Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לרכוש כרטיס 32GB Micro SDHC למכשיר החדש שלי,וראיתי באיבי כמה כרטיסים שזולים משמעותית מהמחיר בארץ,אבל אותם הכרטיסים הם לא בעלי חברה מוכרת ורציתי לדעת האם זה קריטי,או שכרטיסי זיכרון זה לא עסק עדין?

 

נ.ב האם נפח הכרטיס יכול להאט את המכשיר? כי אני זוכר שלפני מספר שנים היה ברשותי מכשיר נורמטיבי לאותה תקופה והכנסתי לו כרטיס 2GB(המקסימום שהוא יכול לקלוט) והפלאפון התחיל להיתקע,והביצועים שלו ירדו,האם תהיה לי אותה בעיה אם אני יתקין גם היום כרטיס בנפח המקסימאלי שהמכשיר מסוגל לקלוט? או שהתקופה הזו כבר מאחורינו?

פורסם

אם מהירות העברת הנתונים חשובה לך, עדיף לקנות כרטיס עם אבא ואמא, ועם נתוני העברת נתונים טובים.

אם לא כ"כ, אז תוכל להזמין ללא בעיה מאיביי.

הזמנתי לאחי לפני 3 שנים כרטיס מיקרו SD בנפח 16 ג'יגה, פועל מצויין עד היום.

אבל לאחותי, שרצתה כרטיס זיכרון לגלקסי שלה, העדפתי לקנות כרטיס של סאנדיסק מ- class 10

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אני הזמנתי כרטיס זכרון 32GB של סאן דיסק CLASS 10 ממוכר מטייואן.

הגיע תוך 6 ימים ומאז עובד בלי הפסקה.

כל עוד אתה קונה ממוכר שמדורג כ-TOP SELLER, בדר"כ לא תהיה לך בעיה.

זה הכרטיס שהזמנתי: http://www.ebay.com/itm/111065176248?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

פורסם

בקישור שהבאת לא רשום איזה קלאס הכרטיס. לדעתי הכרטיס שהבאת הוא קלאס 4.

אני ממליץ לך לקנות קלאס 10 שזה למעשה אומר שמהירות הכתיבה על הכרטיס היא מהירה יותר מאשר בקלאס נמוך יותר.

זה הכרטיס מאיביי בארץ: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9049

פורסם

באיביי יש אלפי זכרונות מזויפים, הם יעבדו בהתחלה עד שהמקום יגמר ואז לפתע תהיה תקלה, לאחר מכן תפרמט ותראה שיש לך רק ג'יגה. שים לב לקנות רק מטופ סלר ופרמט מיד בעת הקבלה ורק לאחר מכן תן פידבק.

פורסם

אני משתמש בהמון כרטיסי זיכרון.

יצרן מוכר -חובה !

קלאס 10 עשוי לתקוע מכשירים מסויימים - הפתיע גם אותי...

קרה לי (בהתחלה כשחשבתי שיש מציאות ...) שהזמנתי 200 כרטיסי זיכרון ובערך חצי מהם זרקתי לפח.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

מהירות כתיבה משמע העברה בין המחשב לכרטיס או מהירות הפעלת יישומים?

והקלאס 10 מהיר בצורה משמעותית מהרגיל?כי קראתי כמה וכמה ביקורות לא טובות אודות האמינות שלו,אז אם הוא לא מהיר משמעותית מהרגיל אני אקח את הרגיל הישן והטוב

פורסם

להגיד לכם את האמת? לא שווה בכלל להזמין דרך האינטרנט, אפילו אם זה דרך טופ כלשהו... ומדוע?

 

מכיוון שהמוכרים מוצפים בכרטיסים מזוייפים בוודאות, כמו כן, הם עצמם אין להם שום מושג לדעת בוודאות שאלו כרטיסים מזוייפים, הם כלל לא בודקים אותם.

 

אוקיי, אתה יכול ליפול על כרטיס איכותי אמיתי ויכול להיות שזה זיוף סביר שיעבוד סביר עד שיקרה איתו משהו.

 

אתם באמת עושים צחוק ומזמינים באיביי במחירים של 80-90 שקל וממתינים שבוע - שבועיים לכרטיס ועוד מתפללים שהוא מקורי ותקין? זה באמת עצוב.

 

כנסו לכל רשת מוכרת, או אפילו לרשת KSP, כרטיס 32GB מתחיל ממחיר של 110 ש"ח !!! עם אחריות ! נכנסת? יצאת עם כרטיס, לא תקין? יש אחריות, מה נסגר איתכם?

 

*** חלק מהכרטיסים של 32GB ברשת KSP מתחילים מ 90-95 שקל, בדיוק כמו שאתם קונים מ EBAY, קצת מצחיק לא? מה הטעם בדיוק? אנשים עושים שטויות מכיוון שהם לא יודעים ולא בדקו, העיקר EBAY EBAY...

