Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום שני אני קונה GTI שנת 90 מנוע 1600 המקור אבל הוא שם 1900 שנשמע מאד טוב!

הוא קצת על טורים גבוהים צריך להנמיך ולראות אז איך הוא מגיב אבל לפי מה שראיתי המנוע מעולה...

מה הטורים שצריכים להיות בניוטרל?

 

התקלות שבאוטו:

הסעפת פליטה סדוקה איפה אפשר להחליף מה המחיר בערך?

רדיאטור חדש אבל מטפטף כמה עולה חדש?

מאחורה הטמבון מצד אחד קרוב לגלגל בחלקו האחורי של הגלגל קצת יותר מהצד השני

צמיגים קצת עייפים וזהו בתאכלס האוטו נראה טוב.

 

כדאי לעשות בדיקה? שאסי הוא מתחייב שאין וגם רואים מכל הכיוונים שהוא לא אכל מכת שאסי.

איך אני יכול לבדוק שהוא יעבור טסט עם המנוע 1900? למרות שמלא עושים את המעבר מ-1600 ל-1900!

איזה סוגי מנועים יש ב-1900 שקל GTI?

איך לבדוק מצב של גיר?

ומה עוד כדאי לבדוק? מה פיקששתי?

מודה לכם מראש!!!

פורסם

כדאי לעשות בדיקה? שאסי הוא מתחייב שאין וגם רואים מכל הכיוונים שהוא לא אכל מכת שאסי.

איך אני יכול לבדוק שהוא יעבור טסט עם המנוע 1900? למרות שמלא עושים את המעבר מ-1600 ל-1900!

מודה לכם מראש!!!

א. כן. לא הייתי רוצה לגלות "בטעות" שמכרו לי רכב עם שאסי.

 

ב. השווה את מספר המנוע כפי שמוטבע עליו, למספר שמופיע ברישיון הרכב. אם המספרים זהים - אין בעיה לעבור טסט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

א. כמה עולה בדיקה? ואיפה כדאי? אני בטוח שהיה שאלות כבר בנוגע לזה אבל לא מצאתי ממש :( אז בבקשה תענו לי.

ב. מישהו עשה טסט לפני 10 חודשים והיה לו מנוע 1600! ואז הוא קנה את האוטו והוא החליף מנוע לפני פחות משנה אז זה הבעיה!!!

השטר מכר והמספר על המנוע תואמים זה בטוח. אבל איך אני יכול לדעת שהמנוע מתאים לאוטו ולא יגידו לי להחליף סרן אחורי או לא יודע מה?...

פורסם

לגבי המנוע..

ה 1900 וה 1600 נראים אותו הדבר. אז אם המספר מנוע תואם לרשיונות אין לך מה לדאוג.

לגבי תקינות השלדה, תקח את הרכב לבדיקה, אתה לא יכול רק מהסתכלות חיצונית לדעת אם יש מכה בשלדה.

דבר שני, אני ממליץ בחום ללכת למכון בדיקות (אם אתה לא יודע לאיזה מכון לגשת, תערוך חיפוש בצירוף המילים "בדיקה לפני קניה".

בבדיקה אתה תתפלא מכמות הריג'קטים שיתגלו.

 

אבל בדיקה אתה חייב לעעשות, אל תוןותר על זה, בסך הכל זאת GTI! וחובה לעשות בדיקה, זה רכב שקרוב לודאי עבר התעללות במשך 14 שנות חייב!

חבל לחסוך עכשיו את ה 500 ש"ח של הבדיקה ואח"כ להוציא סכומי עתק.

 

בהצלחה

 

www.psi.co.il

מועדון פיז'ו וסיטרואן ישראל!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

הרכב בכל מקרה לא יעבור טסט כ 1900 אלא כ 1600 בלבד. בתנאי שמי ששם את המנוע זייף נכון את המספר המוטבע עליו או את שטר המכר. כדי להפוך את הרכב חוקית ל 1.9 תצטרך כ 25,000 ש"ח. אם תבצע חיפוש בפורום תחת השם שלי - תמצא הרבה חומר שכתבתי על הנושא כולל על הסבות.

 

לגבי הזיוף - הוא נובע מאי התאמה של המחשב למנוע בד"כ. המנוע 1.9 המחשב של המקור 1.6.

תראה אם המחשב מספר 0280000359 אז זה 1.9 אם הוא 0280000340 אז זה מחשב של 1.6 - המחשב יושב בתוך מגירת הכפפות ליד הנהג.

 

אם המחשב מתאים יכול להיות שהבעייה בדביט מטר או כפי שהוא מכונה בעיברית מד כמות אויר - נמצא במנוע בין פילטר האויר לסעפת היניקה והמספר של 1.9 הוא 0280000202 אן 109 בסוף. כל דבר אחר זה לא של 1.9 מקורי וגורם לזיוף בסרק.

 

הסיבה השלישית הנפוצה לזיוף ב GTI היא משיכת אויר מהצנרת שאחרי הדביט מטר לכיוון סעפת היניקה - פתרון זול וזמני - אטימה בסיליקון. פתרון מומלץ - קניית צינור/ות חדש/ים - כ 400 ש"ח.

