Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה מקריחים דווקא מהראש ולא במקומות אחרים?

 

הקרחה לרוב מתחילה בגלל החלק בגבעת הגולגולת שמתקשה וגורמת לכך שלא מגיע לשם מספיק דם או בכלל - מה שאומר שלא מגיע חמצן בורידים וגורם לנשירת שיער.

 

זה הגורם לרוב המקרים של הקרחה, ככה שאין הרבה מה לעשות נגד זה לצערנו.

 

(אפשר אולי לשייף את ה"שפיץ" של הגולגולת :p )

Opel Adam S 2017

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כאחד שמקריח מגיל 16 ומאז נמצא במאבק מתמיד, הנה כמה עצות:

 

דבר ראשון תבין שהתמודדות עם התקרחות זה לא משהו שפוטרים וזהו, זה נגמר.

לא. זה רק מחמיר, וכל תקופה תצטרך להמשיך ולתחזק את השיער שלך עם עוד חומרים.

נשמע מייאש, אבל כשתראה את התוצאות זה יתן לך כוח להמשיך.

 

הלאה -

 

תתחיל לחפור באתר הזה

http://www.fullhair.co.il/

כל מילה בסלע, אל תזלזל באף פסיק שרשום שם. זה הקארספורום של המתקרחים :-) .

 

תתחיל מניתוח הקרחת שלך, תבין באיזה שלב של התקרחות אתה נמצא.

 

ובכל שלב שלא תהיה, מתחילים מהחומר הזה:

 

KIRKLAND MINOXIDIL

 

זה הבסיס, למתקרחים מתחילים ומתקדמים. אתה הולך להתחתן עם החומר כל עוד אתה מעוניין בשיער שלך.

החומר הזה מונע נשירה ויש אומרים שמצמיח שיער, מורחים אותו פעם-פעמיים ביום.

אל תיבהל מהמחיר, זה מספיק לכמה חודשים טובים.

 

לאחר מכן, שתחליט לעלות שלב יש עוד מגוון תוספות כמו שמפואים טבעיים ותמיסות עיסוי.

 

רק אדגיש שהכל באמת מוכח ועובד, אין פה "אולי". תוצאות תראה בתנאי שתתמיד ותקפיד. בהצלחה :wink:

פורסם

Minoxidil הוא החומר הפעיל ב-Regaine ובעוד כמה מוצרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מוצרים שכתוב עליהם מינוקסי הם גרסאות גנריות של Regaine שנקרא בארה"ב Rogaine

כול השאר עובדים בערך ברמה של זיוף סיני של ויאגרה.

ניסיתי כמה במשך השנים, רק המקורי באמת עובד.

אייל

פורסם

מינוקסידיל הוא החומר העיקרי הפעיל בתכשירים האלו.

יש מספר יצרניות שמשווקות אותו בשמות ובמינונים שונים.

שורה תחתונה - החומר הפעיל הוא אותו חומר בכולם, אם תתמיד - תראה תוצאות.

 

את החומר של קירקלנד ניתן למצוא במחיר נוח והכי זול לדעתי, לעומת החומר של רוגיין שנחשב לראשון בתחומו וה"מקורי", ומסיבה זו כנראה יקר פי כמה.

 

וכפי שנכתב כאן - התכשיר מראה תוצאות בעיקר בקודקוד הראש ופחות במפרצים, אם כי גם במפרצים הוא עושה משהו.

פורסם
תגידו, שיער ראש צומח מחדש?

כמובן הכוונה היא לשיער שנשר או יצא עם השורש, לא לתספורת.

כן ברור,שערה חדשה דוחפת החוצה את הישנה.

לשערה יש מחזור של+- 7 שנים עד שהיא נופלת.


×
×
  • תוכן חדש...