Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

כמו שדובר כאן לא מעט אך לא מצאתי שרשור עם באמת המלצה להתקנה בתקציב שלי -

הרכב הוא פג'ו 107 החדשה, אין הרבה אופציות בגלל החלק האחורי המאד קטן והמיקום של הרמקולים הנוכחים.

התקציב - 4,000 שח.

 

רדיו דיסק - נראה לי מזמין מאיביי את הדגם החדש של Pioneer

Pioneer DEH-X9500BHS

מקווה שהוא 'יתלבש' בסדר בפג'ו, עולה 1,200 שח.

 

לגבי רמקולים נשאר לי תקציב בערך של 2,500 שח אז אשמח לשמע המלצות ובכלל מה מתאים לרכב שכזה.

 

תודה!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כבר פיוניר מחו"ל הייתי הולך על DEH-80PRS

 

בנוגע לרמקולים יש לך 4 מקדימה על הדשבורד

ומאחורה הייתי ממליץ לך ללכת על 6X9 טובים עם מגבר 4 ערוצים בסיסי טוב.

 

הייתי הולך על מגבר רוקפורד R3004

עם אחד השילובים הבאים לפי טעמך :

 

מורל טמפו 6X9

קומפוננט מורל וירטוס 402

 

או

 

FOCAL PC 690

FOCAL 100 KRS

פורסם

תודה רבה,

 

נראה שההבדל בין DEH-X9500BHS ל DEH-80PRS הוא מיזערי חוץ מהמחיר (ואקולייזר משוכלל)

 

מאחורה יש מספיק מקום ל6x9 ומגבר?

פורסם

בין סדרות 7-8-9 אין הרבה הבדל אבל ה-PRS80 הוא קפיצת מדרגה מדובר במכשיר איכותי

ובמחיר חו"ל משתלם ,והייתי ממליץ לך ללכת עליו.

 

בנוגע ל 6X9 הם יכולים להכנס במגש באופן הזה:

http://i.ebayimg.com/00/s/NzIxWDcyMA==/z/7gUAAOxyhs9RBU6N/$T2eC16R,!)cE9s4PtH6kBRBU6Mogh!~~60_35.JPG

 

אך מה שאני הייתי מציע זה לבנות מדף חדש מעץ MDF מצופה בבד

מסוג לבד ולהתקין עליו את הרמקולים כראוי.

את המגבר הייתי מתקין היכן שיותר נוח מבחינה פונקציונאלית.

פורסם

אחלה רעיון, אכין מגש יעודי.

המגבר הוא חיוני או שניתן להסתדר בלעדיו עם רמקולים אכותיים מסוימים?

יש המלצה למישהו / מקום שיכול להכין מגשים כאלו?

 

תודה!

פורסם

המגבר שהמלצתי לך עליו הוא מגבר בסיסי טוב

הוא יעלה לך בארץ באזור 500-600 שח ,לא בהכרח משתלם להביא אותו מארה"ב.

ולא תמצא מגבר טוב יותר כאופציה לחדש בתקציב הזה לדעתי ,לא ביבוא מחו"ל ולא בארץ.

 

נב- רציתי להוסיף בנוגע לרדיודיסק

מכשירים מארה"ב אינם מכוילים לתדרי הרדיו בישראל

כך שאם אתה מביא מכשיר מארה"ב תצתרך לכייל אותו לתדרי הרדיו בארץ ,במידה ורדיו חיוני עבורך.

פורסם

הייתי ממליץ לך על סאב 8" או 10" מאחורה במקום 6X9, יהיה הרבה יותר אפקטיבי.

תשאיר מאחורה את הרמקולים המקוריים הם גם ככה לא רלוונטים אם יש לך במה קדמית.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
אם ככה אז נראה לי עדיף גם את המגבר להזמין מארה"ב לא? רמקולים נראה לי כבר כבדים מדי..

 

רמקולים נראים לך כבדים יותר ממגבר?:lol:

פורסם

6X9 הטובים ביותר של JBL רמקולים איכותיים וחזקים מאוד

הם לא זולים בכלל ,ההמלצה שלי אל תשקיע יותר ב-6X9 על חשבון רדיודיסק או קומפוננט 4 הקדמי.

פורסם

אפשר לקנות את ה JBL T696L ב1,000 שח מאיביי כך שהמחיר הוא דווקא בסדר,

יש גם את Polk Audio MM691 שנראים לי קצת יותר אכותיים מהJBL

וגם את Kappa 693.11i של Infinity בכמעט אותו מחיר..

 

הרדיו דיסק של פיוניר יעלה 1,500 אז נשאר עוד 1500 - 2500 לקדמיים, איזה דגם כדאי לשלב איתם? עדיין צריך את המגבר? סאב נראה לי שלא אתקין כי גם ככה תא המטען מאד קטן אז שישאר קצת מקום:)

פורסם

כול ההצעות שהעלתה כאן ראויות וברמה גבוהה ,אין אפשרות לוותר על מגבר

סטאפ איכותי מחייב מגבר ,אני לא יודע על איזה רכיבים תלך בסוף כי אפשר להרכיב

שילובים שונים ,אבל שים דגש עם רדיודסיק איכותי ועל הקומפוננט הקדמי

מכשיר נוסף מחו"ל שאתה יכול לקחת בחשבון הוא הקלריון CZ702 שמציג תכונות דומות לפיוניר PRS80

במחיר נמוך יותר ,קומפוננטים 4 טובים לא קל למצוא השניים שהצעתי הם מהטובים ביותר שיש

במחיר יותר יקר יש לך גם מורל הייבירד 402 תתעניין ,אופציה נוספת DLS PS4

DLS-962


×
×
  • תוכן חדש...