Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברנו הקליאו שלי (מודל 2001 אוטומט) הפסיק מד המהירות לעבוד באמצע הנסיעה ואחרי כמה ק"מ שוב חזר לפעילות.

היום בבוקר הוא עבד כרגיל.

אשמח לדעת מה הסיבה(חיישן??) והיכן כדאי לתקן במחיר הוגן באזור כ"ס(אפשר גם בת"א מקום עבודתי)

שאלה נוספת:כמה זה עלוי לעלות?

במידה והמדובר בחיישן או רכיב אחר האם ניתן וכדאי להזמין מ EBAY?

המחיר מן הסתם ולפי שרשורים שרראיתי יהיה הרבה יותר זול אבל את ההרכבה אאלץ לבצע בעצמי שכן שום מכונאי לא יסכים.

תודה

פורסם

שלום לך

בדרך כלל יש בעיה או בחיישן מהירות או בקונקטור שלו.

בדגם שלך-יש חיישן שחור שיושב על הגיר,תנתק את הקונקטור ותראה מה מצבו.

אם יש ABS יכול להיות שזה יעבוד גם בלי החיישן תנסה.

ואם זה לא עוזר והקונקטור תקין,כנראה החיישן עצמו התקלקל.

בהצלחה

פורסם

כאשר מד המהירות מפסיק לעבוד - האם מונה הקילומטראז' ממשיך לספור את המרחק ??

 

במידה וכן - אז הבעיה היא בחיישן המהירות, ויש צורך להחליפו.

עלות במוסך מורשה :

עבודה - 96 ש"ח.

חיישן - 455 ש"ח.

אלו המחירים לפני מע"מ

פורסם

לפי מה שזה מעלי אמר תבדוק אם אכן סופר קילומטר, במידה ולא ניתן לנתק את החיישן לנקות את המגעים,

ולהחזיר אם פתר יופי אם לא יש צורך בהחלפת חיישן, ויש אפשרות להזמין מאיביי אנגליה ככה שיגיע מהר,

ההחלפה דיי פשוטה, אשמח לעזור אם אתה גר באיזורי, עלות באיביי לחיישן חליפי עם שנה אחריות 110 ש״ח.

והאחריות נהדרת השתמשתי בשבוע הראשון כיוון שנדפק החיישן ושלחו לי חדש, כרגע עובד שנה ברצף טפו טפו.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

ממה ששמתי לה,מונה הק"מ המשיך להתקדם כאשר מד המהירות לא הגיב(מד הק"מ הוא דיגיטלי)

אעקוב אחר זה כזה יקרה שוב.

מה עלולה להיות הבעייה במצב שכזה?לוח שעונים?

נראה לי כבר סיפור מסוג אחרר לפרק לוח שעונים.

אגב בבוקר שנסעתי לא הייתה בעייה.

פורסם

רשמת שקנית חיישן בחול.

יש לך לינק?

איפה נמצא החיישן?(יש לך תמונה)??

ראיתי שיש פורום של רכבי רנו באינטרנט אך לא מצאתי את המיקום

פורסם
רשמת שקנית חיישן בחול.

יש לך לינק?

איפה נמצא החיישן?(יש לך תמונה)??

ראיתי שיש פורום של רכבי רנו באינטרנט אך לא מצאתי את המיקום

 

תרשום בחיפוש באיביי speed sensor+יצרן ודגם הרכב שלך. במידדה ואתה לא בטוח אם החיישן מתאים בול לרכב שלך שלח מכתב למוכר הוא יעזור לך.

פורסם

יש המון חיישנים תוצרת סין שלא שווים הרבה, ועולים במקרה הטוב 5 פאונד פחות מהמקורי שעולה +-20 פאונד. מומלץ לפנות לדילר רשמי של רנו.

משכנתא זה קל

פורסם

איך אני מזהה דילר של רנו?הקשתי באי ביי את ההמלצה של חבר הפורום(SPEED SENSOR +RENUALT CLIOׂ וקיבלתי רשימה מכובדת של חיישנים באיזור 55 ש"ח.איך יודעים איזה מומלץ ולא סיני פשוט?

×
×
  • תוכן חדש...