Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התעניינתי במספר סטים של ברגים ואומים מאתר בארצות הברית, וגיליתי שהם לא שולחים לארץ, שלחתי להם מייל ושאלתי אם הם שולחים לארץ.

 

וזאת התשובה שקיבלתי.

 

jnx3umejmmzg.jpg

 

זאת לא הפעם הראשונה וגם לא העשירית שאני נתקל במוכר כזה או אחר שמסרב לשלוח לארץ בדיוק מהסיבה הזאת. :x :x :shock:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

לא רק דואר ישראל, אלא גם ישראלים...

אני מתאר לעצמי שיש אנשים שמדווחים שנגנב או אבד, כדי לקבל נוסף או זיכוי.

 

מה עלות המשלוח לארץ? יכול להיות שדרך buy2 תוכל לקבל באותו מחיר. (הם דואגים להכל, כולל שחרור מהמכס.)

פורסם

הבעיה היא, שאני לא מבין מי יגנוב דבר כזה!

 

זה ברגים! יש מישהו בארצות הברית שיכול לקבל את החבילה ולשלוח לי אותה זאת לא הבעיה.

 

זה סתם מרתיח אותי שמישהו יגנוב ברגים! O_O

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

פעם נתקלתי בתגובה כזאת ממוכר.

הצעתי לו להוסיף כמה דולרים בשביל שזה יהיה דואר רשום עם מספר מעקב והוא הסכים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

עצוב ונכון.

 

אפילו מספר מעקב איננו פתרון מלא. הדואר הפסיק חלקית לעדכן את מעקב המשלוחים וקורה שחבילה לא נמסרת (בגלל רשלנות הדואר שלא מוסר הודעה ראשונה ושנייה לנמען) והחבילה מוחזרת לשולח, אפילו שהיה (לכאורה) מספר מעקב.

 

השבוע קיבלתי חבילה שהזמנתי מאנגליה לפני כחודש, שכללה חלק חילוף למקרר במעל $100. המוכר סרב משום מה לשלוח עם מספר מעקב והתפללתי שהדואר יגיע בכל זאת. ההודעה הראשונה כמובן לא הגיעה, אבל למזלי השנייה כן הגיעה.

:turn-l:
פורסם

זה לא רק הדואר אלא גם מנטליות של אנשים כאן, הרבה מאוד אנשים מדווחים על חבילה שנאבדה סתם כדי לקבל החזר.

הדואר לא בהכרח גונב, אלא לפעמים גם מאבד.

אסביר לך איך זה עובד, חבילות קטנות הן מועדות לגניבה במיון של הדואר, אפשר להחביא אותן, ולוקחים בד״כ גם מבלי לדעת מה בפנים.

פורסם

צריך פעם פעמיים לעשות איזה מבצע לדואר.

לשלוח כמות של מכשירי GPS עם איתור פעיל וסוללה שמשדר את מיקומו מדי פעם.

הגנב/ים שיעלו בחכה, יעשו בהם שפטים למען יראו ויראו.

פורסם

לפעמים אני מבין את השיקול של המוכרים שלא רוצים לשלוח לארץ,

איך עוד הסינים מסכימים לעבוד איתנו אני לא יודע,

אני מודע למאות פעמים שעקצו אותם, בכך שהחבילה כן הגיעה אך דיווחו שלא כדי לקבל החזר או נוסף.

גם לי קרה שדיווחתי שלא הגיע, ולאחר שבוע קיבלתי יצרתי קשר עם המוכר ושילמתי לו בחזרה (אחרי שהזיכה אותי)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

ותודה לישראלים המצויים שהביאו אותנו עד הלום...

לירושלמים המצויים זה מוכר -

מישהו אי פעם היה ברכבת הקלה בנסיעה שבה אף אחד לא התפלח, עם או בלי קנס?

העיקר להאשים את הדואר. :roll:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ברכבתקלה אין דבר כזה לא להתפלח, גם כשיש לך חופשי חודשי (אתה מרגיש גברגבר כשאתה לא מץקף את הכרטיס).

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

עצוב ועגום! ולדואר ישראל יש חלק נכבד בתקלות השונות (חלק עצום!)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
הבעיה היא, שאני לא מבין מי יגנוב דבר כזה!

 

זה ברגים! יש מישהו בארצות הברית שיכול לקבל את החבילה ולשלוח לי אותה זאת לא הבעיה.

 

זה סתם מרתיח אותי שמישהו יגנוב ברגים! O_O

 

זה לא רק הדואר אלא גם מנטליות של אנשים כאן, הרבה מאוד אנשים מדווחים על חבילה שנאבדה סתם כדי לקבל החזר.

 

הרוב של החבילות לא באמת נגנב, להערכתי, אלא רק מדווח כנגנב. אחלה קומבינה, עד שהספקים לא שולחים יותר לארץ. אז עוברים לספק הבא בתור. :?:evil::x

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הרוב של החבילות לא באמת נגנב, להערכתי, אלא רק מדווח כנגנב. אחלה קומבינה, עד שהספקים לא שולחים יותר לארץ. אז עוברים לספק הבא בתור. :?:evil::x

לא מדוייק.

הרבה באמת נאבד, עקב הלוגיסטיקה האיומה של הדואר והמכס שלנו, הם פשוט מתפקדים בצורה איומה

תחת עומס ולכן נוצר מצב שהרבה פעמים חבילות נאבדות\ מתעכבות.

ולא מעט פעמים חבילות נגנבות, בוודאות.

×
×
  • תוכן חדש...