Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבוצת רכישה לרכבי אספנות ב-West Cost


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מתארגנת קבוצת רכישה ליבוא אישי של כ-4 רכבי אספנות מאזור ה-West Coast,

 

הרכבים יבדקו וירכשו במהלך ספטמבר ואח"כ ייובאו על שם הקונים

 

בתהליך הרגיל של יבוא אישי לרכב אספנות על כל היבטיו.

 

ההשתתפות בקבוצה כרוכה בתשלום וההצטרפות על בסיס מקום פנוי במכולה.

 

למעוניינים ניתן ליצור קשר איתי:

 

יריב 054-2552011

 

בתמונה, רכב שיובא ב-2011 באותו תהליך.

photo.JPG

פורסם
שלום,

 

מתארגנת קבוצת רכישה ליבוא אישי של כ-4 רכבי אספנות מאזור ה-West Coast,

 

הרכבים יבדקו וירכשו במהלך ספטמבר ואח"כ ייובאו על שם הקונים

 

בתהליך הרגיל של יבוא אישי לרכב אספנות על כל היבטיו.

 

ההשתתפות בקבוצה כרוכה בתשלום וההצטרפות על בסיס מקום פנוי במכולה.

 

למעוניינים ניתן ליצור קשר איתי:

 

יריב 054-2552011

 

בתמונה, רכב שיובא ב-2011 באותו תהליך.

 

שלום,

תוכל בבקשה לתאר מהם השלבים הנדרשים על מנת להעביר רכב מהחוף המערבי (קליפורניה?) ועד לארץ מרגע הרכישה, דרך העברת בעלות (צריך לשם כך שרותי עורך דין? מתי ואיך מעבירים את הרכב בעלות על שמי?) ועד לרגע העליה למכולה (בחוף המערבי?). איך דואגים בכל שלב שהרכב מבוטח?

תודה.

פורסם

לכל מי שיצר קשר - תודה על ההתעניינות.

 

כמה הבהרות שאולי יהיו מובנות מאליהן לחלקכם.

המטרה של קבוצת הרכישה היא הוזלת העלויות ופישוט התהליך בכל מה שנוגע לצד הלוגיסטי, והסתמכות על הידע, הנסיון והיכולות של המארגן - במקרה זה אני. התשלום הוא לכיסוי עלויות - אני הולך לבדוק פיזית את הרכבים.

 

בצד של הבירוקרטיה הישראלית הרכבים מיובאים במסלול "יבוא אישי לרכב אספנות". יש לזה הרבה השלכות לטובה ולרעה שאשמח לפרט בפגישה.

 

אני לא סוחר רכב, אספנות זה תחביב שלי. למי שזה רלוונטי אני טס בשישי הקרוב כך שאפשר לקיים פגישה רק ביומיים הקרובים.

 

רכב אחד ששמתי עליו את העין הוא לינקולן קונטיננטל משנת 72,

המכרז נסגר מחרתיים וכבר יצרתי קשר עם המוכר - צריך למהר.

 

יום טוב,

יריב

פורסם

לידיעה ואולי לחסוך לך קצת (או הרבה כסף...)

 

ישנן חברות בארה"ב שתמורת כמה מאות דולרים יגיעו לכל חור בארה"ב, יבדקו את הרכב על כל היבטיו, מכאנית, חיצונית, פנימית, ניירת, היסטוריה יצלמו מאות תמונות שונות מכל זווית וכיוון אפשרי וישלחו אליך את הדו"ח. בתיאום נכון, כשמחפשים רכב ניתן לתאם עם המוכר (אפילו אם זה מוכר באיביי) שתוך מספר ימים הרכב ייבדק ורובם גם מציינים במכירה שלהם את המיקום בו ניתן לראות ולבדוק את הרכב.

