Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

מאז ומתמיד אהבתי בעלי חיים, וחשבתי לנסות לרכוש מקצוע "בתחום".

אשמח אם תעזרו לי למקד את עצמי לתחום ספציצפי. אני מתאר לעצמי שקימיים הרבה מקצעות הקושרים לבעלי חיים

שאין לי מושג על קיום בכלל:roll:

 

לבנתיים נתקלתי בעוזר וטרינר שזה נשמע טוב

אבל אין לי מושג עם זה מקצוע נדרש.

 

נ.ב

מאלף כלבים ,וספר כלבים, זה לא מה שאני מחפש.

ובנוסף

מה דעתכם

על המכללה מגן דוד ירוק, ועל הבית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה?.

תודה.

פורסם

בעלי חיים באיזה קטע? זואולגיה? כמו חוקר? אתה רוצה חנות של מפלצות כמו באגירה?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הכיון הוא לא חנות ומקצוע שהוא פחות עיוני מעבר לזה אני די פתוח כרגע לרעיונות והצעות.

פורסם

אם אתה באמת אוהב בעל"ח, תתרחק ממקצועות כאלו.

 

בשנה וחצי שהייתי עוזר וטרינר נכנסתי לדיכאון, כל מה שאתה רואה במהלך משמרת של 12 שעות זה סבל של חיות, אותי אישית זה שבר.

 

לא היה לי שום בעיה גם עם המטלות הכי מסריחות בתור אסיסטנט, כמו ניקוי צואה וקיא ושפרצים של דם, מהכלובים, מהריצפה או ממני, הקטע הנפשי שבר אותי.

 

ואם אתה מהטיפוסים שלא מסוגלים להגיד "לא" זאת דרך בטוחה למצוא את עצמך אחרי שנתיים עם 10 חתולים, שלושה כלבים ותלונה של ועד הבית שלך.

×
×
  • תוכן חדש...