Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי


שימו לב! השרשור הזה בן 2178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

רוצה לספר לכם בצורה אובייקטיבית על חווית השירות והטיפול שהיתה לי במוסך "שרתון" בראשון לציון:

הרכב שלי הוא C4 משנת 2013 שעדיין באחריות. בסוף השבוע המצבר התחיל לזייף וגם בלם היד האלקטרוני הרגיש קצת רופף, אז חיפשתי מוסך מורשה קרוב שיכול לבדוק את העניין.

(ביום רגיל הייתי הולך למוסך גבע, אבל בגלל האחריות לא היתה ברירה).

זו הפעם הראשונה שלי במוסך "שרתון". מיד כשנכנסתי קיבל אותי שלמה הבעלים, שאל מה הבעיה ושלח אותי לפתוח כרטיס.

תוך כדי זה הוא כבר פתח את מכסה המנוע, עשה בדיקה ואישר שאכן צריך להחליף מצבר. על הדרך גם בדקו במחשב וגילו שצריך עוד בדיקת ריקול למערכת הקירור, ואחרי שהתחברו למחשב הרכב גילו עוד התראות על פיח ושאר קשקושים.

בשלב הזה אני כבר נכנסתי ללחץ (טיפול במוסך זה כמו כרטיס לוטו אבל במינוס :-D). אבל הבטיחו לי שהם חייבים לתקן והכל יכוסה במסגרת האחריות. בקיצור, היה צריך להשאיר את הרכב למשך היום.

הכי חשוב - ביקשתי במפורש שלא ירחצו את האוטו ולא יגעו בלוחית הרישוי!

 

למחרת בצהריים הרכב כבר היה מוכן. לפי דף הטיפולים נראה שעשו עליו פרויקט שלם והחליפו כל מה שצריך - וכפי שהבטיחו לא לקחו ממני שקל, וגם לא נגעו בלוחית הרישוי :)

השירות במשרד הקבלה אדיב וחייכני, שלמה המנהל היה מאוד סובלני וגם צוות העובדים במוסך (רובם מבוגרים יותר משציפיתי) עשה רושם מקצועי וענו לי על כל השאלות בלי התנשאות או התחמקות - וזה בניגוד למוסכים מורשים אחרים של סיטרואן שפגשתי (כפר סבא ובני ברק העמוס לעייפה).

עוד דבר שכדאי לציין: מכיוון שעשיתי את הטיפולים הקטנים במוסך גבע זה לא הופיע להם במחשב. בהתחלה חששתי שזה יפגע במימוש האחריות, אבל הם רק ביקשו לראות את החשבונית והק"מ של הטיפולים ולא עשו בעיות בכלל.

 

לא יכול לומר כלום לגבי המחירים, אבל חווית השירות והמקצועיות בהחלט היו טובות מאוד. אם אצטרך שירות במסגרת האחריות לא אהסס לחזור למוסך "שרתון" שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתמול בערב המצבר של הקיה שלי שבק חיים אחרי חמש שנים ושמונה חודשים.

הנעתי עם כבלים ויצאתי לחפש מצבר חדש עם אחריות ארוכה במחיר הוגן.

התחנה הראשונה היתה תחנת שירות של מצברי וולטה ברחוב השיש. אחרי שהייתי צריך להסתובב שם חמש דקות שבהם שלחו אותי מאחד לשני בלי שום בוקר טוב, קיבלתי הצעה ל 60 אמפר של וולטה עם אחריות ל 12 חודשים ב 520 ש"ח. חזרתי לאוטו והמשכתי.

 

הגעתי אל מ.אחראי מצברים בשדרות ההסתדרות 279, צמוד לתחנת הדלק סונול.

איך שנכנסתי אמרו בוקר טוב, שאלו במה אפשר לעזור והציעו לי לשתות. כבר פתיחה טובה.

סגרנו על מצבר סטארט 60 אמפר עם אחריות ל 20 חודשים ב 480 ש"ח.

5 דקות אחרי, כבר הייתי עם תעודת אחריות ביד ומיכל נוזל לשמשות מתנה בשביל ההרגשה הטובה.

לסיכום, מ.אחראי מצברים בשדרות ההסתדרות 279 חיפה - גם שירות טוב, גם מחיר טוב.