 

אני מבין את היתרון (בעיקר השקט הנפשי הצפוי) בנסיעה לחו"ל בשביל לבדוק רכב, אך לא הבנתי איך אפשר בנסיעה אחת בזמן קצוב של לדוגמא 4 מכירות שונות באיביי במדינות שונות להספיק להגיע לכל אותן מדינות, לבדוק את הרכב וגם לשמור על כדאיות כלכלית סביב כל ה"מסע" הזה...

 

לגבי הובלה בארה"ב, כנ"ל, אם מובילים שני כלי רכב ביחד מאותו מקום לאותו יעד ההוזלה תהיה זניחה, ברוב המקרים מדובר על הובלה מיעדים שונים לנמל כזה או אחר והעלויות יהיו כל אחת בפני עצמה. ישנם מספר אתרי אינטרנט בארה"ב בהם ניתן לבצע 'מכרז' בו אתה רושם כתובת מקור וכתובת יעד וחברות שינוע שונות ייצרו איתך קשר דרך האימייל עם מחיר מדויק וסופי, כשההבדלים מגיעים לפעמים למאות דולרים בין חברה וחברה ותוכל לבחור את החברה המתאימה, בלי לזוז מהמקלדת.

 

המקום שבו ניתן להוזיל הוא במשלוח לארץ, בכך שהרכב יחלוק מכולה עם רכב אחר אך גם כאן, התהליך הוא כמעט אוטומטי וניתן לבקש אותו מחברת ההובלה, תמתין לא יותר ממספר ימים עד שהם יצוותו רכב נוסף לחלוק איתך מכולה שכן יש כל הזמן תנועת כלי-רכב לארץ. גם כאן, ישנן חברות שילוח שונות שיספקו את כל המידע, המחירים והתנאים דרך האינטרנט ואין צורך בנוכחות פיזית (ברוב המקרים היא גם לא מתאפשרת מהרגע שהרכב נכנס לנמל).

 

בשל העובדה שציינת שאתה לא סוחר רכב אלא אספן והאספנות הינה התחביב שלך, הנחתי הנחת ייסוד שע"י המידע הנ"ל אני לא פוגע בך כלכלית שכן מטרתך אינה עשיית רווח אלא ניסיון לחסוך... בעשיית מה שהצעת אתה לוקח אחריות אישית ולא מסחרית על בדיקה שאתה כביכול מבצע לכלי הרכב, שים עצמך לרגע במקום בו בדקת למישהו רכב יקר לפני ייבוא, הרכב הגיע לארץ ומתגלות תקלות (לדוגמא, תקלות מנוע וגיר) תוך זמן קצת שלא התגלו בבדיקה הראשונית בחו"ל. מי שיידרש לשאת באחריות יהיה אתה..

 

בהצלחה,

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

עם כל הכבוד לפורום ולחברי הפורום כדאי לבדוק ב 10 עיניים את כל הנושא.

 

לא יודע אם יש פה אנשים שמכירים באופן אישי את הבן אדם שפרסם את ההודעה המקורית, לי נראה מעט מוזר העניין שמישהו עם 4 הודעות בפורום מנסה לפרסם דרך כלשהי להוזלת יבוא רכב.

 

תשלום לכיסוי עלויות בשביל לבדוק... - זאת התחלה של כמה פרקים בכלבוטק.

 

האמתי שכמה תשלומים כאלה לכיסוי יכולים לארגן לי אחלה חופשה בארה''ב או בתאילנד.

 

לאחר כל המידע שליאור נתן זה נראה עוד יותר מוזר.

 

לפותח השרשור, אני לא כותב במטרה לפגוע בך אלא במטרה להעיר אנשים תמימים שידעו לכסות את עצמם ולא לתת את כספם סתם בעבור חלום, במידה והכל תקין וזה באמת מוזיל עלויות אז כל הכבוד לך על היוזמה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הי,

 

הביקורת בונה וחיובית, אני לא נפגע אישית או כלכלית והדיון תורם לכולם - זו מטרת הפורום.

