Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לעשות דייטלינג מקיף לרכב , שהשלבים הם :

-קודם שטיפה טובה

-פלסטלינה

-פוליש

-גלייז

-אוטם

(מקווה שלא שכחתי משהו ).

הכול נשמע טוב ויפה אבל הבעיה שאני לא מוצא את הזמן לעשות את כול זה, כלומר:

*לעשות בערב - בשכונה שלי כשמחשיך אין אור רחוב (מקולקל ) ואז לעשות את הטיפול כשחשוך , לא נראה לי שטוב.

*לעשות מוקדם בבוקר - נגיד אני אקום ב5:00 , יישאר לי איזה שעתיים \ שלוש עד שתזרח השמש ובמצב הזה לא הספקתי כלום והרכב נשאר עם חצי עבודה ( שזה גם לא טוב ) .

***ידוע לי שלא מומלץ לבצע טיפול כשכבר מתחיל להיות חם \שמש זורחת וכדומה ***

*** אין לי חניה פרטית עם צל ***

 

מה עושים ?

פורסם

אתה צריך זמן זה דבר ראשון.

דבר שני אתה יכול לחלק את העבודה לימים או שעות,זה כבר יותר נוח.

נניח בבוקר אתה שוטף את הרכב ואחר הצהריים פלסטלינה ווקס או כל דבר אחר.

אני למשל עשיתי חלוקה לשלושה ימים,כי לא היה לי הרבה זמן באותה התקופה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אין איזה מקום עם צל שאתה יכול לחנות שם ? (אפילו איזה חניות בחינם שיש חניה רחבה או משהו)

חלוקה לימים אתה בחור אזוקר מסויים ועובד עליו , גג, מכסה מנוע, דלת, וכו'.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

תמצא מקום שתוכל לבצע בו את העבודה,בחניון כלשהו או אצל חבר העיקר שיהיה גישה לברז מים ולדעתי זה מספיק(ואור כמובן)

אני במקומך הייתי הולך לאיזה מקום ששוטפים ידנית ואין להם יותר מדי עבודה,מבקש שטיפה רגילה ואז מתחיל בדיטיילינג שם אצלהם(בדרך כלל יש להם מקום מוצל)

למשל,בחניון קניון חולון יש שטיפה טובה,אחרי השטיפה אתה יכול לחנות את הרכב בחניה אחרת בחניון ולעשות את הטיפול.

אני מאמין וגם ראיתי שיש עוד שטיפות בחניונים של קניונים אחרים ,תחפש.

Miata ND2

 

פורסם

אני למשל קם בבוקר עושה שטיפה ואז הולך למשל לשוק העירוני כי שם יש צל,או באמת לחלק,למשל

יום א: שטיפה+פלסטלינה.

יום ב: פוליש

יום ג: גלייז+אוטם.

 

השאלה האם רכב שלך זקוק לפוליש?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני למשל קם בבוקר עושה שטיפה ואז הולך למשל לשוק העירוני כי שם יש צל,או באמת לחלק,למשל

יום א: שטיפה+פלסטלינה.

יום ב: פוליש

יום ג: גלייז+אוטם.

 

השאלה האם רכב שלך זקוק לפוליש?

 

1. לגבי פוליש - המצב של הצבע מצויין אבל בכול זאת אני רוצה להחיות אותו וגם יש פה ושם שריטות קלות.

דיברתי עם אוטוסטור והם המליצו לי על Ultimate Compound+ ספוג כתום,

שאלתי אותם בדבר סיכונים בלעשות פוליש לבד והוא אמר לי שבביצוע ידני כמעט ואי אפשר לפגוע בצבע ושאני אסיר דאגה מליבי.

 

2.לגבי ביצוע טיפול -

בכול יום אני צריך לשטוף מחדש את הרכב?

איך אני יכול לחלק את הרכב לחלקים כך שיהיה לי יותר נוח לבצע את זה?

אני שואל את זה ^ כי עומד אצלי איזה שהו פחד שאני לא אספיק וכו' וזה מה שעוצר ממני להתחיל .

