Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סקודה אוקטביה החדשה בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנוגע ל1.2 בשיוט נינוח , לא עמוסה היא באמת עושה 1\20

בלחיצות היא עושה 1\ 8.5

 

אצלי בממוצע 1\12 , כי אני המון על כביש 6

 

לנהג רגוע היא תתן בכיף 1\14 ואולי אפילו 1\15

 

היא לא, טוב אולי רק בחלומות.

למעשה היא לא טובה יותר מקורולה עם מנוע טיפש וגיר עוד יותר טיפש..

מנסיון של נהג רגוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היא לא, טוב אולי רק בחלומות.

למעשה היא לא טובה יותר מקורולה עם מנוע טיפש וגיר עוד יותר טיפש..

מנסיון של נהג רגוע.

 

צטערת, חשבתי שאם לא לוחצים, לא שותים :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה 1.2 שלי גם עשתה 1-14 עם 70% בינעירוני. עד הראש מנוע, ומאז הצריכה זוועתית.

 

אני כולה על 15 אלף ק"מ. להתחיל את הספירה לאחור? באיזה מדאוץ הלך הראש? היא אכלה שמן לפני כן?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחמישים ושבע אלף בערך. הרכב הוא ליסינג, אז אין לי מושג מה בדיוק קרה, אבל משברירי המידע שליקטתי היתה בעיה במותחן רצועת טיימינג למיטב הבנתי. התיקון לקח יחסית הרבה זמן - הרכב היה מחוץ לתקופת האחריות. שלמה כנראה רבו עם צ'מפיון על הנשיאה בעלות התיקון לדעתי.

 

לא אכל שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי אוקטביה 1.2 שנת 2010.

 

פרופיל הנסיעה שלי הוא שעתיים בפקקים, כ60ק"מ מדי יום.

לאחר כמעט 3 שנים איתה הצריכה הממוצעת שלי בקיץ עם מזגן 1:12(בנסיעה "דרוכה" נקרא לזה) בחורף ללא מזגן הכי טוב שלי יצא 1:16.5 והממוצע היה 1:14.5.

 

המינימום שהצלחתי להגיע עם נסיעה שרובה רגל כבדה על הדוושה היה 1:11 ואולי אולי 1:10.5, בחיים לא שמעתי על נתון של 1:8.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום אחרי הראש מנוע הרכב עושה כ-12 משולב עם הרוב בינעירוני, ובעיר בלבד עם הרבה רמזורים קרוב ל-1 ל9.

אבל הרכב ליסינג אז לאף אחד לא אכפת. :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח? אני לא חושב שהגרסה בישראל זו גרסת ACT, מנוע זה מוצע גם ללא המערכת המייקרת למדי את המחיר.

 

ה-1.4TSI עם ה-140 כ"ס הוא ACT.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח. יש סכוי סביר שלהיפך. אם המחיר שהן יקבלו יהיה זול משמעותית יהיה להם רווח כפול, מחיר נמוך ומחירון שנשאר גבוה.

 

 

סקודה כיכבה בגלל דבר אחד בלבד, מחיר. אף אחד לא קונה סקודה כי היא יפה/מפוארת/גדולה/נוחה מהרכב המקביל, רק כי היא זולה יותר.

 

סופרב קנו בגלל המחיר?! הכי טובה ,או אם להיות לארג', בין השלוש המובילות בקבוצה שלה בכל פרמטר של נוחות, כוח, איבזור, מרחב, ביצועים וכו', למעט יופי כמובן :-) ובטח שלא הכי זולה כי אם להיפך. כנ"ל לגבי היטי, שנדמה לי היא שנייה ברכבי הפנאי אחרי הג'וק. ולאוקטביה לא היה שום יתרון במחיר אלא שהקהל גילה שהיא מאוד שימושית ונותנת תמורה מצוינת לכסף. העובדה שהיא שימשה את שני ציי הרכב הכי תובעניים במדינה (משטרה ומוניות) מאוד קידמה אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע ל1.2 בשיוט נינוח , לא עמוסה היא באמת עושה 1\20

בלחיצות היא עושה 1\ 8.5

 

אצלי בממוצע 1\12 , כי אני המון על כביש 6

 

לנהג רגוע היא תתן בכיף 1\14 ואולי אפילו 1\15

 

באוטומט לא מכיר אף מכונית משפחתית (מלבד דיזל או היברידי בעיר) שתגיע ל 1:15 (אפילו אם מרכיב הבינעירוני משמעותי יותר). אצל קצין הרכב אצלינו (מאות רכבים משפחתיים) צריכה טובה זה בין 1:12 ל 1:13 ואת זה משיגים בממוצע ב TSI, בקורולה, בפוקוס וב i35 בלי הבדל משמעותי בין הדגמים. כל רכב שלא עומד בסטנדרט יוצא מהרשימה (למשל אסטרה ברלינה שבה נראה שקשה עד בלתי אפשרי לצמצם את השימוש בטורבו והצריכה הממוצעת ירדה מתחת ל 1:10). שוב מדובר פה על נהגי ליסינג ועל ממוצע (כל אחד עם הרכב שונה של עירוני/בינעירוני/כביש 6), אך עדיין זה די מייצג ומשמש כקריטריון החלטה להכנסת/הוצאת רכבים מהרשימה. אז כן ה TSI+DSG יחסית חסכוני אבל לפחות מבחינתי (ויש לי גם יטי פרטית עם 50000 ק"מ שעושה 1:13 עם נסיעה רגועה של 90% בינעירוני) ציפיתי להרבה יותר חיסכון. בכל מקרה כל היצרנים כבר הרגילו אותנו שהמספרים שהם מפרסמים זה בתנאי מעבדה שרחוקים מאוד מהמציאות (אפילו אם מכבים את המזגן, מרוקנים את הבגז ונוסעים לבד 90 קמ"ש בכביש 6 ריק ממכוניות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...