ממליץ בחום.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומות,

 

אל ליאב ("משה חלפים") הפנה אותי חבר - בפייסבוק, עוד בדצמבר, אז התחלתי בחיפושיי אחרי בלמים / בלמים משודרגים. באותם הימים שוחחתי עם ליאב, והוא ניסה לאתר את מבוקשי (רפידות קדמיות של ATE והדיסקים המחורצים של ATE - שהיבואן המקומי מסרב לייבא, באופן לא ברור) אך ללא הצלחה לצערי. סוכם עם ליאב שאנסה למצוא את מבוקשי בגרמניה - ובמידה ולא, אהיה עימו בקשר.

 

שבוע שעבר נפלתי לבדיקות ובירורים, ואז הסתבר שמוסכי היבואן דורשים בין 3.4K ל-4.8K (!) על דיסקים ורפידות מקוריות של Motorcraft. מחירים הזויים לחלוטין - יותר מכפולים מהעלות בגרמניה (ועוד לדיסק משודרג, משמע מחורץ / מחורר וב-300 מ"מ, לא 278 מ"מ). ניסיתי לבדוק דרך מוסך של מכר (בו ביצעתי את הטיפול 30K), וגם הוא לא הצליח לתת לי מחירים הגיוניים יותר - היות ואין לשום יבואן בלמים בארץ (ATE / TRW / Textar / Brembo) סט דיסקים חליפי עבור הפוקוס, רק רפידות (וגם אותן מאוד קשה להשיג - כנראה מגיעות ביחידות בודדות עד מאוד).

 

לפני יומיים פניתי שוב לליאב, במטרה שממנו תבוא העזרה ונסיים את הסאגה (אחרי שהדילר ממנו רכשתי בעבר חלפים בגרמניה - פשט רגל, לכן לא הבאתי עימי בלמים) - ואכן כך היה. ליאב הריץ בדיקות, חיפושים מרובים ושלל טלפונים בכדי לנסות ולאתר לי סט בלימה (ממותג מוכר ואיכותי) ובמחיר שפוי. בסופו של דבר, ליאב הצליח לאתר לי את הסט דיסקים המקורי (!) ורפידות של ATE במחיר נמוך מהותית מזה של מוסכי היבואן (כ-52% פחות בעלות הכוללת).

 

הבוקר הגעתי אל ליאב, הוא קיבל אותי בחיוכים, הראה לי את המוצרים (שאראה שאכן הכל כמובטח והכל במצב תקין / חדש לחלוטין), לא דרש אגורה מעל מה שסוכם ויצאתי שמח ומאושר - מהרצון שלו ושל אביו (בעל העסק) לעזור, מההגינות והמשירות הסופר חביב. אין ספק שבמידה ואצטרך שוב חלפים כאלה ואחרים, אשוב אל ליאב (ואביו) בשמחה רבה (וד"א, בזמנו - גם הציע לי מחירי חלפים מקוריים לטיפול במחירים מאוד אטרקטיביים).

 

ממליץ בחום חברים. החנות נמצאת מול מוסך "ספטון" (VAG) בפ"ת.

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה, רכשתי מליאב זוג ציריות חדשות, ושפריצרים מקוריים לרכב משנת 2005,המחיר היה מעולה והשירות עוד יותר.

ממליץ בחום.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מצטרף להמלצה החמה! יצא לי להכיר את "משה חלפים" לפני 3 שנים בערך כשחיפשתי שמן מנוע לאיביזה שבתמונה. ליאב התפנה אלי והסביר לי על כל השמנים והצמיגויות השונות ואיך בכלל לבחור שמן מנוע לרכב. הזמן והאכפתיות שהוא מקדיש ללקוח זה ממש לא מובן מאילו! וכאשר ליווה אותי לרכב ראה שהפנסים שלי קצת דהויים אז בלי להגיד כלום,שלף חומרים ועשה לי פוליש פנסים ,כמובן בלי לקחת שקל, (תמני מוזר :) )

וכאשר הזמנתי ממנו חלקים לטיימיניג ומשאבת מים,לא רק שהמחיר היה ללא תחרות וחלפים גרמניים הוא עוד דאג לישלוח אלי את החלפים ושוב,ללא תוספת תשלום!

מאז ועד היום, ברור לי ש"משה חלפים" זה החנות בית שלי ,מחירים ללא תחרות,חלפים באיכות מעולה והכי חשוב לי זה היחס החם והאישי שאני מקבל בכול פעם שאני מבקר בחנות!

משה וליאב בשבילי הם צוות מנצח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שלום,

 

ברצוני להמליץ על "גירים אוטומטיים - צומת סגולה" בהנהלת ספי.

 

ספי עשה לי שיפוץ גיר כללי לרכב פולקסווגן פולו 2001 באיכות מעולה ובמחיר מאוד הוגן.