אני לא מציע לאף אחד לשלוח כסף בדואר ולחכות שיופיע רכב בחניה. הדרך הטובה ביותר להתרשם מאנשים היא בפגישה פנים אל פנים ובהייה ברכב האחרון שהבאתי:)

 

ליאור - כמה דוגמאות מהנסיון שלי:

 

1) בפעם האחרונה שביררתי לא היה ניתן לקבל Carfax עבור רכבים מלפני שנת 82'.

2) חברות שמבצעות Independant Check מבצעות בדיקות שטחיות בלבד עבור רכבים מלפני שנת 80'. זה אמנם מוזיל את הבדיקה ואתה מקבל המון תמונות, אבל זה לא מגלה הרבה על המצב המכני של הרכב.

3) עלות הובלה לדוגמא של רכב מפניקס ללוס אנג'לס או ממונטריי ללוס אנג'לס עשוייה להגיע לכמה מאות דולרים דרך חברות שילוח, כאשר רכב במצב נסיעה לאחר שעבר את הבדיקות הדרושות יעשה את המרחק הזה בנסיעה בעלות של הדלק בלבד.

בכסף שנחסף אפשר לצייד את המייבא בשלל חלקי חילוף שיעזרו לשיפוץ בארץ, אלו כמה דוגמאות להוזלת עלויות ולחשיבות של נסיון בתהליך.

 

לגבי האחריות על רכב יקר, אני משער שמי שהממון נמצא בכיסו ישכור את שירותיה של חברה וישלם להם לעשות הכל בשבילו. מעבר לדיווח על מצב הרכב והלוגיסטיקה בחו"ל, הקונה הוא זה שמחליט בסוף אם לקנות את הרכב ולהביא אותו לארץ, היבוא בסופו של יום הוא אישי וכך גם האחריות.

 

קיימים ביטוחים לכל מיני חלקים בקניה ובשינוע, אבל הסיכון בקניית רכב ישן As is קיים תמיד.

 

בכל מקרה, המכרז ללינקולן קונטיננטל 72' נסגר עוד 21 שעות, אייטם 261265772663 באיביי.

 

מי שמעוניין שידבר איתי.

 

יום טוב,

יריב

2_zps0a85e379.jpg

פורסם
הי,

 

הביקורת בונה וחיובית, אני לא נפגע אישית או כלכלית והדיון תורם לכולם - זו מטרת הפורום.

אני לא מציע לאף אחד לשלוח כסף בדואר ולחכות שיופיע רכב בחניה. הדרך הטובה ביותר להתרשם מאנשים היא בפגישה פנים אל פנים ובהייה ברכב האחרון שהבאתי:)

 

ליאור - כמה דוגמאות מהנסיון שלי:

 

1) בפעם האחרונה שביררתי לא היה ניתן לקבל Carfax עבור רכבים מלפני שנת 82'.

2) חברות שמבצעות Independant Check מבצעות בדיקות שטחיות בלבד עבור רכבים מלפני שנת 80'. זה אמנם מוזיל את הבדיקה ואתה מקבל המון תמונות, אבל זה לא מגלה הרבה על המצב המכני של הרכב.

3) עלות הובלה לדוגמא של רכב מפניקס ללוס אנג'לס או ממונטריי ללוס אנג'לס עשוייה להגיע לכמה מאות דולרים דרך חברות שילוח, כאשר רכב במצב נסיעה לאחר שעבר את הבדיקות הדרושות יעשה את המרחק הזה בנסיעה בעלות של הדלק בלבד.

בכסף שנחסף אפשר לצייד את המייבא בשלל חלקי חילוף שיעזרו לשיפוץ בארץ, אלו כמה דוגמאות להוזלת עלויות ולחשיבות של נסיון בתהליך.

 

לגבי האחריות על רכב יקר, אני משער שמי שהממון נמצא בכיסו ישכור את שירותיה של חברה וישלם להם לעשות הכל בשבילו. מעבר לדיווח על מצב הרכב והלוגיסטיקה בחו"ל, הקונה הוא זה שמחליט בסוף אם לקנות את הרכב ולהביא אותו לארץ, היבוא בסופו של יום הוא אישי וכך גם האחריות.

