Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקיצור, עניין של תפיסה חברתית.

 

מחקרים עדכניים גילו שיש יחס מסוים בין הירכיים לאגן, שחוזר ועולה שוב ושוב כמבוקש ביותר - לא שאלו גברים מה היחס הרצוי כמובן, אלא נתנו להם תמונות של נשים והם דרגו אותן לפי מידת המשיכה המינית שהן מעוררות. יש התכנסות ברורה ליחס הזה ולא משנה אם אתה גבר משבט אפריקאי נידח או בן הציוויליזציה המערבית. זה ככל הנראה ביולוגי.

:idea:
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היחס הוא סביב שני שליש והוא בין המותניים לאגן. מדדתי על האישה, פיקס :)

 

זה מייצג כמובן יכולת לשאת את זרעך ולללדת בהצלחה צאצאים בריאים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אתה רוצה את התשובה ההודית לזה...?

אפשר גם את הפרסית או הויאטנמית.

 

יאמי.:shock:

 

אגב, אם פעם נלך לנגב (חומוס כן?) באיראן, תזכרו לא להושיט את יד שמאל לאף אחד. זאת היד שמנגבת ומהר מאד תמצאו את עצמכם בסיטואציה לא נעימה:idea:

פורסם

החיים היו פחות יפים, הרבה יותר קצרים והיית צריך לחיות עם בן\בת הזוג ששודכו לך (ובמקרה הטוב - בחרת) בגיל 18. לא היתה הרבה אפשרות לבחון משהו אחר בלי להסתכן בסיבוכים (למשל- לא היו אמצעי מניעה, וענישה על ניאוף היתה חמורה).

 

ומעבר לכך לפני שנים רבות לימדו אותי כי The beauty is in the eye of the beholder.

 

לפות"ש - אם תפתח אלבום תמונות משפחתי או אפילו ספר מחזור של בית ספר ממוצע תמצא בנות באותה דרגת יופי של המצולמות, אולי האיכות הטכנית תהיה יותר טובה. התמקדות בנבחרות הציבור - דוגמניות ומלכות יופי למיניהן - מעוותת את המציאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השאלה היא האם הבחורות האלו היו נחשבות ליפות או לא.

 

בכל אופן, בהחלט הבחורות של פעם לדעתי, נראות פחות טוב. אם כי, תלוי על איזו תקופה מדברים.

פורסם
השרת עמוס התעייף מהאשכולות המשעממים שלך :idea:.

 

עוד כמה רעיונות לפתיחת אשכולות מעניינים..

 

איפה קונים חומוס ?

איפה קונים מחזיק מפתחות בצבע וורוד כהה ?

למה לא ניתן להשיג סרדינים באריזה של קטשופ ?

למה אלוהים ברא את הגבר עם בולבול ?

איך מנגבים את הטוסיק ללא נייר ?

+50,000

עדיף כבר לשנות את שם האשכול ל"שאלות רנדומליות"

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
השרת עמוס התעייף מהאשכולות המשעממים שלך :idea:.

 

עוד כמה רעיונות לפתיחת אשכולות מעניינים..

 

איפה קונים חומוס ?

איפה קונים מחזיק מפתחות בצבע וורוד כהה ?

למה לא ניתן להשיג סרדינים באריזה של קטשופ ?

למה אלוהים ברא את הגבר עם בולבול ?

איך מנגבים את הטוסיק ללא נייר ?

 

זו לא הפעם הראשונה שדעתך האישית מנוסחת בבוטות, אז קבל את התגובה האוטומטית מכתבי חנניה רייכמן:

 

אדם אדיב לא יעליב,

וגס, מה ערך יש לפיו?

 

אני מספיק ברור?

 

חג שמח, יוסי

פורסם

אידאל היופי זה מושג סובייקטיבי אשר תלוי זמן ומקום.

למה שאתה קורא היום יפות - פעם קראו מכוערות. או חולות.

 

אהבתי במיוחד את מודעת הפרינט הזו עבור הרצליה מדיקל סנטר המזכירה לנו שאלה נחשבו נשים אידיאליות בעבר ואילו סימני הניתוח על גופן מסמנים את "המושלם" היום:

 

hmc-rubens-perfection-has-no-limits-cmyk-hq-kopiya_thumb.jpg

פורסם
אני מעדיף בחורות כמו שהן היום.

 

יהיה נחמד אם נגביל את הדיון לאדם הקרו-מניון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

או להגביל את היכולת של פרדוקס לצרף תמונות. וויתור קטן על החירות של אדם אחד למען רווחתם של רבים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...