Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שחיפשתי, התייעצתי ובדקתי פחחים ומצבעיות החלטתי שאני עושה צעד אחד גבוהה.

עלתה לראשי המחשה ליצבוע את הרכב לבד יש לי קומפרסור, אני יקנה אקדח צבע מיקצועי בעל מיכל עשוי מניקל שתכולתו היא ליטר וחצי שמתחבר לקומפרסור

ויקנה את החומרים הנידרשים והכי איכותיים.

יש לאבא שלי מפעל והוא נתן לי לעבוד על האוטו אצלו במפעל, זה מקום סגור ונקי (שאומרים מפעל ישר מתפלאים, איך המקום יכול להיות נקי. אבא שלי בן אדם נקי ומסודר)

בקיצור אז החלטתי ללכת על זה וליצבוע את הרכב שלי לבד

הרבה אנשים אומרים לי שיש לי ידיים טובות בהרבה דברים

במיוחד דברים שקשורים אליי.

 

קניתי מכונת שיוף וקניתי את האקדח צבע ואני מתכוון ללכת על זה עד הסוף

אבל יש לי שאלה קטנה אני מחפש מקום אמין שיכול לספק לי חומרים אייכותיים.

מישהו יכול להמליץ לי?

 

 

תודה לעוזרים מראש :) :)

פורסם

אפשר להצטרף אלייך ולצבוע איתך??אני גם מתכוון לצבוע רכב משפחתי בעצמי ואין לי מקום:-(:-(

לגבי מקום לקניית חומרים: טופ קולור בתל אביב,בהצלחה.

פורסם
אל תשכחו לצלם תמונות של כל התהליך - זה יהיה מעניין!

גם של הכלים והחומרים

 

לחלוטין.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

אני מנסה לעלות תמונות של הרכב ליפני אבל אני לא מצליח אני עם האייפון

ויש לי משהו חשוב לומר

זה פעם ראשונה שהגיבו לי באשכול בלי תשובה מתנשאת

כל הזמן עונים למה ככה ולמה ככה ולמה ככה במקום לענות ישר על מה שהבן אדם שאל

תודה רבה :)

פורסם
אפשר להצטרף אלייך ולצבוע איתך??אני גם מתכוון לצבוע רכב משפחתי בעצמי ואין לי מקום:-(:-(

לגבי מקום לקניית חומרים: טופ קולור בתל אביב,בהצלחה.

 

סורי אחי באמת שהייתי שמח שמישהו יהיה איתי בתהליך הזה שגם יוכל לעזור לי אבל לקח להרבה זמן לשכנע את אבא שלי שיתן

לי קצת מקום במפעל שלו לכמה ימים

פורסם
אתה צוחק נכון?

 

1. כן.

2. שלא תרגיש מקופח שבאשכול הזה לא יצאו עליך. :lol:

3. גם השם שלי עם מספרים.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

חשבת לצבוע בצבעי פלסטידיפ?

בנוסף לעובדה שהרבה יותר קל ופשוט לצבוע איתם,

אפשר גם להגיע לתוצאות ממש מרשימות ומיוחדות.

פורסם
חשבת לצבוע בצבעי פלסטידיפ?

בנוסף לעובדה שהרבה יותר קל ופשוט לצבוע איתם,

אפשר גם להגיע לתוצאות ממש מרשימות ומיוחדות.

 

כן חשבתי על זה והגעתי למסקנה שזה לא יהיה יפה על מיצובישי קולט שהצבע המקורי שלה הוא לבן

ופנסים שחורים...

×
×
  • תוכן חדש...