 

קיימים ביטוחים לכל מיני חלקים בקניה ובשינוע, אבל הסיכון בקניית רכב ישן As is קיים תמיד.

 

בכל מקרה, המכרז ללינקולן קונטיננטל 72' נסגר עוד 21 שעות, אייטם 261265772663 באיביי.

 

מי שמעוניין שידבר איתי.

 

יום טוב,

יריב

 

 

היי,

 

בהתייחס לתשובותיך וכאמור, מתוך ניסיוני:

 

1. אני לא מדבר על CarFax אלא על בדיקות לפני קניה לכלי רכב ישנים, שירות מוכר ואמין ויש לא מעט כאלו בכל ארה"ב - גוגל - Classic Car Inspection

 

2.הנ"ל ממש, אבל ממש לא בודקות בדיקות שטחיות, להיפך, הן מקפידות הרבה יותר מכיוון שמדובר במכוניות קלאסיות, לרבות בדיקות מנוע ומכאניות, נסיעות מבחן ועוד. לדוגמא ציטוט מאתר כזה או אחר (אין לי שום קשר ישיר או עקיף לאתר) וזו רק דוגמא, יש אתרים שפירוט סעיפי הבדיקות שלהם הוא שני עמודים:

 

Our classic car appraisal begins with a full inspection of the vehicle to document the condition. We examine correctness and numbers on original examples and the quality of work on restored or modified ones. With our classic car appraisals we look for rust and accident damage or sub-par repairs, plus issues with the paint and chrome.

We check the engine, interior, instrumentation and of course the underside. Finally, we like to get every vehicle out for a full test-drive! Once we document the cars condition, we find comparable examples in the market place. We research known sales, both private and public, in addition to taking traditional value guides into account.

Rest assured that no other national classic car appraisal service can match our knowledge and experience when it comes to an accurate appraisal of your Classic Car.

 

3. אני שוב שואל, איך אדם אחד כפי שמוצע כאן בשירות יבצע את שינוע שלושת או ארבעת כלי הרכב השונים, ממקומות שונים בארה"ב לנמל? איך הוא מגיע ממקום למקום? בכל זאת יש עלויות דלק וכו' וגם כאן, אישית, מהרגע שהייתי קונה רכב לא הייתי רוצה שיזוז מילימטר בלי שזה בפיקוחי ותחת ידי ולא הייתי משאיר אותו ליהיה מי שיהיה שינהג עליו כמה מאות ק"מ, במיוחד כשנאמר לי שהאחריות על כל מה שיהיה בנסיעה הזו היא לא על הנהג.

 

שוב נשאלת השאלה, לקחת (אתה או מי מטעמך) את הרכב בנסיעה מהמוכר ואתה בנסיעה של 400 ק"מ לנמל. אחרי 200 ק"מ הלך המנוע. מי נושא באחריות? אתה תגיד לקונה שהאוטו דפוק, המוכר יגיד שהאוטו היה מושלם והקונה יגיד שאתה אחראי כי אתה נהגת בו. סיכון ששווה לבדוק את השלכותיו.

 

4.חלקי חילוף שמגיעים עם הרכב מחוייבים במכס מלא ובמקרים רבים גורמים לעיכוב בתהליך השחרור

 

מה שאני טוען הוא שאי אפשר לומר שהייבוא הוא אישי וכך גם האחריות ובאותו משפט להציע למייבא האישי שירות של לטפל לא בכל העניין ולא לקחת אחריות. כאמור, לאור דבריך שזהו אינו עיסוקך ואתה אספן וזהו תחביב בלבד, חבל שתמצא את עצמך מסתבך באופן כזה או אחר עם הרפתקאות שכאלו וזו כמובן הצעתי האישית. אגב, הביטוח בשינוע הוא על רכב שנגרם במהלך השינוע ובעקבות השינוע בלבד.

 

בהצלחה,

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

×
×
  • תוכן חדש...