Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נצפתה CTI 1900 מקורית מהחברה שנת 93


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי לצפון להורים שלי ופתאום בלי שום התראה מוקדמת

 

205 CTI מנוע 1900 מקורית (לא האמנתי לבחור הוא הראה לי רשיונות), מכונית מאוד מאוד שמורה ויפה בצבע לבן, שנת 93 יבוא אישי.

 

כן ירבו מכוניות כאלו בארצנו

 

יש לציין שהרכב הורד מהסיפון בתור 1900 ולא בתור שום דבר אחר.

פורסם
ו?

הוא מוכר אותה או שעצרת אותו ושאלת?

נראה לך שהוא ימכור אוצר שיש לו ביד????

 

חוץ מזה הבחור מאושר מאוד מאוד מהאוטו

 

אולי יהיה אפשר לראות אותו במפגש PSI הקרוב יש לי את הטלפון שלו הוא ביקש ממני להודיע לו

פורסם
נראה לך שהוא ימכור אוצר שיש לו ביד????

 

חוץ מזה הבחור מאושר מאוד מאוד מהאוטו

 

אולי יהיה אפשר לראות אותו במפגש PSI הקרוב יש לי את הטלפון שלו הוא ביקש ממני להודיע לו

הוא יד 1?

Back to the original - NC again.

פורסם

זה מזכיר לי באופן עצוב מאוד מקרה דומה.

 

פגשתי בחור, כבן- 35, שקנה בזמנו (שנת 95) מהחברה ZX16V, לבנה מלוקקת ומדהימה.

אני לא מאמין שיש בארץ עוד 16V בכזה מצב.

 

ולא, הוא לא מוכן למכור (למרות שהצעתי לו כמה וכמה עסקאות מעניינות)....:cry::-(

פורסם

יש בחיפה 1900 מקורית שנת 93 צבע לבן יד רביעית.

 

הוא דורש 28.....

יכול להיות שזה אותו בנאדם, פשוט לא שמת לב ליד ברשיון....

את השם אני לא זוכר, אבל אנסה להשיג פרטים בקרוב

פורסם
יש בחיפה 1900 מקורית שנת 93 צבע לבן יד רביעית.

 

הוא דורש 28.....

יכול להיות שזה אותו בנאדם, פשוט לא שמת לב ליד ברשיון....

את השם אני לא זוכר, אבל אנסה להשיג פרטים בקרוב

אתה מדבר על הGTI של הבחור הצרפתי אני מדבר על CTI יש הרבה הבדל

 

בCTI אין גג :wink:

פורסם
זה האקזמפלר שהייתי רוצה...זה ולא אחר!
אם זה הרכב שאני מכיר זה בכלל לא CTI אלא CT 1.4 ולדעתי הסבו אותו אם כבר - אבל אולי אני טועה בכל מקרה אם הרכב הזה אכן קיים ומקורי אז אני מוכרח להודות שה CTI שלי יורדת למקום שני בארץ....

שיט!!!!!!!!!!!!

אלון

פורסם
אם זה הרכב שאני מכיר זה בכלל לא CTI אלא CT 1.4 ולדעתי הסבו אותו אם כבר - אבל אולי אני טועה בכל מקרה אם הרכב הזה אכן קיים ומקורי אז אני מוכרח להודות שה CTI שלי יורדת למקום שני בארץ....

שיט!!!!!!!!!!!!

אלון

מדובר ב1900 מקורית לא באחת ששינו אותה.

הבחור לא מעוניין לשנות כלום באוטו הוא מרוצה מהאוטו איך שהוא. (הכל מקורי)

106 ראלי דור1

×
×
  • תוכן חדש...