Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפייטון, בניגוד למרצדס, אודי ו-BMW, הוא לא רכב מנקר עיניים, ומי שלא ממש "מבין" במכוניות

עלול אפילו לחשוב שזו סתם עוד PASSAT.

אין רק עשיר ולא עשיר, יש גם אנשים באמצע, והדגם הזה הוא כנראה בשבילם.

 

נכון, יש את אותם אנשים שרוצים רכב פאר שלא ראוותני מדי, האנשים האלה אינם סינים.

הסיני שיש לו כסף אינו כזה, הוא רוצה וחשוב לו להקרין שיש לו כסף.

יכול לומר לך שאני עובד עם לא מעט סינים, לכולם רכבי פאר, כולם נוסעים במרצדס או ב.מ.וו.

 

אגב, עבור אותו אחד שמחפש רכב מפואר ולא נוצץ מדי יש מתחרה מבית- אאודי A8, היא מאוד מפוארת אבל לא מנקרת עיניים.

 

 

גם ל-BMW יש כאן (די קרוב) מפעל מיוחד עם סיורים ואני מאמין שגם עם כל מיני גימיקים, אך לא היה לי זמן להגיע לשם.

אל תשכח שבניגוד למרצדס - VW מחזיקים כאן מפעל ענק לדגם אחד ספציפי.

אני לא רואה היכן ההפסד - אם מתחילים להוציא כסף רק אחרי שיש הזמנה. זה לדעתי "גימיק" שאפילו מרצדס

היתה מאוד רוצה שיהיה לה (כל חברה רוצה בסופו של דבר לעשות כמה שיותר ולהוציא כמה שפחות).

 

מרצדס לא צריכה את ה"גימיק" הזה, על כל פייטון שפולקסוואגן מוכרת היא מוכרת 50 S קלאסים, כנ"ל ב.מ.וו עם סדרה 7.

 

תראה, אין לי מניות בחברה, אך נראה לי שהיצרן השני או השלישי (אני לא יודע בדיוק) בגודלו בעולם

יודע להתנהל עסקית. לאודי מרצדס ו-BMW דגמים טובים יותר, יקרים יותר אך הם מיועדים לקהל שונה (לדעתי).

 

יש המון כבוד והערכה לקונצרן VAG אבל בוא נזכור שרוב מכירות החברה מגיעות מרכבים עממיים ולא רכבי יוקרה.

אף אחד לא צריך ללמד אותם להתנהל עסקית אבל אתה צריך להבין שכשיש לך עסק בינלאומי לעיתים אתה מחזיק סניפים לא רווחיים (סניפים מפסידים) רק כדי להגיד "גם שם יש לי סניף".

במקרה של VW הם מייצרים את הפייטון כדי להראות ש"גם לנו יש מכונית פאר שמתחרה במרצדס וב.מ.וו", אז מה אם היא מפסידה כסף, את ההפסד של כל פייטון מכסים עם 10 גולפים שמוכרים במחיר מופקע בישראל..

 

מרצדס וב.מ.וו נהנות מסטטוס אחר:

 

יש להם קהל לקוחות מאוד חזק ועקבי שמוכן לשלם 200K שקל יותר על הרכבים שלהם בהשוואה לפייטון, 100K כי יש לרכב סמל נחשק יותר ועוד 100K כי זה רכב יותר טוב.

 

אפרופו התנהלות עסקית, מה אתה חושב על הבוגטי ויירון?

 

זה פרוייקט שנולד מתוך צורך להראות "לי יש הכי גדול בעיר ולא אכפת לי להפסיד כסף כדי להראות לכם את זה".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תראה, גם בהיי-טק לכל חברה יש מוצר שלא ממש מכניס כסף, או אפילו מפסידים עליו זה נכון

אך אני לא חושב שזה המקרה בפייטון.

 

אפרופו התנהלות עסקית, מה אתה חושב על הבוגטי ויירון?

 

זה פרוייקט שנולד מתוך צורך להראות "לי יש הכי גדול בעיר ולא אכפת לי להפסיד כסף כדי להראות לכם את זה".

 

אתה נכנס כאן לתחום אחר - מה לגבי F1 של מרצדס - גם שם מפסידים מיליונים.

ומה לגבי כל מכוניות הקונספט (לכל יצרן יש אחת כזו לפחות).

שלא נזכיר למשל את קבוצת הראלי של פורד (או כל יצרן אחר).

 

למקרה הספציפי שהזכרת - הבוגטי זה דוגמה לדעתי לא טובה, מכיוון שזה רכב על שהרבה חולמים עליו, ולמי שיש כסף

גם קונה אותו. אבל נכון, להרוויח עליו לא ממש מרוויחים, אך עדיין כולם רוצים אותו.

×
×
  • תוכן חדש...