Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

בימים האחרונים התחילה תופעה מוזרה ברכב. חצי דקה לאחר כיבוי המנוע נשמע צליל של יציאת אוויר מכיוון תא המנוע. כל הזמן הנעתי וכיביתי את המנוע כדי לשמוע מהיכן מגיע השריקה.

בהתחלה חשבתי שזה מכיוון הרדיאטור אך כשפתחתי את פקק מילוי נוזל הקירור לא יצא אוויר וגם הטמפ' היתה נורמלית.

לבסוף גיליתי מהיכן מופיעה פריקת האוויר הזאת, מכיוון מערכת הבלמים בתא המנוע (נראה לי שקוראים לה מגביר בלמים). כאשר אני מכבה את המנוע ומחזיק את דוושת הבלם לחוצה, ברגע ששומעים את השריקה, אז הדוושה של הבלם עולה קצת למלע ואפילו דוחפת את הרגל שלוחצת.

 

הרכב הוא אופל אסטרה מנוע 1400 שנת 1992 קרבורטור. הרכב לא מראה שום סימנים חוץ מרעש של פריקת אוויר. לא הרגשתי שום הבדל בעוצמת הבלימה, נוזל בלמים לא חסר, הרכב לא מתחמם, לא מקרטע והכל כרגיל- תקין.

 

יש סיבה לדאוג?

 

 

חג-שמח :-D

 

דימה

פורסם
שלום!

בימים האחרונים התחילה תופעה מוזרה ברכב. חצי דקה לאחר כיבוי המנוע נשמע צליל של יציאת אוויר מכיוון תא המנוע. כל הזמן הנעתי וכיביתי את המנוע כדי לשמוע מהיכן מגיע השריקה.

בהתחלה חשבתי שזה מכיוון הרדיאטור אך כשפתחתי את פקק מילוי נוזל הקירור לא יצא אוויר וגם הטמפ' היתה נורמלית.

לבסוף גיליתי מהיכן מופיעה פריקת האוויר הזאת, מכיוון מערכת הבלמים בתא המנוע (נראה לי שקוראים לה מגביר בלמים). כאשר אני מכבה את המנוע ומחזיק את דוושת הבלם לחוצה, ברגע ששומעים את השריקה, אז הדוושה של הבלם עולה קצת למלע ואפילו דוחפת את הרגל שלוחצת.

 

הרכב הוא אופל אסטרה מנוע 1400 שנת 1992 קרבורטור. הרכב לא מראה שום סימנים חוץ מרעש של פריקת אוויר. לא הרגשתי שום הבדל בעוצמת הבלימה, נוזל בלמים לא חסר, הרכב לא מתחמם, לא מקרטע והכל כרגיל- תקין.

 

יש סיבה לדאוג?

 

 

חג-שמח :-D

 

דימה

אם הרעש נשמע בתא המנוע, גם ללא לחיצה על דוושת הבלם, אזי שסתום חד כווני של מגבר הבלם דולף ויש להחליפו.

 

במידה שהרעש נשמע מתא הנוסעים, מכוון הדוושות, אזי מגבר הבלם תקול ויש להחליפו.

 

גש למוסך לצורך בדיקה רצינית יותר של בעל מקצוע.

פורסם

שלום.

 

תוספת קטנה.

יכול להיות דליפה גם מצינור הוקום שמיתחבר לסעפת יניקה, או לאחד מהחיבורים.

באופל הצינור הוא מפלסיק ולא מגומי והוא מחובר בעזרת ניפל (מפתח 19 מ"מ) לסעפת.

יש לבדוק אם הניפל לא משוחרר.

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...