Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול אחד החבר'ה החדשים בעבודה אומר שיש לו מערכת בשווי 10K ברכב, כמובן שעניתי בחיוב ללכת ולראות איך היא נשמעת.

בקיצור אני מגיע , יש לו 2 קומפוננטים של HERTZ ניראלי SLK או משהו כזה.

קומפוננט אחד יושב מקדימה , השני יושב במגש האחורי, מדובר על יונדאי לנטרה 2005.

מגבר 4 ערוצים שלא טרחתי אפילו לפתוח את הבגאז' ולראות, ומונו בלוק שמחובר ל2 סאבים של sountstream, לפי מה שהבנתי ההתקנה נעשתה בARTSOUND .

PIONEER8350 דולפינים..

הוא מדליק את המערכת, הכל טוב ויפה עד שהסאבים מתחילים לעבוד, כל הצליל נבלע בסאבים, הסאבים נמרחים, אני אומר לו "תוריד את הגיין מהסאבים קצת אין איזון בין הטרבל לבאס!"

והטענה שלו היא "אם אני מוריד הסאבים לא נפתחים"

בקיצור עוד בחור ששם 10K על מערכת (שכמובן תפרו אותו במחיר) והמערכת נשמעת יותר גרוע מהמערכת המקורית ברכב של אבא שלי.

זוועה פשוט! התאכזבתי וסבלתי כל הנסיעה, לא רציתי להעליב אותו ולהשתיק את הווליום.

פורסם

באמת צריך להפנות אנשים כאלו למפגשים. להעמיד אותם במקומם. אולי אז הם גם יבינו איך להיות קצת תרבותיים עם המערכות שלהם.

פורסם

חחח הוא נהנה עם המערכת שיבושם לו.

סתם רציתי לשתף כמה אנשים לא מודעים למה שיש להם ופשוט לא יודעים על מה לזרוק כסף.

פורסם

ניקה, ההסתכלות שלך קטנונית. אם האיש נהנה מהמערכת שלו, איפה בוזבז כאן כסף?

שני MLK(לא מרצדסים) שני מגברים HU והתקנה ב 10K..איפה תפרו אותו?

הסתכלות מאוד קטנונית.

פורסם
ניקה, ההסתכלות שלך קטנונית. אם האיש נהנה מהמערכת שלו, איפה בוזבז כאן כסף?

שני MLK(לא מרצדסים) שני מגברים HU והתקנה ב 10K..איפה תפרו אותו?

הסתכלות מאוד קטנונית.

 

תאכלס המחיר למחירי הארץ לא יקר בכלל.

פורסם
בחור אשדודי על יונדאי אלנטרה. נכון?

 

אני לא יודע אם הוא מאשדוד, אבל כן צודק לגבי האוטו.

 

 

תאכלס המחיר למחירי הארץ לא יקר בכלל.

 

 

לא יקר?!

2 זוגות קומפוננטים 3000 ש"ח

מגבר 4 ערוצים אני מעריך לא יותר מ1000 ש"ח

מונו בלוק 1000 ש"ח ..

2 הסאבים + התיבות הוא אמר לי 1400 ש"ח..

הפיוניר דולפינריום שלו 1000 ש"ח?

 

 

7.5 מערכת (הגזמתי) , ועוד 2.5 התקנה הגיוני.. או שהתקינו לו עם כבלים מזהב או שתפרו אותו קצת הרבה

פורסם

איך בכלל אפשר להגיד אם זה יקר או לא? להרץ יש המון סטים ואף אחד לא נקרא slk וכמו שניראה לי אתה גם לא מדבר על mlk כי mlk165 כבר לא מייצרים וmlk2 היה גומר לבד את התקציב. מגברים יש ב500 שקל ויש גם ביותר מ5000, כנ"ל לגביי חיווט וכל דבר אחר. לגבי זה שזה היה נשמע רע, אני בטוח שעם קצת כיוון היה אפשר להוציא מזה תוצאה טובה יותר כמו מכמעט כל מערכת.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

אני משוכנע שתפרו אותו במחיר כי המערכת לא נשמעת מספיק טוב!!!

אם המתקין דפק אותו בכל הנוגע לכיוון המערכת סימן שהוא דפק אותו גם במחירים על הרכיבים ובהתקנה עצמה, מחר אני אברר את כל הרכיבים ואבדוק איזה מגברים הכניסו לו שם לבגאז' ואז נוכל להיות חכמים :)

פורסם
אני לא יודע אם הוא מאשדוד, אבל כן צודק לגבי האוטו.

 

 

 

 

 

לא יקר?!

2 זוגות קומפוננטים 3000 ש"ח

מגבר 4 ערוצים אני מעריך לא יותר מ1000 ש"ח

מונו בלוק 1000 ש"ח ..

2 הסאבים + התיבות הוא אמר לי 1400 ש"ח..

הפיוניר דולפינריום שלו 1000 ש"ח?

 

 

7.5 מערכת (הגזמתי) , ועוד 2.5 התקנה הגיוני.. או שהתקינו לו עם כבלים מזהב או שתפרו אותו קצת הרבה

 

 

נראה לי קצת התבלבלת,סט קומפוננט אחד כזה עולה 3K אם באמת מדובר בMLK.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אז אני אתקן את עצמי, הסטים לא נשמעים כמו משהו שעולה 3000 ש"ח לזוג (כנראה שטעיתי בדגם, כי הבחור בעצמו לא יודע מה הדגם ואם להיות כנה, אני לא מכיר סטים של HERTZ)... ולצורך השוואה הדוטק נשמע יותר טוב...

פורסם

איך סט של 3000 שקל אמור להישמע? אם התנאים/כיוונים לא טובים (אני מניח שהתנאים/כיוונים שם לא טובים כפי שאתה מתאר).

סט ברמה גבוהה אמור להיות בתנאים שיתאימו לו, איטום, תיבות, זויות, וכל מה שנדרש.

ואתה לא יכול להשוות סוגים של סטים אם הם לא על אותה הגברה, לא על אותו HU, ובטח שלא באותם תנאים.

פורסם

אין מספיק עוצמה!! לפני שהסאבים ניכנסים לפעולה אין מספיק עוצמה ברכב בכללי!! אין שום קשר לזוויות או איטום הרמקולים לא נשמעים טוב מספיק!!!

מרגישה כמו מערכת זולה אם בכלל...

מ-2 זוגות של קומפוננטים הייתי מצפה לקצת רעידות בדלתות, קצת נפח, אבל זה נשמע אנמי וחלש, רק כשהסאבים מתחילים לעבוד אתה רואה את המראות רועדות ופתאום אין בכלל מוזיקה אתה שומע רק "בוםםםםםםםםםם" נמרח כזה...

פורסם

עוצמה?

מה הקשר בין עוצמה לבין הרמה של הסט? זה הכל עיניין של כיוון ובטח עיניין של תנאי האלמנטים.

כל מה שאתה מתאר זה כיוון ותנאים (איטום/בניות/זויות), אם זה נמוכים מהמידבאסים ואם זה נפח וכולי וכולי.

ובקשר לסאבים שוב, זה עיניין של כיוון, הורדת גיין או שליטה מהHU תפתור את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...