיקה מהר מאד.

פורסם

בראשון לציון יש את האידאה - אחלה מקום עם מוזיקה טובה, קטן מאוד (מבחינתי זה יתרון). הבעיה היחידה היא שאכן מעשנים שם, אבל זה לא הפריע לי בד"כ כשהייתי שם, בקושי הרגשתי.

תומר.

פורסם
בראשון לציון יש את האידאה - אחלה מקום עם מוזיקה טובה, קטן מאוד (מבחינתי זה יתרון). הבעיה היחידה היא שאכן מעשנים שם, אבל זה לא הפריע לי בד"כ כשהייתי שם, בקושי הרגשתי.

 

אף פעם לא הצלחתי להבין מה מושך אנשים לשם.

המקום קטן, צפוף, מלא עשן ורועש - ולמרות כל אלה, תמיד יהיה תור בחוץ.

אני יכול לחשוב על לפחות שלושה פאבים אחרים ברדיוס של 200 מטר שהייתי מעדיף לבלות בהם.

פורסם

קשה לי להסביר באמת מה, אני נדלקתי על המקום כשהגעתי אליו בפעם הראשונה.

יצא לי להגיע לשם עם 6 אנשים, 4 אנשים ו 2 אנשים ולא הרגשתי שצפוף לי במיוחד. השולחנות גדולים, אם מגיעים בזוג אז בכלל, מקבלים פינה רחוק מההמולה ליד החלון.

 

אני לא מעשן ואף אחד מהחברים לא מעשן, היחיד שהתלונן היה אחד שרגיש מאוד לעשן, כל השאר קיבלו את המקום בהבנה (כולל אני) ולא הרגשתי שהעשן הפריע לערב. אולי זה תלוי ליד מי יושבים.

 

הפאב שלידו, אגב, גם אחלה (רנאטו). הבעיה מבחינתי שאין שם גינס וזה די פסל לי אותו :) אבל מחלקים שם פופקורן (או לפחות חילקו) בתור מאנצ'יס - זה שווה את זה!

תומר.

פורסם

את הראנטו אני מכיר, אחלה מקום אך לא הפעם. מגיע לגברת קצת יותר מפופקורן...

 

in flames - מה הכוונה לא כדאי לשלוח?

 

עוד מקומות יתקבלו בברכה. :-P

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...