Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

ברשותי רנו קליאו 1.2 שנת 2002 ,

הצינור אוויר שמחובר בין הפנס ועד הכניסה לפילטר אוויר קרוע ובלוי ,

הוא מסוג של צמר\בד כלשהו שנהרס עם הזמן .

רציתי להכין צינור מגומי אלסטי כלשהו ולחבר לכניסת אוויר בין הפנס ועד הפילטר אוויר .

אבל אני לא יודע מה הקוטר המדוייק של הצינור שאני יכול להתאים אותו לכניסה של הפילטר אוויר .

מישהו יכול לומר לי מה הקוטר כדי שאני אזמין צינור חדש ?

הצינור הישן לא ברשותי ואין לי אפשרות לדעת מה הקוטר .

 

תודה.

פורסם

בוקר טוב,

אני הזמנתי השבוע צינור מ ebay בדיוק לאותה המטרה. הקוטר הפנימי לבדיקתי הוא 60 מ"מ. עלה בסביבות ה 60 ש"ח כולל משלוח. בארץ לא מצאתי צינור בקוטר המתאים. צינור האלומיניום המוצע פה היה רק בקוטר של 50 מ"מ.

משה.

מגאן 265

פורסם

אני בקליאו שלי (אומנם 1.6) החלפתי לפני כמה שנים את הצינור הזה לצינור אלומיניום, הצינור עלה 45 ש"ח בחנות חלפים בארץ.

 

קיים במגוון מידות.

 

 

פורסם

מעשית, לא הרגשתי שום שינוי בהתנהגות הרכב לאחר התקנת הצינור.

 

לא בסחיבה, לא ברעש ולא בצריכת הדלק.

 

אבל אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאם היצרן ראה לנכון להרכיב אותו, אז יש לו משמעות והוא אינו מיותר.

 

כאמור, לאספקת אוויר קר יותר מחזית הרכב, במקום אוויר חם מתא המנוע.

 

 

ככל הנראה בסל"ד/עומס/מהירות גבוהים ההבדל יבוא לידי ביטוי.

 

 

פורסם

אצלי כן נוסף רעש יניקה (די צורם אני חייב להגיד...) מכיוון תא המנוע. אעדכן אם ישתפר המצב ברגע שמרכיב.

מגאן 265

פורסם
מעשית, לא הרגשתי שום שינוי בהתנהגות הרכב לאחר התקנת הצינור.

 

לא בסחיבה, לא ברעש ולא בצריכת הדלק.

 

אבל אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאם היצרן ראה לנכון להרכיב אותו, אז יש לו משמעות והוא אינו מיותר.

 

כאמור, לאספקת אוויר קר יותר מחזית הרכב, במקום אוויר חם מתא המנוע.

 

 

ככל הנראה בסל"ד/עומס/מהירות גבוהים ההבדל יבוא לידי ביטוי.

 

בוקי קח לך 10 דקות לראות את הניסוי הזה. בגדול, לא היית אמור לראות שום שינוי!

Polo GTI (6R) 2012

פורסם

משה תוכל לשלוח לי לינק לצינור?

שלי כבר בלוי וסידרתי עם סלוטייפ אבל זה לא הכי הסטטי.

תודה רבה !

אגב אצל כל הקליאו הקוטר הוא 60?

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

למה צריך להזמין מ EBAY ב 60 ש"ח כשאפשר לקנות בארץ ב 40?

 

אם תרצה, אני אמדוד בערב את הקוטר שלו באוטו שלי, רוב הסיכויים שזה זהה לשלך (1.6 ו 1.4 באותם שנים דומים מאוד).

 

 

פורסם
משה תוכל לשלוח לי לינק לצינור?

שלי כבר בלוי וסידרתי עם סלוטייפ אבל זה לא הכי הסטטי.

תודה רבה !

אגב אצל כל הקליאו הקוטר הוא 60?

 

http://www.ebay.com/itm/130584824354?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

לא יודע, תבדוק עם מטר, אצלי הקוטר הפנימי היה בערך 57 מ"מ.

 

בוקי אני חיפשתי ב 5 חנויות ביצחק שדה, רק לאחד היה, והוא ביקש 100 שקל (כנראה לצינור אלומיניום שאתה מדבר עליו, עם אורך מתכוונן עד למטר). בסוף גם מסתבר שלא היה לו בקוטר הנ"ל אלא רק 50 מ"מ.

מגאן 265

פורסם

לפי דעתי גם אצלי הוא 5.7 ס״מ,

הסיבה היא שבעיר שלי לא מצאתי מישהו שמוכר, ככה שאני מעדיף לקנות באיבי מבלי לשבור את הראש ביותר מדי חיפושים.

משה איך הצינור?

תודה רבה לכם !

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

 

הקוטר שלו 76 מ"מ. אם אני לא טועה הוא מיועד להתחבר ישירות למצערת, ומשם להתחבר לפילטר אוויר פתוח - בקיצור, לא הצורך שלנו.

 

הצינור עדיין לא הגיע, אעדכן אחרי שארכיב.

מגאן 265

×
×
  • תוכן חדש...