Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרוב טסט לרכב, מה לבדוק לפני?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב, בקרוב יש לי טסט לרכב הראשון שלי (מאזדה 3 , 2006) .

ב - 25 לחודש אני ניגש לטסט בראש העין , מה אני אמור לבדוק לפני? .

הרכב נוסע בצורה טובה, אין משהו הנראה לעין או מורגש.

בנוסף אשמח לדעת מה הולך שם, פעם ראשונה שלי כפי שהזכרתי .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

בגדול, את כל הדברים שנראים לעין.

אור גבוה, אור נמוך, אור חנייה, וינקרים קדימה, אחורה, אור רוורס, אורות ברקס, אורות רגילים אחורה, אור ברקס בפנס שעל החלון האחורי.

מגבים תקינים ולא יבשים או קרועים.

צמיגים במידה שכתובה ברישיון רכב ושלא יהיו סדוקים או יבשים.

אפוד זוהר

כל השאר, זה כבר לא תלוי בך. אם יהיו ליקויים אז תתקן.

מאחל לך רק בריאות והנאה מהנהיגה. שמור על הרכב שלך תקין והוא ישמור עלייך.

 

עוד דבר, תנסה לתאם את הטיפול השנתי שלך לפני הטסט. תחליף פילטרים, שמן, פלאגים וכיוצא בזה. ככה שירימו לך את הרכב על הליפט יבדקו לך את הגומיות של הציריות. הן נוטות להיקרע עם הזמן.

זה מה שאני עושה עם הרכב שלי, הטיפול נעשה לפני הטסט וככה עולים על גומיות קרועות.

 

ברכבים ישנים, מומלץ להגיע כאשר המנוע חם מאוד, אפילו שהוונטה עובדת כי אם הוא קר מדיי זה עלול להשפיע על קריאת הנתונים של זיהום האויר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אם תסתכל בתחתית השרשור שפתחת, כבר יש רשימה של שרשורים שהאתר מצא בשבילך, בנושא דומה.

 

כדאי לבדוק שכל הנורות, בלמים, וינקרים, כולם כולל אלה של לוחית הרישוי, שלמות. אחרת סתם תטורטר במכון.

si vis pacem, para bellum

פורסם

תבדוק שכל הפנסים והאיתותים עובדים,שהלוחיות רישוי בסדר

מבחינה מכאנית זה זיהום אויר(קצת קשה לבדוק) ובלמים.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
בגדול, את כל הדברים שנראים לעין.

אור גבוה, אור נמוך, אור חנייה, וינקרים קדימה, אחורה, אור רוורס, אורות ברקס, אורות רגילים אחורה, אור ברקס בפנס שעל החלון האחורי.

מגבים תקינים ולא יבשים או קרועים.

צמיגים במידה שכתובה ברישיון רכב ושלא יהיו סדוקים או יבשים.

אפוד זוהר

כל השאר, זה כבר לא תלוי בך. אם יהיו ליקויים אז תתקן.

מאחל לך רק בריאות והנאה מהנהיגה. שמור על הרכב שלך תקין והוא ישמור עלייך.

 

אם תסתכל בתחתית השרשור שפתחת, כבר יש רשימה של שרשורים שהאתר מצא בשבילך, בנושא דומה.

 

כדאי לבדוק שכל הנורות, בלמים, וינקרים, כולם כולל אלה של לוחית הרישוי, שלמות. אחרת סתם תטורטר במכון.

 

תבדוק שכל הפנסים והאיתותים עובדים,שהלוחיות רישוי בסדר

מבחינה מכאנית זה זיהום אויר(קצת קשה לבדוק) ובלמים.

 

תודה לכם בהחלט הסתכל ברשימת השרשורים האתר מציע, אז הרכב יחסית חדש ( 2006 ) גם לא עבר הרבה 114 ק"מ , יד שניה והיה בעבר של זוג זקנים .

 

יש לי כמה שאלות,

- שאני מגיע לטסט מה הולך? מישהו בודק את הרכב? , אני אמור לעשות משהו? .

- אני חושב שיכולת הבלימה של הרכב לא הכי טובה, לפעמים שאני בולם בחוזק (כשצריך) הדוושה רועדת ( לא נדלקות נורות בלוח השעונים) ,הרכב עבר טיפול 10,000 לפני כחצי שנה ונאמר לי שיש לי עוד הרבה "בשר" ברפידות ואין צורך להחליפם .

- ראיתי שיש צורך במשולש אזהרה ופח אשפה ברכב, איזה פח? , כמה עולה משולש אזהרה? .

- הרכב שלי הושחת לפני פחות מחודש (העבירו לי סכין יפנית על חצי רכב) , מתייחסים לזה בטסט? .

 

תודה רבה לחברה הטובים פה בפורום שעוזרים ;) .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

קודם כל שתבין שאני הפראייר שלוקח לכל האחים שלי את הרכבים לטסט. בכל שנותיי, מעולם לא ביקשו לבדוק פח או משולש. בכל מקרה, בכל חנות לאיבזרי רכב אתה תוכל לקנות פח וגם משולש.

לא מתייחסים לשריטות ברכב.