 

ראדיאטור עולה כ 400 ש"ח (תחליפי) - אין צורך במקורי - זה אותו דבר בדיוק.

לשאר הדברים ששאלת - בצע חיפוש, כי עניתי כבר בעבר ועכשיו די מאוחר... לא תמצא - תשאל שוב ואני אענה....

אלון

פורסם

קודם כל תודה רבה!

אני משער שאתה מדבר על זיוף בטורים בניוטרל כשאתה אומר זיוף...

 

אני אבדוק את כל מה שאמרת. במידה והכל שייך למנוע 1600 מלבד המנוע עצמו???

עוד שאלה. איפה כתוב המספר מנוע (המזוייף) שאני אמור להשוות לרישיון? (שם כתוב כמובן 1600)

ואם מספר המנוע אינו זהה לזה שכתוב ברישיון הרכב? אז הרכב לא יעבור טסט בכלל!! :x

פורסם

 

עוד שאלה. איפה כתוב המספר מנוע (המזוייף) שאני אמור להשוות לרישיון? (שם כתוב כמובן 1600)

ואם מספר המנוע אינו זהה לזה שכתוב ברישיון הרכב? אז הרכב לא יעבור טסט בכלל!! :x

מספר המנוע חרוט על הבלוק עצמו באזור החיבור שלו עם ראש המנוע בצד השמאלי של הבלוק (כשאתה עומד מול הרכב).

אכן אם המספר לא תואם הרכב לא יעבור טסט.

גם אם המספר תואם - אז זה זיוף ועבירה על החוק - אם יום אחד תהיה מעורב בתאונה והבוחן תנועה יחשוד הוא עלול לבקש בדיקת נפח ואז אתה בצרה...

גם ככה הברקסים לא תומכים את המנוע הזה ובכלל לא מומלץ ההסבות החובבניות נללו. עדיף לך למצוא 1.6 מקורי.

אבל - אם שטר המכר הוא של 1.9 אני מוכן לקנות ממך את הבלוק ולהתאים לך בתמורה בלוק רשוי של 1.6

תתקשר אם אתה מעוניין (אם בכלל תקנה את הרכב) 050-6286973

אלון

פורסם

0506364888 זה הטלפון של הבנאדם! מ-17,000 ש"ח הגעתי איתו ל-11,000 ש"ח!

הוא משחק אותה לא מבין ואומר 1900 בכלל יש לו 1600 וגם ה-1600 לא מקורי אלא מפירוק/יבוא והמספרים לא תואמים!!! סוחר מכוניות שקרן. הזהרו אנשים...

 

איך חשפתי אותו? בהתחלה דרש 17K אמרתי לו אני עושה בדיקה והופל'ה הוא ירד ל-15K

מפה לשם דיבורים אמרתי לו אני לוקח ב-14K עושה בדיקה ומקזז אם יש תקלות רציניות ואם יש שאסי אז הוא משלם את הבדיקה

לגבי השאסי הוא הסכים לגבי הבדיקה אמר "טוב אז בוא קח את האוטו ב-11K וזהו" אמרתי שאני יחשוב על זה ואז אמרתי לו שאני לוקח את האוטו לבדיקה רק שיביא לי מספר מנוע+מספר מנוע על שטר המכר+מספר מנוע על הרישיון...

ופה הוא אמר "טוב עזוב החלטתי לא למכור, אין לי כוח לזה."

ושהתקשרתי בתור בנאדם אחר כדי לבדוק הוא שוב דרש 17K בשיא חוצפתו.

פורסם

רק לידע האישי

 

חיצונית אפשר להבדיל בין 1.6 ל 1.9 לדעתי! תקנו אותי אם אני טועה

ב1.6 יש את החלק הקדמי יותר של המנוע, הכסוף שקצת עגלעל, לא זוכר את שמו, עליו אם יש קוביה ממתכת ובתוכה משהו שחור, אזי זה 1.6

תמונה מצורפת...

אגב בשביל שה1.9 יעבור טסט חוקי צריך בלמי דיסק מאחורה וגאנטים 15 אינץ

IM001195999.JPG

פורסם
רק לידע האישי

 

חיצונית אפשר להבדיל בין 1.6 ל 1.9 לדעתי! תקנו אותי אם אני טועה

ב1.6 יש את החלק הקדמי יותר של המנוע, הכסוף שקצת עגלעל, לא זוכר את שמו, עליו אם יש קוביה ממתכת ובתוכה משהו שחור, אזי זה 1.6

תמונה מצורפת...

אגב בשביל שה1.9 יעבור טסט חוקי צריך בלמי דיסק מאחורה וגאנטים 15 אינץ

אתה טועה!

ה 1900 הראה בדיוק כמו ה 1600 רק שהמהלך בוכנה יותר ארוך.

כמובן ש1900 מקורי ניתן לזהות בקלות, ישנו קולר שמן ועוד כמה דברים, ואנשים בארץ משום מה שוכחים את הקולר שמן וכו'...

והחלק העגלגל נקרא סעפת

ד"א בתמונה המצורפת זה 1600?

norm_1F8A65AF27504E1FB1EFC70DB4310B30.JPG

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...