Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התשובות.

 

כדאי לחדד שאני לא מצפה להפוך לשמשון, אבל אם יש טיפול שיכול לעזור מעט (או מעט הרבה) אז אני אומר למה לא לנסות.

מה שכן, אני יודע שיש אנשים שטיפול כלשהו עוזר להם (שינוי שממש רואים), הבעיה שזה אנשים שאני מכיר רק בפנים והייתי רואה באוניברסיטה פעם ב, אז לשאול אותם זה כבר לא משהו אפשרי.

פורסם

שאלת מליון הדולר היא- האם הסיבה אצלך היא גנטית?

סבלתי מנשירה עצבנית די הרבה זמן (בן 23 סה"כ)

אפילו אמא שלי כבר ניסתה לשכנע אותי שזה מה יש, אבל מכיוון ששני הסבים לא קירחים בכלל ואבא שלי לא קירח, הלכתי לבדיקות.

התוצאה- סבוריאה+מחסור בחומצה פולית, ביחד זה מתכון לנשירה פראקסלנס. מאז שהתחלתי לטפל (שמפו קטוזול+כדורים להשלמת חומצה פולית) קצב הנשירה האט משמעותית.

 

אין לך מה להפסיד, תעשה בדיקות דם גם אם נראה לך שאתה בריא.

פורסם
לא אישי שלי, אבל של חבר. אני באופן אישי משתמש במכונת תספורת.

חיפוש מעמיק ברשת יגלה לך גם מקרים בהם יש חשד שהמחסור במיץ גברא לא נעלם גם אחרי הפסקת השימוש.

 

לא יודע לגבי אנשים אחרים, אני משתמש בפרופסיה כבר מספר שנים ואין שום תופעות לוואי.

התרופה בהחלט עצרה את הנשירה לחלוטין וכבר מספר שנים אני במצב טוב פלוס פלוס בנוסף החשק המיני בסדר גמור וגם התפקוד עשר 8)

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
מה זה תפקודים מוזרים?

 

במהלך אקטים, מגע וכד' התפקוד המיני מלא לחלוטין.

בצפיית פורנו לעיתים רחוקות לוקח 2-4 דק' לעמוד. זאת התופעה היחידה הבעייתית.

גם יש הרבה פעמים שאין לי זקפת בוקר ארוכה כמו שהיה לי בעבר. זה לא מפריע למען האמת.

 

אני ממש בעד. לי אישית שיער מאוד חשוב. נעצרה לי הנשירה וגם יש מספר קטן של זקיקי שיער שצמחו, עיקר התרופה היא לעצור את הנשירה. לכן כמה שיותר מוקדם יותר טוב. אל תצפו לסגירת המפרצים או משהו בסגנון.

 

נ.ב

 

כל אחד חמישה מספרים.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
במהלך אקטים, מגע וכד' התפקוד המיני מלא לחלוטין.

בצפיית פורנו לעיתים רחוקות לוקח 2-4 דק' לעמוד. זאת התופעה היחידה הבעייתית.

גם יש הרבה פעמים שאין לי זקפת בוקר ארוכה כמו שהיה לי בעבר. זה לא מפריע למען האמת.

 

TOO much information

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
שאלת מליון הדולר היא- האם הסיבה אצלך היא גנטית?

סבלתי מנשירה עצבנית די הרבה זמן (בן 23 סה"כ)

אפילו אמא שלי כבר ניסתה לשכנע אותי שזה מה יש, אבל מכיוון ששני הסבים לא קירחים בכלל ואבא שלי לא קירח, הלכתי לבדיקות.

התוצאה- סבוריאה+מחסור בחומצה פולית, ביחד זה מתכון לנשירה פראקסלנס. מאז שהתחלתי לטפל (שמפו קטוזול+כדורים להשלמת חומצה פולית) קצב הנשירה האט משמעותית.

 

אין לך מה להפסיד, תעשה בדיקות דם גם אם נראה לך שאתה בריא.

 

עשיתי למען האמת לפני כמה חודשים והיא יצאה תקינה, אבל אולי היא לא הייתה מספיק מקיפה אז אני אנסה לקבל הפנייה שוב. תודה.

 

אני בדיוק קונה אותו .

אם תפנה אלי בעוד מספר חודשים אעדכן.

 

אפשר לשאול איך הגעת למוצר הזה? האם זה בעקבות המלצה של מישהו שניסה או לאחר חיפוש באינטרנט?

 

 

לגבי פרופסיה - אין ספק שיש אנשים שזה לא משפיע להם על התפקוד בלילות (או במהלך היום, כל אחד והמזל שלו), וזה גם מה שהרופא עור אמר, אבל מצד שני אני לא יודע אם זה שווה את הסיכון, במיוחד לאור הסיפורים על אנשים שלקח להם די הרבה זמן "לחזור לעצמם" גם אחרי שהפסיקו ליטול את התרופה.

פורסם

תגידו, שיער ראש צומח מחדש?

כמובן הכוונה היא לשיער שנשר או יצא עם השורש, לא לתספורת.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אצלי שיער הראש עבר לצמוח באזניים. שאלתי רופא והוא אמר שמבחינה משפטית האוזניים הם חלק מהראש.

 

בקיצור, אמברייס ריאליטי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...