Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם

כן התחדשתי בפיג׳ו 206 2002 אוטומט 1.4 לפני יומיים

אתמול בערב לאחר נסיעות עם הרכב במשך היום כיביתי את האוטו לכמה דק באתי להניע שוב ולא מניע

לא טעיתי בקוד וניסיתי כמה וכמה פעמים לנעול ולפתוח את הרכב שוב ולא עזר

אין רעש של ניסיון התנעה ונשמע רעש של תקתוקים קלים

מה זה יכול להיות??

סטרטר, מצבר, חיישן, פיוז אין לי מושג לא מכיר את הרכב בכלל..

לא ניסיתי להניע עם כבלים המצבר בין שנה וחצי ועם סוויצ׳ הגג עובד והאורות עובדים והכל עובד כמו שצריך

תודה לעוזרים וסליחה על ההתקלה

חייב את עזרתכם בנושא..

פורסם

כמו שאמרתי הצופר עובד אורות דרך אורות גבוהים סאן נפתח והכל עם סוויצ׳

אין לי מושג שבאתי את הראש אני כמעט בטוח סטרטר יש לכם מושג אולי יכול להגיע מכיוון אחר

תודה..

פורסם

שלום

 

לא תמיד קשור העניין של אורות וכל השאר, זה רק מצביע על מצבר לא מרוקן.

אך יכול להיות מרוקן חלקית, לא טעון מספיק בשביל להניע סטרטר.

 

חבר כבלים בזהירות לא להתבלבל בין + - !

תנסה כמה פעמים לתת סטרטר מהיר- הכוונה נגיעות סוויצ'-סטרטר מהירות.

 

אם לא מניע ויש תקתוקים בזמן סוויצ' סטרטר- סביר להניח שהסטרטר תקול.

יש...!!! "חוק" ספורט-מוטורי :lol: נו... איפה המסלול, למי משלמים ליום-מסלול, מי בא? מפה, נתוני GPS משהו...??? :?

MegaSquirt- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=480260

פורסם

רשמת "הכל" לא צופר. בכל מקרה בדוק וחזק / נקה (במים רותחים וסקוץ') את מגעי המצבר.

ורק אם אתה יודע איך נסה להתניע בכבלים עם מצבר עזר.

לא מתניע? כנראה מגעים או שיפוץ למתנע.

פורסם
רשמת "הכל" לא צופר. בכל מקרה בדוק וחזק / נקה (במים רותחים וסקוץ') את מגעי המצבר.

ורק אם אתה יודע איך נסה להתניע בכבלים עם מצבר עזר.

לא מתניע? כנראה מגעים או שיפוץ למתנע.

 

בדוק ותקן חיבורי המצבר, בדרך כלל תקתוקים נובעים ממפל מתח על קוטבי המצבר

בזמן עומס

פורסם

תודה לכל העוזרים התקלה נמצאה התחלנו לפרק את הצמות נטרלנו את האזעקה והקודנית לא עזר והפיתרון עזר שפירקנו את הפילטר אוויר והגענו אל הסטרטר

נתנו לו 2 מכות קטנות עם פטיש והרכב התניע

עכשיו לשאלה הבאה שלי וסליחה על החפירה

מה זה יכולה להיות הבעיה?? פחמים, חיישן, מגעים? אין לי מושג..

תודה לעוזרים

  • ספונסר פורום
פורסם

הסטרטר לא תקין,יתכן פחמים ותיתכן בעיה באוטומט, אני לא ממליץ להתעסק עם זה,פשוט להחליף למתנע משופץ\חדש.

×
×
  • תוכן חדש...