Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הרכב שבכותרת.

הנעה "קרה", דורשת סטרטר ארוך מאוד, בו בזמן שהנעה שניה [אפילו כשהמנוע קר, דהיינו אם אני מכבה אחרי ההנעה הראשונה ומניע שוב] מניע בנגיעה.

 

משיטוט בפורום הבנתי שהחשד נופלעל מצתי חימום או משאבת סולר.

 

הנטיה שלי היא לשלול את המצתים, כי מדובר במזג אוויר חם מאוד [דרום הארץ בימים אלה].

מאידך גיסא, המשאבה שופצה לפני כמה חודשים במוסך צ'מפיון [אינ י רוצה לפרט השם], בעלות שלכמה אלפים, א

צל הבעלים הקודם של הרכב.

 

לפני שאני שם פעמי למוסך רון, אשמח לשמוע חוות דעתכם.

 

בברכה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תבדוק צינורות סולר אל מסנן הסולר וגם אל המשאבה כולל שסתום שיושב על הפילטר סולר.

 

האם החלפת מסנן סולר לאחרונה?

 

האם ניסית לבצע ניקוז אוויר מהמזרקים?

 

אם כל זה תקין בוודאות!!! ואין אוויר מהצינורות כולל הכל (פתרת את בעיית בועות האוויר?)

אז צריך להזין את משאבת הסולר ממיכל חיצוני ולראות לאחר שהרכב עומד זמן רב האם עדיין קשה להניע.

 

ככה תבודד את התקלה ותחסוך כסף רב!

פורסם

אין לי את הידע והכלים לבצע את האמור לעיל.

אמנם יש לי חוש טכני, אבל אין רקע מתאים.

 

אולי בעזרת הסבר ברור אצליח להתקדם לבד.

 

ולגבי הפילטר סולר, הוחלף במסגרת טיפול שוטף לפני 3,000 ק"מ, לאחד מקורי [250 ש"ח!]

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

האם לאחר הטיפול החלו ההנעות הקשות?

 

יש גומיה (עד כמה שאני זוכר) בשסתום שיושב על המסנן סולר, תבדוק אם היא נוזלת/בלויה.

 

האם לפני הרכבת המסנן החדש מילאו אותו בסולר ע"מ להקל על ניקוז האוויר?

פורסם

במשך מס' החודשים ואלפי הקלומטרים מאז הטיפול הרכב הניע בנגיעה.

ההחלפה בוצעה במוסך רון. בשיא המקצועיות. ראיתי שאכן מילאו סולר בפילטר.

 

ייתכן שאוויר חדר למערכת אבל המשאבה לא הרוסה?

 

אני מקווה שאכן זה המקרה, כי קניתי את הרכב רק מהסיבה שהמשאבה שופצה לא מכבר בעלות גבוהה מאוד, מה שאמור היה להקנות לי שקט מגיזרה זו לכמה שנים.

 

תודה על עזרתך!

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

עדכון:

 

הייתי אצל רון. האבחון היה מהיר מאוד: אוויר בצנורות הסולר, כי יש שסתום במשאבה שתפקידו למנוע חזרה של אוויר למיכל, וכנראה הוא כבר לא הרמטי.

 

הפתרון בא בדמות שסתום על הצינור שיוצר מהפילטר, ניקוז אוויר יסודי מאוד, והכל בא על מקומו בשלום.

 

העלות נמוכה מאוד והשירות כמו תמיד מצויין.

 

תודה לרון ולmozman11 שקלע בול.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...