כשתגיע לשם, דבר ראשון ירצו לבדוק ניירת, רישיון רכב משולם ובתוקף, כנ"ל לגבי ביטוח חובה.

יבדקו מס מנוע, מס שילדה, אורות, אחר כך יבקשו ממך לסובב את ההגה ימינה ושמאלה בכדי לאתר חופשים.

יעלו אותך על מכונה שתבדוק את יעילות הברקסים הקדמיים, אחר כך האחוריים והאנדברקס.

לבסוף, עמדת זיהום אויר.

שים לב, שכמו בטסט לרישיון רכב אף פעם הבוחן לא אומר לך אם משהו בסדר או לא, רק כאשר אתה בא לקופה לשלם אומרים לך מהם הליקויים במידה ויש.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
קודם כל שתבין שאני הפראייר שלוקח לכל האחים שלי את הרכבים לטסט. בכל שנותיי, מעולם לא ביקשו לבדוק פח או משולש. בכל מקרה, בכל חנות לאיבזרי רכב אתה תוכל לקנות פח וגם משולש.

לא מתייחסים לשריטות ברכב.

כשתגיע לשם, דבר ראשון ירצו לבדוק ניירת, רישיון רכב משולם ובתוקף, כנ"ל לגבי ביטוח חובה.

יבדקו מס מנוע, מס שילדה, אורות, אחר כך יבקשו ממך לסובב את ההגה ימינה ושמאלה בכדי לאתר חופשים.

יעלו אותך על מכונה שתבדוק את יעילות הברקסים הקדמיים, אחר כך האחוריים והאנדברקס.

לבסוף, עמדת זיהום אויר.

שים לב, שכמו בטסט לרישיון רכב אף פעם הבוחן לא אומר לך אם משהו בסדר או לא, רק כאשר אתה בא לקופה לשלם אומרים לך מהם הליקויים במידה ויש.

 

תודה רבה, באמת עזרת לי מאוד .

אז שהיה לי בהצלחה בטסט הקרוב ;) .

מי שרוצה להוסיף משהו , מוזמן .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
בגדול, את כל הדברים שנראים לעין.

אור גבוה, אור נמוך, אור חנייה, וינקרים קדימה, אחורה, אור רוורס, אורות ברקס, אורות רגילים אחורה, אור ברקס בפנס שעל החלון האחורי.

מגבים תקינים ולא יבשים או קרועים.

צמיגים במידה שכתובה ברישיון רכב ושלא יהיו סדוקים או יבשים.

אפוד זוהר

כל השאר, זה כבר לא תלוי בך. אם יהיו ליקויים אז תתקן.

מאחל לך רק בריאות והנאה מהנהיגה. שמור על הרכב שלך תקין והוא ישמור עלייך.

 

עוד דבר, תנסה לתאם את הטיפול השנתי שלך לפני הטסט. תחליף פילטרים, שמן, פלאגים וכיוצא בזה. ככה שירימו לך את הרכב על הליפט יבדקו לך את הגומיות של הציריות. הן נוטות להיקרע עם הזמן.

זה מה שאני עושה עם הרכב שלי, הטיפול נעשה לפני הטסט וככה עולים על גומיות קרועות.

 

ברכבים ישנים, מומלץ להגיע כאשר המנוע חם מאוד, אפילו שהוונטה עובדת כי אם הוא קר מדיי זה עלול להשפיע על קריאת הנתונים של זיהום האויר.

 

כל מה שהוא אמר בתוספת בדיקת נזילות, רטיבות כלשהי במנוע ומתחתיו(ואם יש אז לנקות עם ספריי ניקוי קרבורטורים), בדיקת חלקי היגוי כמו תפוח הגה, זרועות משולשים, גומיות לציריות וכו' וליתר ביטחון תבדוק גם חופש בציריות למרות שאני לא מאמין שאמור להיות ברכב חדש.

כמו כן תבדוק חופש בהגה ע"י תנועות קצרות מהירות כשמישהו בודק באותו הזמן את החופש במסרק, צמיגים לא אכולים מדי.

איפה אתה מתכנן לעשות את הטסט?

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

הוא אמר שהוא עושה בראש העין. אגב תעדכן אותי אחכ אפילו בהודעה פרטית איך המכון טסט בראש העין מבחינת כאבי ראש. כי אני בחיים לא עשיתי טסט תמיד היה מישהו שלוקח לי את הרכב לטסט ועוד מעט גם לי אמור להיות טסט

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם

לא רצוי למשוך את הטסט עד ליום האחרון - אם יש לך רישיון רכב משולם אתה יכול ללכת לעשות את הטסט עכשיו.

(תמיד ביום האחרון שוכחים/חולים/נמצאים בחול ואז כותבים בפורום מה עושים אם אין טסט...)

פורסם
לא רצוי למשוך את הטסט עד ליום האחרון - אם יש לך רישיון רכב משולם אתה יכול ללכת לעשות את הטסט עכשיו.

(תמיד ביום האחרון שוכחים/חולים/נמצאים בחול ואז כותבים בפורום מה עושים אם אין טסט...)

1+

מסכים איתך אני שולח תמיד חודש לפני זה נראה לי הגבולי שאפשר לשלוח לפני

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

×
×
  • תוכן חדש...