Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באסה.. אני צריך את הסופיות כי במוסך ראו שהצינור גמור והוציאו לי את כולו וגיליתי רק אחרי כמה ימים /:

מאיפה אפשר להשיג?

פורסם
באסה.. אני צריך את הסופיות כי במוסך ראו שהצינור גמור והוציאו לי את כולו וגיליתי רק אחרי כמה ימים /:

מאיפה אפשר להשיג?

 

אתה באמת שואל או שלא קראת את השירשור?

מגאן 265

פורסם

קראתי את כל השרשור, אבל דובר על הצינור בלבד. אני צריך גם את הסופיות, הפלסטיקים שאמורים להיות בקצוות של הצינור. כמו אלו שיש בקישור מאיביי שצירפתי מקודם, רק שהמקוריות בצבע שחור ואם אני זוכר נכון גם הצורה קצת שונה.

פורסם
קראתי את כל השרשור, אבל דובר על הצינור בלבד. אני צריך גם את הסופיות, הפלסטיקים שאמורים להיות בקצוות של הצינור. כמו אלו שיש בקישור מאיביי שצירפתי מקודם, רק שהמקוריות בצבע שחור ואם אני זוכר נכון גם הצורה קצת שונה.

 

לפי מה שקראתי, מספיק שני בנדים שנסגרים עד ל 60 מ"מ.

מגאן 265

פורסם

1. זו מחלה ידועה אצל הקליאו, אם אפשר לקרוא לזה 'מחלה', די ברור שצינור בד יקרע עם הזמן.

 

2. הצינור אצלי בלוי מזה זמן, בהתחלה חיזקתי אותו עם איזולרבנד תרמי מבד, ובסוף גם זה התבלה.

 

3. החלפתי לצינור דומה מקליאו שמורה ביותר (שמסרה את נשמתה לבורא עקב פגישה עם דוד שמש) - לא הרגשתי הבדל כלשהו.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...