 

אתם בכלל מודעים למחירים בארץ? זה באמת מצחיק, כרטיס קלאס 10 של סאנדיסק 32GB עולה כ 140 שקל ! לפעמים יש מבצעים.

 

על הכרטיס יש אחריות, אין בעיה להחליף פעם אחר פעם, הרשתות עובדות עם יבואנים רשמיים, גם ברשתות אלקטרוניות בארץ, יש מחירים מדהימים לפעמים.

 

תפסיקו לעשות שטויות ולהזמין חרטא באינטרנט כשיש מחירים מאוד קרובים כאן, הרי לשלם 90 שקל ולהמתין שבועיים ולהתפלל שקיבלתי סחורה נורמאלית? או באמת לשלם עוד קצת אבל לקבל אחריות וכרטיס מקורי? מילא, מי שמזמין מספר כרטיסים עוד אבין... אבל קניתם מצלמה, פלאפון במחיר של אלפי שקלים ! ואתם חוסכים 50 ( לפעמים זה אותו מחיר בכלל ) שקל על כרטיס? קצת עלוב, די מצחיק. תעשו חשבון עם עצמכם... זה לא רציני בכלל.

פורסם

תפסיק לחשוב שקיי אס פי בודקים את הסחורה או שאחריות דרכם קלה למימוש.

הם מביאים גם בעצמם את הסחורה הזולה ביותר שיכלו למצא בלי לבדוק.

 

איביי זה מושג גדול מאוד - אתה יכול לקנות בחנות חבל על הזמן שמגובה בחנות פיזית רצינית ביותר ואתה יכול לקנות אצל סיני בן 12.

קצת ניסיון וקריאה וקל מאוד לא ליפול.

מה גם שהרייטינג של סלר חשוב מאוד להם והם לא ישחקו איתך, בארץ - מעניין להם את התחת מה היתה החווית שירות שלך.

 

אם ההבדל באמת 10-20 ש״ח אז מילא, אבל נראה שהוא לא, שבמחיר שאתה קונה אחד בינוני בארץ אתה חוסך 20 ש״ח וקונה נס דיסק מהיר בחול...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

automatic1, כנראה שהכסף גדל אצלך על העצים.

אפשר לבוא לעזור לך לקטוף?

אני לא רואה שום סיבה לשלם על כרטיס זכרון של סאנדיסק 140 שקל בארץ כשאני יכול לקנות את אותו הכרטיס ב-85.

זה הפרש של יותר מ-50 שקלים. 50 שקלים שיתפנו לי לקניית דברים חשובים אחרים. אין שום סיבה בעולם לשלם על אותו מוצר 40% יותר.

קוראים לזה התנהלות כלכלית נכונה. לא יודע אם שמעת על זה אי פעם.

פורסם

Liviur,

 

התכוונתי חוץ מ KSP כי פשוט היה לי מאוד קל לפרסם לינק, ישנן רשתות אלקטרוניות גדולות בארץ, אשר קונות דרך יבואן רשמי בלבד וגם להן המחירים זהים ואף נמוכים ולפעמים יש מבצעים, אתה יודע את זה טוב מאוד.

מימוש אחריות דרך רשתות אלקטרוניות מאוד קל, קנית? הגעת תקול? מוצרי סאנדיסק לפי הנחייה ברשת שאני עבדתי לפניי תחילת הלימודים, אני הייתי מחליף מייד ללקוח לאחר בדיקה קצרה שזה אכן תקול, מכניס למחשב, לא קורא לא עובד? הלקוח יוצא עם חדש, אז דיי לספר סיפורים.

 

דרך אגב, אני אישית קונה דרך אותה הרשת אלקטרונית למוצרים וכו' שהייתי עובד בה לפניי הלימודים, כי ברגע שיש לי משהו אני מגיע ומחליף וכך גם שאר הלקוחות, כי במוצרי סאנדיסק ההחלפה היא אחד באחד ללא כל בעיה וזה חוזר ליבואן. כולם יודעים את זה, כאן אין חרטוט.

 

KSP? משהו אחר, אני נמנע לרכוש פריטים שכאלו דרכם, בכדי באמת לחסוך בעיות, אבל למען ההגינות, כל מוצר שהייתה לי בעיה אמיתית איי פעם, הוחלף לי, נכון שיש מלא קומבינות, וכל מיני שטויות ואנשי שנכוו, לי אישית זה לא קרה, גם לא ב KSP. אבל בסדר, את הלינקים שלהם שמתי למען ההשוואה... כי לחנויות והרשתות האלקטרוניות לא תמיד יש לינק זמין מעודכן.

 

*** EYALS5

 

כסף גדל על העצים? אתה אומר שטויות גמורות ולמה?