 

בנוסף, קיבלתי יחס מעולה.

 

ספי הינו חבר פורום ותוכלו למצוא אותו בקישור הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?8026-%D7%A1%D7%A4%D7%99

 

 

בברכה,

איגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ גם כן. בזמנו נתן לי מצבר לחיפושית, של בוש. בשעה מאוחרת ביום שישי לקח את המצבר אליו הביתה, ואספתי ממנו. כמובן עקב כך שרציתי לשלם באשראי, אמר "תקפוץ במהלך השבוע תשלם". קפצתי לשם שני/שלישי.

 

שירות ומחיר ללא תחרות!

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את יוסי מאביפרטס אני מכיר עוד מהימים העליזים של המעבה מזגן המפוצ'ר בדייהו.

מאז שלחתי אליו מכרים נוספים שחזרו מרוצים, אבל רציתי לספר דווקא על המקרה האחרון מלפני כשבועיים.

 

הטריוס הקשישה נכנסה לטיפול טיימיניג+החלפת רצועות מנוע. כידוע, ברכב הנ"ל, כדי לפרק רצועות מנוע, צריך לפרק את הרדיאטור.

(וזה המקום להודות למנהדסים היפנים על עוד הברקה הנדסית)

בפירוק, הרדיאטור התגלה כגוש ג'יפה, ונשלח לניקוי. כשפורקו הדודים לצורך הניקוי הוא פשוט התפורר. בקיצור- צריך רדיאטור חדש.

 

המחיר במוסך- 960 ש'+ מ.ע.מ (אחרי ""זיכוי בסך 150 ש' כלקיחת אחריות על הרדיאטור שהתפורר בניקוי""). רדיאטור כזה יוכל להגיע למוסך רק למחרת. כלומר- עוד יום ללא הרכב.

בשעה 14:00 הרמתי טלפון יללני ליוסי מאביפרטס. "אני חייב רדיאטור לטריוס להיום, אם אני חוזר הביתה בלי האוטו, ואשתי תקועה מחר ללא רכב, זו בעיה לוגיסטית רצינית", אמרתי לו.

-"איפה המוסך שלך"

-"ברעננה"

-"תוך שעה יש אצלו רדיאטור" (רק להזכיר שאביפרטס נמצאים באזה"ת פתח-תקווה, ושיוסי עסוק בניהול העסק ולא בשליחויות).

 

סיכום:

ברבע לשלוש יוסי התקשר, ואמר שהרדיאטור אצל המכונאי שלי, ביד. (הוא נסע בעצמו והביא אותו) כמה צעקות אח"כ, והוא גם היה מורכב על הרכב בסיום יום העבודה במוסך.

 

העלות? 480 ש"ח כולל מע"מ.

 

שירות כזה לא רואים כל יום.

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפתח בשורה התחתונה -

יש שני סוגים של תשלום לבעל מקצוע מעולם הרכב: תשלום בו אתה מעביר את הכסף ובלב מקלל על כך שתמיד דופקים אותנו (הלקוח הפשוט) במחירים הזויים ולא מוצדקים, ותשלום בו אתה מבסוט שהכסף שהרווחת ביושר עובר אל אדם שהרוויח כל שקל שהיה פעם שלך בצדק. איזה כיף זה הסוג השני נכון?

 

ולעניינינו -

רכשתי רכב עם פגיעת פחחות מינורית, שהטריפה לי את הOCD, ועוד כמה פגיעות נוספות שהיו סתם מציקות.

הרצתי חיפושים, עשיתי כמה שיחות, הבנתי שאני יכול לבצע פחחות מלאה (קרי: יישור הפח, צביעת כל החלק) או טיפול PDR אשר לא דורש צביעה מלאה של החלק.

הגעתי למסקנה ששווה לא להתפשר ולעשות גיחה למרכז (אני מהצפון) ע"מ שמקצוען אשר בקיא בעבודות PDR יסגור לי את הפינה.

בשיחה עם יבגני התרשמתי שמדובר במקצוען שלוקח ברצינות את העבודה שלו, הוא היה אינפורמטיבי ודיבר לעניין בטלפון, בלי בלבולי שכל - ישר ולעניין.

