Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב תודה לכל העוזרים.

קיבלתי המלצות על בחור בשם שפרן מקלדס בראשון שהוא אומן בפחחות וצבע, מישהו מכיר או שמע ויכול למסור מידע על זה?

ושוב לכל אלה שטוענים אין מה לגעת או לתקן, אתם לא מבינים את האכזבה והכאב לראות את השפשוף המיותר הזה בטח בשביל בחור צעיר שהוא חייל שקיבל רכב חדש וכבר יש לו חמסה כזאת על הרכב. זה מבאס מאוד לכן אם אפשר לתקן בצורה הכי פשוטה טובה מדוייקת ומקורית, ולהמשיך לשמור על הרכב למה לא?.

וברכב מותקן איתוראן סייב ככה שלא מדאיג אותנו ויש ביטוח מקיף.

קיבלתי גם המלצות על אוטופיקס, יעקוב אלטר, גם על בחור בשם דימה האם מישהו מכיר או יודע על המקומות האלה התנסה ויכול לשפוך מידע עליהם?

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

ברור שלא אחרי כול שריטה,אבל בחייאת ברכב בן יומיים?

כמו כן זה תלוי באזור שאתה גר,אם אתה חונה במקום שיש בו סיכויים גבוהים או הרבה תנועה אז כן לא תצבע כול פעם,אבל אם זה מקום שקט שפעם ב.. קרה כזה מקרה,כן הייתי צובע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האם מישהו שמע על אוטופיקס, יעקוב אלטר, Ness Detail, גם על בחור בשם דימה שעשו אצלהם עבודות כאלה ואחרות או דומות למקרה הנ"ל שיכול להעיד איך יצא?

yulianx הרכב חונה בבית פרטי עם חנייה מקורה, ובבסיס יש חנייה בפנים ככה שלא אמור להיות כזה מסובך.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

אם ככה הייתי צובע בלי לחשוב,כי הסיכוי שיקרה לרכב משהו הוא נמוך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם ככה הייתי צובע בלי לחשוב,כי הסיכוי שיקרה לרכב משהו הוא נמוך.

 

שמעתי על יעקב אלטר פה בפורום אבל לתת עליו המלצה אישית אני לא יכול.

אמנם לא הרכב שלי אבל כמה ימים אחרי קבלת הליסינג(איי שם לפני שנתיים וחצי) נתתי את הרכב לעובדת והיא שפשפה לי את כל צד שמאל על עמוד-מההתחלה ועד הסוף-יישרה לי את הרכב :-D

והיא עוד אומרת שאין לה מושג מי עשה את זה...בטח העמוד הסתובב סביב האוטו.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
האם מישהו שמע על אוטופיקס, יעקוב אלטר, Ness Detail, גם על בחור בשם דימה שעשו אצלהם עבודות כאלה ואחרות או דומות למקרה הנ"ל שיכול להעיד איך יצא?

yulianx הרכב חונה בבית פרטי עם חנייה מקורה, ובבסיס יש חנייה בפנים ככה שלא אמור להיות כזה מסובך.

 

כולם מאוד מקצועיים לפי ההמלצות בפורום, את העבודות של אלטר ונס דיטייל יצא לי גם לראות, הבעיה שהם דיי יקרנים.. תברר מחיר באוטופיקס הם נראה פשרה טובה בין מחיר לאיכות (הרכב חדש אבל לא פורשה מן הסתם).

פורסם

מכיר אישית את יעקב אלטר ויבגני.

 

אצל יבגני ביצעתי דיטיילינג לפאביה TSI האקס אקסית (בבעלות חבר טוב שלי). המחיר לא היה זול והתוצאה מסובבת ראשים.

 

אצל אלטר ביצעתי תיקון פחחות PDR לפוקוס, אחרי שאיזה אידיוט (כנראה משאית קלה, לפי גובה המכה) נגח במכסה מנוע של הפוקוס וברח - בקניון הזהב. אלטר משך החוצה את המכה כלא הייתה, רק תיקון הצבע הנקודתי (עם מכחול) יצא מאכזב - וזאת לא באשמתו של אלטר כמובן. הפחח ה"יקר" של פורד (ברחובות) נתן לי צבע בקוד הלא נכון, כך שהתוצאה הסופית (מבחינת הצבע / גוון) קצת מעצבנת.

 

אלטר היקר ביקש ממני לארגן צבע מקורי והבטיח שיסדר לי זאת עד לשביעות רצוני. כנראה שאקפוץ אל "טופקולור" ואקנה לי צבע (כספריי) ונסדר זאת סופית - ולאחר מכן היא תעבור גם דיטיילינג אצל אלטר :-)

 

את שפרן אני מכיר, הוא תיקן טיפל ברכבים של חברים (גם צביעה מלאה) - טיב העבודה היה טוב להפליא, למרות שזכור לי כמה פיקשושים קטנים בפיניש (לא משהו שלא ניתן לפתור בדיטיילינג). אוטופיקס ידועים כתותחי על בכל הקשור לפחחות וצבע, קח בחשבון שהם לא זולים במיוחד. אם תרצה המלצה נוספת, יש לך את "אבי בר" בראשון לציון (אזה"ת ישן), עוד פחח אומן - וכמובן שהמחיר בהתאם.

 

בסופו של יום, עם כל העצבים והדכאון - הייתי משאיר זאת ככה "למזל טוב". עדיף זה מאשר פגיעה במכסה מנוע, תאמין לי... :evil:

אם זה בכל זאת כל כך מפריע ומציק ליניב, זה בסה"כ פגוש והרכב חדש לחלוטין, כל אחד מהפחחים (שפרן / אוטופיקס / אבי בר) יוכלו לצבוע אותו מחדש ולא אמורה להיות שום בעיה שהיא בהבדלי הצבע מול שאר חלקי הרכב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מניסיון שלי עם שריטה ברכב חדש ועם כמה מהחברה שהוזכרו פה חבל על הכסף

אתה הולך הם מורחים אותך בכל מיני סיפורים , והם משחקים אותה סופרמן של תיקון שריטות , אם אתה לא רוצה לצבוע תרכוש צבע מקורי עם מברשת מקחול מיוחדת או מברשת מאוד דקה ותמלא את השריטה , ותטשטש אותה , תאמין לי חבל על הכסף ,

אני אישית הפסדתי קרוב לאלפיים שקל על השטויות האלה ולא יצא שום דבר אם הייתי צובע מהתחלה הייתי חוסך הרבה כסף , אבל מה לעשות לא רוצה לצבוע כי זה רכב חדש , בסוף הלכתי אצל פחח מחולון אחרי המלצה של חבר , הוא מאוד הוגן וישר , הסתכל על השריטה וחד וחלק אמר אי אפשר לתקן רק אם צובעים והוא לא המליץ לי לצבוע , הוא מילא את השריטה עם צבע תואם , ואמר לי סע לשלום , אפילו סירב לקבל כסף , ובכן ידידי תשמור את הכסף שלך ושל אחיך וסעו בדרכים טובות .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

×
×
  • תוכן חדש...