פורסם

בגלל שיש לך הרבה עבודה תעשה כל יום שאתה בוחר חלק אחר, יום אחד תתמקד בביצוע כל השלבים על מכסה המנוע, יום אחר שיהיה לך נוח אז על הגג, יום אחר על הדלתות וכו.. אני לא מוצא סיבה או בעיה כלשהיא לעשות כל פעם חלק אחר, זה לא שיהיה הבדל רציני בשחיקה של האוטם או הווקס בין החלקים ברמה של כמה ימים.. ובכל מקרא ביום שאתה מסיים את החלק האחרון אתה יכול למרוח שכבת אוטם על כל הרכב שוב וככה זה יהיה אחיד

פורסם

חנייה תת קרקעית באיזה קניון-רד לקומה הכי נמוכה ותחנה בפינה הכי רחוקה.

מים תמלא בבקבוקים מהבית

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
חנייה תת קרקעית באיזה קניון-רד לקומה הכי נמוכה ותחנה בפינה הכי רחוקה.

מים תמלא בבקבוקים מהבית

 

הלוואי והיה אפשרי אבל ישר הנהגים ילשינו לשומרים ואלה יזמינו את סיירי החברת שמירה,

ויגרשו אותי בגלל שאני תופס סתם חניה .

אני לא מחפש צרות, תודה על העצה.

פורסם

זאת אחת הסיבות שכל הזמן שטפתי את הרכב עם תרסיס יבש , פשוט אין מקום לשטוף נורמלי בצורה איכותית.

להתחיל לשטוף לקראת החשיכה הכבדה זה נראה לי מיותר וטיפשי.

 

תקנו אותי, אבל נגיד היום היה יום כולו מעונן חלקית כמעט בלי שמש אם בכלל אבל עדיין היה חם עד מאוד, האם במצב כזה אפשר לנקות את הרכב נגיד בגלל שאין שמש אבל עדיין חם?

פורסם

מה עושים ?

 

 

ישנה אפשרות לשלם לעסק שיאפשר לך לעשות זאת שם. הרבה מכוני שטיפה נותנים אופציה כזו.

 

בנוסף יש את יעקב אלטר (פתח תקווה) שמאפשר לעשות זאת אצלו ובנוסף הוא מספק ציוד עזר כמו מים, חשמל ועוד כמה דברים שכנראה לא תקבל במקומות אחרים. אני חושב שהסכום שהוא גובה הוא די סמלי עבור יום שלם בהתחשב בעובדה שהוא מספק גם ידע והכוונה.

נאמר לי שמדובר על 150 ש"ח בקירוב, אולי אני טועה.

 

אם יש לך שטיפה כלשהי באזור מגורייך אולי שווה להתיידד עם הבעלים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
זאת אחת הסיבות שכל הזמן שטפתי את הרכב עם תרסיס יבש , פשוט אין מקום לשטוף נורמלי בצורה איכותית.

להתחיל לשטוף לקראת החשיכה הכבדה זה נראה לי מיותר וטיפשי.

 

תקנו אותי, אבל נגיד היום היה יום כולו מעונן חלקית כמעט בלי שמש אם בכלל אבל עדיין היה חם עד מאוד, האם במצב כזה אפשר לנקות את הרכב נגיד בגלל שאין שמש אבל עדיין חם?

 

בשני המקרים הפח יתחמם ולא יהיה בר ליישום חומרים כי עד שתתחיל לעבוד , תוך שניה זה יתייבש.

לא עשינו בזה כלום וגם יכול להיגרם נזק לצבע.

 

בקיצור בעיה גדולה!!!

פורסם
זאת אחת הסיבות שכל הזמן שטפתי את הרכב עם תרסיס יבש , פשוט אין מקום לשטוף נורמלי בצורה איכותית.

להתחיל לשטוף לקראת החשיכה הכבדה זה נראה לי מיותר וטיפשי.

 

תקנו אותי, אבל נגיד היום היה יום כולו מעונן חלקית כמעט בלי שמש אם בכלל אבל עדיין היה חם עד מאוד, האם במצב כזה אפשר לנקות את הרכב נגיד בגלל שאין שמש אבל עדיין חם?

 

אם יש בחוץ 30 מעלות חום זה לא משנה שהעננים מסתירים את השמש.

הפח יהיה לוהט. אתה יכול לזרוק עליו ביצים ולהכין חביתה במקום לנקות.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...