אני מהצפון, ולכן ביקשתי הערכת מחיר עוד לפני שאני מגיע - היות ואין לי את הפריבילגיה להגיע אליו שיראה את הרכב ואז לקבל החלטה הם להשאיר לטיפול (אחרת זה לא שווה את הנסיעה, וגם קשה מבחינה לוגיסטית כי אני צריך לעשות ארגונים לפעילות בזמן שהרכב מקבל את הטיפול). המחיר שהוא אמר לי בטלפון היה הוגן לחלוטין - לא זול במידה מיוחדת, אבל גם לא יקר כמו שמומחים כאלו ואחרים מרשים לעצמם לגבות, למרות שהשם שלו לא פחות חזק מכל מיני מומחים אחרים איתם דיברתי.

הגעתי אליו, השארתי את הרכב אצלו לטיפול (את הפחחות עובד אחר שלו ביצע, את הפוליש ונגיעות צבע הסופיים הוא עשה). אציין שהעבודה שאנחנו סגרנו עליה בטלפון היתה פחחות בלבד, אך הגעתי אליו עם צבע וביקשתי שהוא יעשה פיניש לעבודת הפחחות איתו, וזה אכן מה שקרה.

לאחר שלוש שעות חזרתי לסדנא שלו, הפגיעה שהכי הפריעה לי (תא מטען) יושרה באופן מושלם. הפגיעה (יותר נכון פגיעות) הנוספות בכנף הרכב טופלו והגיעו למצב של בערך 80%-85% שלמות, כאשר אציין שבמהלך העבודה נוצר קילוף לכה קטן באזור אחת מהמכות, כנראה עקב עבודת הPDR שבסופו של דבר היא אגרסיבית במידה מסויימת כלפי פח הרכב.

יבגני ביצע פוליש לכל אחד מהאזורים, ותיקון צבע עם מכחול עדין. את המקום עם קילוף הלכה הוא תיקן עם לכה משלו וכעת ניתן לראות שהיה שם איזה משהו רק במבט מעמיק.

 

בסוף הטיפול ביקשתי לשלם לו, הוא התעקש שקודם כל נצא מהסדנא אל השמש ונראה יחד את התוצאות במקום מואר היטב. ביצעתי זאת, וראיתי שהתיקון הוא לשביעות רצוני המלאה (כאמור: הפחחות בתא המטען מושלמת, הפחחות בכנף קרובה לשלמות, תיקוני הצבע ברמה טובה אך הצבע עצמו אינו בגוון המדוייק של הרכב - זה עניין שלא קשור אליו בכלל אלא אל הצבע איתו הגעתי אליו).

כאשר שילמתי לו (את המחיר אני לא מפרסם, מכיוון שזה עניינים שלו) הוא ספר את הכסף והחזיר לי 20% מהתשלום. לא כ"כ הבנתי מה הוא עושה אז הבהרתי לו שמה שהבאתי לו זה מה שסיכמנו בטלפון (חשבתי שהוא אולי התבלבל בספירה), אך הוא הסביר לי שבטלפון הוא נתן לי הערכת מחיר, אך העבודה בפועל עלתה פחות ולכן הוא גובה בהתאם. אמרתי לו שמבחינתי זה לא משנה ואין לי בעיה שיקבל את מה שסיכמנו, הוא התעקש שאין צורך.

יושרה מקצועית כזו, היא דבר נדיר שאיני נתקל בו כמעט אף פעם בעבודתי מול בעלי מקצוע.

השורה התחתונה היא שאני מאוד מרוצה מהטיפול, אני חוסך עכשיו כסף ומתכנן לחזור אליו בעתיד לעבודות דיטיילינג נוספות.

 

לינק לאלבום עם תמונות לפני/אחרי.

לינק לאתר של NESS DETAIL.

 

ממליץ בחום.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

לא מצליח לפתוח את האלבום.

בכל מקרה תמיד משמח לשמוע על בעל מקצוע כזה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח לפתוח את האלבום.

בכל מקרה תמיד משמח לשמוע על בעל מקצוע כזה.

 

מוזר... פתחתי חלון INCOGNITO, שמתי את הלינק, עבד. אתה יכול לומר לי איזו הודעת שגיאה אתה מקבל כשאתה מנסה להכנס?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

קודם היה ״האלבום לא נמצא״ ועכשיו ״500. thats an error" או משהו מתחכם כזה.

מסייג ואומר שאני מנסה מהעייפון, שהוא הרי מקור כל הרוע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהמחשב זה נפתח סבבה.

 

בכל מקרה, קצת לשפוט - אבל סה"כ נראית עבודה טובה.

הסודיות בעניין המחירים מאוד לא ברורה לי. "זה עניין שלו".

 

הרי אם העובדה עלתה לך 100 ש"ח, 1000 ש"ח או 10000 ש"ח זה משנה את כל העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...