Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלפא לא תהיה כלכלית באף גיל, כי תמיד תהיה אלטרנטיבה. קיה פיקנטו/פיאט פנדה תהיינה נכונות יותר כלכלית בכל גיל, כנראה אפילו במשפחה עם ילד אחד (עגלה תיכנס בעמידה, גם אם בקושי בחלקן). אני מאמין שאם הצורך של פותח השרשור היה התניידות גרידא, היה שואל על מיני/סופרמיני משומשת במצב טוב. אלפא אף פעם לא צריכים, אלא רוצים, בדיוק כמו שמי שאינו נהג מירוצים מקצועי לא באמת צריך רכב ספורטיבי. במסגרת הרצון, הוצע לפותח השרשור הפתרון המעשי יותר, מקווה שהוא ילך עליו.

 

לפותח השרשור - תפנה לך קצת זמן באיזה שישי ותקפוץ למפגש של מועדון אלפא בהרצליה. תראה את המכוניות באופן בלתי אמצעי, תדבר עם הבעלים על כל הדברים. תקבל פרספקטיבה אמיתית ותוכל להחליט בעצמך.

 

אני מסכים עם כל מילה. ויש החלטות לא כלכליות שעושים למען עצמך. אבל גם לדברים כאלה כדאי שיהיה תזמון ואמצעים מתאימים. צריכים להתקיים מספר תנאים. וצריך לראות את התמונה הגדולה ולנסות להבין אם זה נכון כעת. אני לא אומר לא ללכת על זה, אלא לשקול בכובד ראש.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

המחירון יהיה ב-20 הנמוכים והמחיר בפועל יהיה כנראה איפשהו בין 15 ל-22, תלוי ברכב הספציפי שימצא. יישור קו יכול בכיף לעבור את ה-5-7, שוב תלוי ברכב הספציפי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

איזו היענות! אני קורא כל תגובה ושמח לקבל נקודת מבט של כל אחד בקשר לרכישה, בעיקר בגלל שלהורי אין רכב ואלו רק אתם וחברים קרובים שעוזרים לי בנושא, תודה רבה.

 

RK - אכן ירדתי מרעיון ה156 ועברתי ל147 בעקבות המלצתך, הביטוח חובה + צד ג' יעלה לי 5500 ש"ח ומקיף ב"כלל" (היחידה בארץ שהסכימה לעשות את הביטוח, 8800) כמובן, כמו שSlow Sprinter אמר, גם אני רוצה לשמור על החוקים אבל בטח אני יעשה שטות פה או שם, בכל מקרה כמו שאני מכיר את עצמי אני לא יגיע למצב שאני ישתמש במקיף ולכן החלטתי לעשות צד ג' וחובה בלבד. בנוסף אשמח לקבל מידע על המפגש של המועדון, אשמח לבוא.

 

Slow Sprinter - דבר ראשון, תודה על ההתעניינות אך עניין האחריות לא עלה אפילו פעם אחת כשהתייעצתי לגבי רכב עם הורי והמשפחה(ולא שהם לא מודעים לסכנות), רק העניין הכלכלי עלה בדיון וכן אני רוצה את הרכב למספר סיבות, ביניהן הנסיעה באוטובוס שהפכה לבלתי נסבלת בעיני.. בתור מישהו שנמצא באוטו של משפחה \ הורים של חברים במקרים מיוחדים ורואה את כל היתורונות באפשרות שלא לתכנן את סדר היום שלך לפי זמני הנסיעה באוטובוס, באפשרות הניידות שהופכת לפחות ופחות מוגבלת בשימוש באוטו.

בנוסף הסיכון והאחריות (הכלכלית) הינם דווקא דבר שמאוד מעניין אותי, לתחזק אלפא כתלמיד ולשאת בתוצאות החיוביות \ שליליות זהו דבר מאתגר.. אומנם ישנה את האפשרות שאני אאבד 20K שלא יחזרו (אפשרות שאני והורי מסכימים שאפשר לספוג) אך קשה לי לראות מצב שבו אני אאבד את כל ה70K בלי לראות את זה מגיע ולעשות משהו לגבי זה. לגבי קורות חייך אשמח לשמוע.