 

דבר ראשון, יש לך סמארטפון? ( אם לא אז באסה, מה אני אגיד, אבל אתה תמציא לי שזאת התנהלות חכמה וחסכונית לחיים, בסדר.. מקובל... )

 

אז כאשר אני רוכש לדוגמא סמארטפון באלפי שקלים או במחיר של לפטופ ממוצע, לרכוש כרטיס זיכרון מחו"K בעלות של 90 שקל כמו שפירסמו כאן , או לרכוש בארץ בהפרש של 50 שקלים, במקום להמתין שבועיים, ואם יש תקלה לשלוח חזרה לחו"ל? עשה לי טובה, הההתעסקות הזאת ממש לא שווה לי את הזמן והדלק והנסיעות.

 

למה? אתה רכשת ב 90 שקל, המתנת שבועיים ( אני כבר קניתי לפניי שבועיים נגיד ), פתאום יש לך ולי תקלה, נכון? אני מגיע לסניף שבו רכשתי ומקבל אחד חדש, כי זאת החלפה אחד באחד. ואתה? צריך להגיע לדואר, לשלוח חבילה לחו"K לשלם עוד כמה שקלים... שפתאום מקרב אותך עוד טיפה למחיר בארץ... פתאום זה כבר 100 שקלים.

 

להמתין עוד שבועיים עד חודש? נו באמת, אני לא אמתין שבועות בשביל כרטיס מזורגג למכשיר היוקרה או למצלמה היקרה או למצלמה האיכותית שיש לי , או למוצר שבו אני רוצה לעשות שימוש ! תחשוב בהגיון.

 

אני מסכים איתך שלקנות חלב לקפה מיוחד ב 7-8 שקל במקום חלב רגיל נגיד ב 5 שקלים או מוצרי פרימיום לבית שאין בהם צורך, זה בזבוז כסף ולהשאיר אור דולק כל הלילה בבית ומזגנים על 16 מעלות, זה באמת כסף שגדל על עצים, תעשה את ההבדל.

 

אבל כאשר אני רוכש מוצר אלקטרוני עבור הפריט הרגיש והיקר שלי, אני רוצה את מלוא הביצועים ואחריות, משהו קורה? נכנס מחליף ויוצא עם חדש, בכל שבוע מבחינתי אם זה קורה. זה ההבדל, וכן, 50 שקל לטובת מה שאני מקבל בארץ, שווה מאוד.

 

אז איזה כסף בדיוק גדל על העצים? אני פשוט צרכן שחושב קצת על הנוחיות שלי ועל המוצרים שלהם אני קונה את התוספות שלי.

 

אין פה שום קשר לכסף שלא גדל בשום מקום. יש לי מספיק נסיון בתור עבודה ברשת, בתור בן אדם בחיים יחסית, בקניות מחו"K ובקניות בארץ והחלפות ואחריות.

 

תהנה לך מלרכוש כרטיסים כלשהם ב EBAY ואז לקוות לטוב, אני נכנס לחנות ויודע שזה יהיה טוב. זה ההבדל ביננו, אתה חוסך על שטויות , אני לא.

 

תכף תספר לי שלרכב שלך אם יוציאו מהודרת דלק 91 אתה תרוץ לתדלק את רכבתך בה, רק כי כסף לא גדל על העצים.

 

קוראים " את זה " התנהלות צרכנית חכמה ;) לא יודע אם שמעת, אבל כנראה שאתה אוהב להמתין שבועות וסיכון של ריצה לדואר ;)

.

 

בסופו של יום? בכדי שלא נתווכח יותר מדי, אותך אני יכול להגדיר מר, חסכני, אבל יוגורט ב 6 שקלים אתה תקנה, כאשר צריך לרכוש מוצר אלקטרוני שסביר להניח שיגיע או ככה או ככה... אתה אוהב, ובכן, אני לא, ואני נהנה מכל הפריווילגיות של הגיבוי שיש לי בארץ. סמוך עליי, כאשר אתה תצתרך לקנות לאחד מבני המשפחה או לחבר כרטיס, אם תמליץ לו על כרטיס שתזמין מאיביי, אתה תעמוד בבושה או בכאב ראש שאם זה יגיע תקול אתה תרוץ לדואר להחליף? מי צריך את זה.

 

אז די לרשום שטויות.

פורסם
אני הזמנתי כרטיס זכרון 32GB של סאן דיסק CLASS 10 ממוכר מטייואן.

הגיע תוך 6 ימים ומאז עובד בלי הפסקה.

כל עוד אתה קונה ממוכר שמדורג כ-TOP SELLER, בדר"כ לא תהיה לך בעיה.

זה הכרטיס שהזמנתי: http://www.ebay.com/itm/111065176248?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

המוכר הכי טוב באיביי לכרטיסי זכרון. אין מה לחשוש.

×
×
  • תוכן חדש...