Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, זה לא הולך להיות עוד שירשור על הבדלי מחירון הין יצחק לוי ליד-2.

ההבדל הוא ברור והמחירון הוא המלצה בלבד. עם זאת עדיין זה מקשה על המוכר (במקרה שלי) ועלתה בי מחשבה.

ההבדל במחירון הוא מעל למקובל או ההגיוני ולכן עלתה בי מחשבה על טרייד אין.

הרכב הוא ניסאן ג'וק- ידני. והוא כבר מרגיש קטן למשפחה +2.

מחירון יצחק לוי הוא 95200 והמחירון ביד 2 הוא 77000... כלומר כ-18000 הפרש. כמובן שכל קונה יציין את המחיר הנמוך והנוח לו.

אני בדעה שונה. רכשתי לפי לוי יצחק, אני משלם ביטוח לפי לוי יצחק וזה המחיר שאני דורש.

את האמת, אין לי לא רצון ולא כח להכנס לויכוחי "שוק" מהסוג הזה ולמרר לאצמי את מצב הרוח עם קונים שמחפשים רק על מה להוריד.

המחשבה שעלתה לי היא טרייד אין, כמו שציינתי. ככה אולי אני אחסוך כאבי ראש ובסופו של יום אולי תהיה לי הצעה יותר משתלמת ביד, מקסימום שוות ערך למחיר "השוק".

לכן היתי רוצה להבין איך זה עובד לפני שאני ניגש לברר בסוכנויות.

1. ברור לי שהם יורידו לי מהמחירון. השאלה מאיזה מחירון?

2. בהנחה שהרכב הוא יד ראשונה מטופל במורשה- כמה אחוז נהוג להוריד, אם בכלל? בהנחה שאני רוכש רכב חדש.

 

תודה.

פורסם

טרייד אין ייתן לך מחירון הרבה יותר נמוך ממה שיציעו לך ועוד לא תקבל על הנחה על הרכב החדש.

 

הדרך היחידה שלך לקבל מחירון על הרכב זה להשבית אותו או שיגנבו לך אותו.

 

קשה היום למכור רכב בן שנה במחירון מלא שחברות הליסינג מוכרות רכבים יד ראשונה עם 0 קילומטר בהנחה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נושא התמחור בטרייד אין נדון כאן לא פעם ולא פעמיים.

התשובה היא שאף אחד לא מקבל מחיר מחירון על הרכב שלו בטרייד אין. גם אם אומרים לך שעושים לך עסקת "מחירון תמורת מחירון", עדיין לקוח שהיה בא עם כסף מזומן במקום רכב היה מקבל מחיר טוב יותר.

 

כמה בדיוק תקבל על הרכב שלך בטרייד אין? זה כבר תלוי ברכב שתגיע לקנות.

אם תרצה לקנות רכב לא סחיר, שהיבואן או סוכנות הטרייד אין "תקועים" איתו, יבואו לקראתך בהצעת המחיר, העיקר להעיף את הרכב הלא סחיר ולהכניס במקום ניסאן ג'וק שקל מאוד למכור.

אם תרצה לקנות רכב מאוד מאוד מאוד סחיר, יכול גם להיות שיסרבו לעשות לך טרייד אין. בשביל להיכנס לזה, אם אפשר למכור את הרכב המאוד מאוד מאוד סחיר בלי טרייד ולהרוויח יותר?

ואם הרכב הבא שלך באמצע, כמו ברוב המקרים, תקבל הפחתה שבין 10 ל-50 אחוז ממחיר המחירון (לוי יצחק) על הרכב שלך.

 

ניסאן ג'וק אכן מבוקש מאוד בשוק המשומשות וזה גם הזמן למכור אותו אם אתה רוצה להיפטר ממנו. בקרוב יכנסו לשוק מתחרים חדשים בקטגוריה וכמו בכל פריט אופנתי (כמו שהבנת בעצמך, הג'וק הוא קודם פריט אופנתי ורק אחר כך כלי תחבורה יעיל) האופנה תעבור הלאה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה, ציינתי שברור לי שיורידו ממחירון. אני לא אופטמי לקבל מחירון בטרייד.

השאלה היא אם ההפחתה היא ממחירון יצחק לוי?

 

הרי גם ככה מחיר "השוק" מוריד לי כבר 20%... אז אולי שווה לעבד את אותם 20% בטרייד ולחסוך כאב ראש של המכירה...

פורסם

הבנתי, תודה צביקה.

את האמת אנחנו מסתדרים איתו לא רע עד עכשיו. הוא גם מספק פאן בנהיגה. ידני עם מנוע שאוהב סל"ד, אני ממש נהניתי ממנו.

הפנים מעט צפוף אבל גם שם ניתן להסתדר. אם מוציאים את האמבטייה הפנימית ומשאירים אותה בבית. זה פותח עוד המון מקום.

העניין שבא לי טיפה פחות לחשוב על הארגונומייה בכל נסיעה...

 

אם לסכם את העניין מדבריך: לנסות לבד כי ישחתו אותי בטרייד?

×
×
  • תוכן חדש...