 

בכל מקרה, לא סיימתי להתייעץ ואני עדיין אשמח לשמע דעות שונות.. בינתיים אני מחשב עלויות הביטוח, מתעניין על מחירי תיקון ומנסה לחזות מקרי בעיות אפשריים ועניין תחזוקת האלפא נשמע לי אפשרי מאוד,בינתיים לא נשמע לי שזה ישבור אותי כלכלית.. אבל אני עדיין מחפש מידע ודעות ומתעניין.

תודה :-)

 

 

פורסם
איזו היענות! אני קורא כל תגובה ושמח לקבל נקודת מבט של כל אחד בקשר לרכישה, בעיקר בגלל שלהורי אין רכב ואלו רק אתם וחברים קרובים שעוזרים לי בנושא, תודה רבה.

 

RK - אכן ירדתי מרעיון ה156 ועברתי ל147 בעקבות המלצתך, הביטוח חובה + צד ג' יעלה לי 5500 ש"ח ומקיף ב"כלל" (היחידה בארץ שהסכימה לעשות את הביטוח, 8800) כמובן, כמו שSlow Sprinter אמר, גם אני רוצה לשמור על החוקים אבל בטח אני יעשה שטות פה או שם, בכל מקרה כמו שאני מכיר את עצמי אני לא יגיע למצב שאני ישתמש במקיף ולכן החלטתי לעשות צד ג' וחובה בלבד. בנוסף אשמח לקבל מידע על המפגש של המועדון, אשמח לבוא.

 

תודה! :-)

 

המפגש מתקיים מחר, כמדי יום שישי, בחניון שבין הרחובות יוחנן הסנדלר וגלגלי הפלדה בהרצליה, מול קפה מצדה. החבר'ה מתחילים להגיע לקראת השעה 16:00. תבוא בכיף :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מצטרף להמלצה על ה147, יש לי אחת והיא מאוד מהנה ואמינה באופן שמפתיע גם אותי.

הסוד לדעתי הוא תחזוקה ברמה גבוהה כך שמה שחשוב הוא לחפש מכונית שטופלה כמו שצריך ובמוסכים מתאימים.

תעלה לכאן מכוניות רלוונטיות ותקבל דיעה.

לעניין גיל ואלפא, תקנה ותהנה. יהיו לך עוד מספיק שנים שבהם תאלץ לוותר על תחביבים לטובת דברים "חשובים" יותר.

פורסם
תודה! :-)

 

המפגש מתקיים מחר, כמדי יום שישי, בחניון שבין הרחובות יוחנן הסנדלר וגלגלי הפלדה בהרצליה, מול קפה מצדה. החבר'ה מתחילים להגיע לקראת השעה 16:00. תבוא בכיף :wink:

 

ב16:00 מאוד בעייתי בשבילי.. הרכבת מסתיימת בדיוק באותה שעה, אם מתישהו יהיה מפגש ביום אחר \ שעה מוקדמת יותר אשמח לבוא.

 

מצטרף להמלצה על ה147, יש לי אחת והיא מאוד מהנה ואמינה באופן שמפתיע גם אותי.

הסוד לדעתי הוא תחזוקה ברמה גבוהה כך שמה שחשוב הוא לחפש מכונית שטופלה כמו שצריך ובמוסכים מתאימים.

תעלה לכאן מכוניות רלוונטיות ותקבל דיעה.

לעניין גיל ואלפא, תקנה ותהנה. יהיו לך עוד מספיק שנים שבהם תאלץ לוותר על תחביבים לטובת דברים "חשובים" יותר.

 

אכן אדאג לה טוב, 147 בקרוב אצלי :)

×
×
  • תוכן חדש...