Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש לי עדיין את ה RCD300 המעפנה שאני מת כבר להעיף.

 

איכות הסאונד פחות חשובה לי, מה שכן חשוב לי חיבור חלק ל BT בטלפון (גם שיחות וגם מוזיקה), כניסת USB ואופצייה להתקנת מצלנת רוורס. מאוד חשוב לי גם שהממשק יהיה נוח ושהמסך מגע יתפקד כמו שצריך.

 

הייתי אתמול באוטו-דיפו וראיתי שיש להם מבצע על הפיוניר AVH-2450BT ב 2000 ש"ח.

על פניו המחיר נראה בסדר, והמערכת נראית טובה דיה, מה אתם אומרים עליה?

מה שהכי מרתיע אותי זה גודל המסך (5.8"), הייתי מעדיף מסך יותר גדול אבל אם המערכת טובה בשאר האספקטים אני מוכן להתפשר.

 

שקלתי גם לבדוק אופציה למערכת מולטמדיה אנדרואיד, אבל הבנתי שרוב המערכות סיניות ופחות מומלצות.

 

יש מערכות יותר מומלצות בסביבות ה 3000 ש"ח ?

 

אשמח גם לקבל המלצות על מתקינים באיזור חיפה\קריות.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אם התקציב עד 3000 שח אז למה לא ללכת על Pioneer AVHP4450BT

תקבל מסך גדול יותר.

Pioneer AVH2450BT הוא מכשיר טוב ובמחיר 2000 שח זה מחיר טוב

אגב המחליף החדש שלו Pioneer AVHX2550BT מגיע עם מסך יותר גדול וגם עם תמיכה באנדרואיד

אבל המחיר דיי גבוהה ,תתעניין אולי תצליח להשיג מחיר טוב יותר היכן שהוא.

פורסם

כן הסתכלתי וראיתי שאין הבדל גדול אבל חשבתי שאולי פספסתי משהו.

 

אגב, באוט-דיפו דורשים על המסגרת של הדאבל דין כ 400 ש"ח, המחיר סביר או שאפשר למצוא ביותר זול?

 

אני זוכר שתמיד הייתי רואה כאלה למכירה פה בפורום אבל כרגע אני לא מוצא וגם ביד2 לא.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

יש לי את המכשיר המדובר (2450BT), מכשיר נהדר.

אמין מאוד, ונותן איכות סאונד יחסית טובה, ממשק מעולה ותמיכה בעברית מלאה. אני משתמש בה בתור דיבורית כבר כמה חודשים ללא בעיות כלל וכלל.

יותר מזה, היא שולטת באופן מלא על המדיה במכשיר שלי (SGS3) באמצעות BT. כולל הצגת שמות השירים, הרצתם קדימה, אחורה וכו'.

לפניה הייתה לי סתם חברה סינית, הבדל שמיים וארץ.

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

פורסם

למישהו יש מושג מה ההבדל בין גרסאות ה AVH-XX50 וה AVH-XX00?

לצורך הדוגמא ראיתי שבארץ ובאוסטרליה מוכרים את ה AVH-X8500BT ואילו באירופה AVH-X8500BT.

 

שמתי עין על ה AVH-X8500BT שאני מעוניין לקנות מצרפת, ואני רוצה לוודא שהוא יעבוד לי כמו שצריך בארץ.

 

בהשוואה שערכתי בין שני המוצרים (אחד מאתר פיוניר אוסטרליה ושני פיוניר אירופה) ההבדל היחיד שמצאתי הוא ה DVD Region Code.

 

מישהו יכול להגיד לי אם פונקצית הרדיו ב HU הצרפתי תעבוד בוודאות בארץ?

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

להפך! כל מה שיש לו סיומת של 00 זה מארה"ב וכל מה שיש לו סיומת עם מספר ו 0 זה אירופה ! מה שמתאים לך מבחינת תדרי רדיו זה מה שמגיע מאירופה עם מספר בסוף

😉

פורסם
הנה זה אתר צרפתי שיש בו 3 דגמים http://www.norauto.fr/moteur/AVH.html .

 

כולם 00.

 

גם בגרמניה אותו דבר http://www.conrad.de/ce/de/Search.html?search=PIONEER+AVH.

 

נו ווו??? אז זה רק אומר שבאירופה מוכרים דגמים מארה"ב! פה בארץ אתה לא מוכר רכבים יפנים ואמריקאים? שוב אני חוזר 00 בסוף זה ארה"ב ושני מספרי כמו 50 נניח זה אירופה!

😉

פורסם

לא מצאתי חנויות בצרפת\גרמניה שמוכרות דגמים עם 50 בסוף, רק 00. אז כנראה אני אקנה בסוף את 2450BT מפה.

 

אבל יש לי עוד שאלה לגביו, במפרט של מרבית הדאבל דינים באתר פיוניר יש לשונית של Android Compatibility, ואילו במפרט של ה AVH-2450BT אין.

במה זה מתבטא?

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לא מצאתי חנויות בצרפת\גרמניה שמוכרות דגמים עם 50 בסוף, רק 00. אז כנראה אני אקנה בסוף את 2450BT מפה.

 

אבל יש לי עוד שאלה לגביו, במפרט של מרבית הדאבל דינים באתר פיוניר יש לשונית של Android Compatibility, ואילו במפרט של ה AVH-2450BT אין.

במה זה מתבטא?

 

שהוא לא יוכל לקבל נתונים המהפלאפון שלך במקרא ויש לך אנדרואיד אבל למה דווקה את הדגם הזה?

תיקח את ה 2550 של pioneer ה דגם ממש טוב מוצלח עם בלוטוס וקורא androaid iphon ומה שתה רוצה אם מלא פונקציות מגניבות אתה תהיה מרוצה!

😉

פורסם

ה 2550 יותר יקר ב 1500 ש"ח, ואני לא יודע עד כמה הוא שווה את התוספת.

 

בנוסף, כדי שפונקצית הAPPRADIO תעבוד ב 2550 צריך לקנות קיט שעולה בסביבות ה 500 ש"ח.

VW Golf GTI 2006 Manual

×
×
  • תוכן חדש...